جزییات تور

نمایشگاه پارچه و لوازم جانبی پوشاک گوانگجو

نمایشگاه پارچه و لوازم جانبی پوشاک گوانگجو به عنوان بزرگترین نمایشگاه بین المللی نساجی و پوشاک در چین حتی در آسیا می باشد که در مرکز نمایشگاههای بین المللی صادرات و واردات چین – گوانگجو برگزار می شود.این نمایشگاه به مساحت ۲۲۰۰۰متر مربع می باشد ،که هزاران نفر از شرکت های معروف، تامین کنندگان و خریداران از کشورهای مختلف، از جمله هند، اروپا، امریکا و غیره را جذب خواهد کرد. به علاوه، تعداد زیادی نمایش محصولات جدید و انجمن ها در طی نمایشگاه برگزار خواهد شد. شرکت خدمات نمایشگاهی گوانگجو با موفقیت به سازماندهی “نمایشگاه بین المللی کفش شانگهای ، تکنولوژی تولید چرم ، جشنواره بین المللی مد دالیان، نمایشگاه بین المللی لوازم جانبی پوشاک دالیان ، نمایشگاه بین المللی ماشین آلات دوخت دالیان ، جشنواره بین المللی لباس گوانگدونگ، نمایشگاه بین المللی چرخ خیاطی ، نمایشگاه بین المللی ماشین آلات دوخت پکن (بیسما) و نمایشگاه بین المللی ماشین آلات دوخت، نمایشگاه بین المللی لوازم جانبی پوشاک و پارچه کوانگجو ، جشنواره بین المللی شلوار جین ” می پردازد.

jinhan-fair-fashion

گوانگجو (GUANGZHOU) شهری در مرکز استان گوانگ دونگ (GUANGDONG) می باشد که در جنوب کشور چین واقع گردیده است. نام این شهر در ایران دارای تلفظ های متفاوتی همچون گوانگجو، گوانجو، گوانژو، گوانگژو می باشد. خیلی ها گوانگجو چین را با نمایشگاه معروفش به نام نمایشگاه Canton Fair (نمایشگاه صادرات گوانگجو چین) که در واقع نمایشگاه توانمندی‌ های صادراتی و واردات چین می باشد، می شناسند. با توجه به اینکه عمده صنایع و کارخانجات کشور چین در جنوب این کشور واقع گردیده است، شهر گوانگجو نیز بعنوان قطب نمایشگاهی و صنعتی کشور چین برگزیده شده است.

goanjooo

نمایشگاه گوانجو چین ۲۰۱۶ مانند سالهای قبل، در دو نوبت (هر ۶ ماه یکبار) و در ماه های اکتبر و نوامبر، بعنوان نمایشگاه پاییزه گوانجو چین و در ماه های آوریل و می، بعنوان نمایشگاه بهاره گوانجو چین برگزار می گردد.

 

13927420071 65st0s1qg4ayzwbtwxp1332316285763_ljq0229_4820

  • پوشاک و منسوجات و کفش: لباس مردانه و زنانه، پوشاک کودک، لباس زیر، لباس ورزشی، خز و چرم و محصولات مرتبط، لوازم جانبی مد، فرش و کفپوش خانگی، نساجی و مواد خام و پارچه، تابلو فرش و پرده های نقش دار
  • محصولات اداری، کیف، تفریح و سرگرمی: تجهیزات اداری و مخازن استفاده روزانه، مخازن چرم، مخازن پلاستیکی، کیفهای چرم، کیفهای چرمی PVC، کیف و لوازم جانبی، محصولات ورزشی، مسافرت و تفریح و سرگرمی
  • دارو، تجهیزات پزشکی و محصولات بهداشتی: داروها، محصولات بهداشتی و تجهیزات پزشکی، پانسمان های پزشکی و یکبار مصرف
  • مواد و محصولات غذایی: انواع نوشیدنی‌ها، مواد خوراکی، تجیزات بسته بندی و صنایع مرتبط

تاریخ برگزاری : 31 اکتبر الی ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۰ الی ۱۴ آبان ۹۵).

همکاران ما