راهنمای محلی بنگالورو هند

 

شهر بنگلور یا بنگالورو مرکز استان کارناتاکا در کشور هندوستان یکی از بزرگترین شهرهای این کشور زیبا محسوب می شود که توجه هر توریستی را به خود جلب می کند. در این مقاله قصد داریم بیشتر به جاذبه های محلی این شهر بپردازیم با ما همراه باشید.

راهنمای محلی بنگالورو

بنگلور دارای آب و هوای بسیار دلپذیر و خنکی است به همین دلیل فضای سبز آن بسیار زیبا و خیره کننده است. این شهر در ارتفاعات بالا قرار گرفته است و دارای تکنولوژی پیشرفته و عالی است. بار های این شهر نیز دارای شهرت خاصی هستند. و نیز یکی دیگر از موارد خوب آن وجود دانشگاه های خوب آن برای تحصیل دانش آموزان خارجی است و از لحاظ علمی در سطح بالایی قرار دارند.

بنگالورو

در صورتی که می خواهید زمان مناسب برای سفر به این شهر را انتخاب کنید در ماه تابستانی تا اوایل مهرماه بیشترین میزان بارندگی را می بینید ولی در ماه های فصل پاییز هم بارندگی وجود دارد ولی نه به اندازه ی ماه های فصل تابستان و در فصل زمستان این کشور تقریبا خشک است و بارندگی ندارد.

بنگالورو

بنگلور به مراکز مخابرات، مراکز تماس، و سرمایه سیلیکون هند معروف است این تمام چیزهایی نیست که این شهر را معروف کرده است. این شهر بسیار شیک است. به دلیل جمعیت رو رشد بنگالورو شهر بازیگوش هند، با انفجار کافه ها، رستوران ها، مفاصل قهوه و فضاهای کاری همکاری پر شده است.

بنگالورو

پارک کوبون

پارک کوبون بنگالورو

یکی پارک های زیبای این شهر پارک کوبون است که حدود ۱۲۰  هکتار است که از سال ۱۹۷۹ تاسیس شده است و دارای زیبایی های خاص خود نیز است مواردی چون گل های بسیار زیبا، درختان بامبو و درخت فیکوس که مسیرهای سایه ای آن، محل خوبی برای پیاده روی است. و نیز این پارک برای انجام حرکات یوگا به صورت تک نفره یا گروهی مناسب است و یا حتی می توانید یک پیک نیک صبحگاهی خیلی عالی در اینجا داشته باشید که لذت بخش خواهد بود.

گالری ملی هنر مدرن

بنگالورو هند

گالری موزه ملی بنگالورو به عنوان یکی از سه گالری هنری مدرن در سال ۲۰۰۹ هند در هند افتتاح شده است و بیش از ۵۰۰ قطعه از هنر مدرن هند، عکاسی، مجسمه سازی و چاپ، در آن موجود است که همراه با مینیاتوری های هندی و کار هنرمندان استعماری، مدرسه بنگال و هنرمندان پس از استقلال، برنامه های نمایش فیلم، پیاده روی گالری و کارگاه های آموزشی وجود دارد. بازدید از این گالری برای علاقه مندان به هنر و تاریخ خالی از لطف نیست.

برای رزرو تور هند از مشهد می توانید با ارمغان در ارتباط باشید .

شما می توانید با شماره تماس های ۳۷۲۳۷۸۰۰-۰۵۱ و ۷۲۳۷۸۰۰ ۰۹۱۵ تماس حاصل فرمایید تا از آخرین تورهای هند ، اطلاع حاصل فرمایید .

 

همکاران ما