جاذبه‌های گردشگری تور جامائیکا

تور جامائیکا

کشور جامائیکا یکی از کشور های جزیره ای زیبا در دریای کارائیب است که پایتخت آن شهر کینگستون در قاره آمریکا است. به جرات می توان گفت این جزیره یکی از زیباترین جزایر دنیا است که به دلیل شگفتی های طبیعی و دست نخورده آن قطعا سفر به آن با تور جامائیکا ، سفر به قطعه ای از بهشت است.

جامائیکا
جامائیکا دارای سواحل زیبا و امکانات بسیار فراوان و زیبایی های خاص است که این جزیره را برای سفر لذت بخش تر و دیدنی تر می کند.

جامائیکا

از شگفتی های آن می توان به سواحل رویایی و بی نظیر، آبشار های منحصر به فرد و هتل های لوکس پرستاره اشاره کرد که به دلیل شرایط آب و هوایی گرمسیری که دارد باعث می شود بتواند سفر بی نظیری را برای شما و همسفران شما رقم بزند.

جامائیکا

سندلز رویال مونتگو بی

جامائیکا

اگر می خواهید برای مدتی از تمامی شلوغی های زندگی خود و اتفاقات مثبت و منفی آن دور باشید و آرامش واقعی را تجربه کنید ما به شما اقامتگاه های سندلز در جزایر دریای کارائیب را پیشنهاد می کنیم.

سندلز رویال مونتگو بی
این اقامتگاه که در خلیج مونتگرو قرار گرفته است دارای منزلگاه هایی هست که روی آب واقع شده اند و این خودت یکی از شگفتی های این است که برای هر فردی بودن در چنین مکانی می تواند همراه با لذت و سر خوشی خواهد بود. این منطقه به دلیل وجود خاویار مرغوب آن و تورهایی که با کاتاماران در هنگام غروب می گذارندو بسیاری امکاتات تمام عیار که در اختیار مسافران و توریست های خود قرار می دهد بسیار قابل توجه همه نیز خواهد بود.

کاپلز سان سوشی

کاپلز سان سوشی

اقامتگاه کاپلز یکی دیگر از زیبایی های این جزیره است دارای ۴ استخر، قایق های زیبا که که کف آن ها شیشه ای است و طبیعت زیبا و بکر آن که دست نخورده و رویایی است تمامی خواسته های مسافران نیز برطرف می کند.

کاپلز سان سوشی

به دلیل داشتن نمای زیبا از از دریای نیلگون اگر به دنبال یه جای خاص برای ماه عسل خود می گردید ما به شما این مکان بی نظیر را پیشنهاد میکنیم.

جامائیکا

آژانس مسافرتی مشهد ارمغان آفاق ایرانیان به شما بهترین و برترین امکانات را ارائه می دهد تا بتوانید سفری بی نظیر را برای خود رقم بزنید. شما میتوانید برای رزرو هتل خارجی با ارمغان با ما همراه باشید.

همکاران ما