جزییات تور

سفر به سنگاپور با تور سنگاپور

سنگاپور پایتخت کشوری به همین نام  و در زبان مالایی به مفهوم شهر شیر است. سنگاپور کوچکترین کشور منطقه جنوب شرق آسیا محسوب شده و در جنوب شبه جزیره مالایا قرار دارد. سنگاپور یکی از کشورهای پیشرفته و مدرن آسیا و از مراکز بزرگ داد و ستد در جهان محسوب می شود. به گزارش عصرایران، امروزه، سنگاپور  به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان شناخته می شود. علاوه بر این، سنگاپور یکی از تمیز ترین شهرهای جهان است که همه چیز از سطح شهر تا ساحل بسیار تمیز به نظر می رسد. در صورتی که با ارمغان تور سنگاپور از مشهد را رزرو کنید قطعا می توانید لحظات خوشی را برای خود و همسفران خویش رقم بزنید.

سنگاپور با تهران در حدود ۳’.۳۰” فاصله زمانی دارد و فاصله هوایی آن نیز بر پایه ۶٫۳۵ ساعت محاسبه می شود. فرودگاه اصلی شهر سنگاپور “چانگی” نام دارد که یکی از پرترافیک ترین فرودگاههای منطقه جنوب شرق آسیا نیز محسوب می شود.

تور سنگاپور

سنگاپور آب و هوایی با کیفیت جنگل های بارانی استوایی دارد و فصول مختلف در آن چندان تفاوتی با هم ندارند. بطور کلی رطوبت هوا در این شهر همواره بالا و میزان بارندگی نیز قابل توجه است. این کیفیت آب و هوایی،  سنگاپور را تبدیل به یک سونای بزرگکرده  است. آذر تا دی بارانی‌ترین ماه‌های سال هستند.

یک نکته قابل توجه در رابطه با این کشور ترکیب جمعیتی آن است که بر اساس اطلاعات موجود تا ۴۰درصد ساکنان ثابت آن خارجی هستند و این نوعی رکورد در جهان به شمار می رود.

تور سنگاپور | تور سنگاپور از مشهد | تور سنگاپور از تهران

در سنگاپور خود را برای پذیرایی با انواع غذاها آماده کنید. البته تنوع غذایی این شهر به شدت تحت اثر غذاهای کشورهایی چون چین، مالزی و اندونزی قرار دارد. موقعیت جغرافیایی سنگاپور تاثیر بسیاری در افزایش تنوع غذاهای دریایی آن داشته است تا جایی که این شهر را بهشت غذاهای دریایی نیز نامیده اند. انواع رستوران های مطرح بین المللی نیز در سنگاپور شعبه فعال دارند.

اگر طرفدار غذاهای دریایی هستید، توصیه می کنیم “ناسی گورنگ” را امتحان کنید. این غذا از برنج با مواد دیگری مانند میگو ، گوشت قرمز و تخم مرغ طبخ می شود. چار کوای تئوو،روجاک هندی و چندول را نیز فراموش نکنید.

تور سنگاپور از مشهد

برای گردش در شهر انواع وسایل نقلیه فراهم است. پیشنهاد می کنیم از خدمات اتوبوس های عمومی شهر استفاده کنید زیرا بسیار مرتب و پیشرفته هستند. گردش در شهر را حتما با خرید آغاز کنید. مراکز خرید بسیار پیشرفته و متنوع این کشور مدرن قطعا رضایت شما را جلب خواهند کرد. گردشگران در بازگشت از سنگاپور همواره خاطره بسیار خوبی از مراکز خرید استثنایی آن دارند.

یکی از دلایل مهم جذب گردشگران، سواحل زیبای سنگاپور با امکانات رفاهی بسیار مناسب آن است. سواحل تمیز و با کیفیت این شهر اوقات خوشی را برای طرفداران آب و آفتاب فراهم کرده است.

برنامه تفریح خود را با حضور در Marina Bay Sands SkyPark که از جاذبه های فوق العاده دیدنی این کشور محسوب می شود، ادامه دهید. جاده ارچارد، ارکید سنگاپور، چزخ و فلک فلایرکه بزرگترین چرخ و فلک جهان با ۱۵۰ متر قطر و ۱۶۵ متر ارتفاع است، سنتوزا و دنیای زیر آب، باغ های گیاه شناسی “Bukit Timah” ، هند کوچک (محله  هندی ها)، معبد بودا در محله چینی ها و باغ وحش سنگاپور را هم در برنامه زمانبندی گردش خود منظور کنید. برای گرفتن تور هند از مشهد می توانید با ما در ارتباط باشید.

تور سنگاپور

یکی از حقایق جالب در مورد سنگاپور آن است که این شهر گران ترین شهر جهان برای زندگی است البته که مساحت آن خیلی زیاد نیست. مثلا هزینه خرید یک ماشین معمولی در سنگاپور بسیار گران تر از هزینه آن در شهر های دیگر جهان است.

البته ناگفته نماند که شما می توانید تفریحات رایگان در این شهر داشته باشید که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره میکنیم تا بتوانید سفری خوب و عالی با ارمغان آفاق ایرانیان تجربه کنید.

بازدید از تصاویر هنر خیابانی سنگاپور

سنگاپور

یکی از تفریحات جذاب این شهر بازدید از تصاویر هنری خیابانی سنگاپور است که شما به راحتی می توانید بدون پرداخت دلار از از کارهای افسانه ای از هنر و شاهکار نوآورانه دیدن کنید و لذت ببرید.

یک شب عاشقانه در امتداد مارینا

سنگاپور

مسافرت با یک شخص خاص مثل فرد مورد علاقه تان به سنگاپور و قدم زدن به همراه او در یک عصر رمانتیک در امتداد منطقه خلیج مارینا و بازدید از مشاهیر شگفت انگیز دریایی خلیج ساندز و اسلوناده می توانید بهترین لحظات را برای شما رقم بزند.

یادگیری هنر چیگونگ

سنگاپور

شما می توانید در صورتی که به ورزش چیگونگ علاقه مند باشید در طول هر صبح به هر پارک در این شهر بروید و از تمرین کنندگان چیگونگ مودبانه بخواهید اگر بتوانید به آنها ملحق شوید و حرکات آنها را تقلید کنید.

جهت رزرو تور سنگاپور با دفتر ارمغان تماس حاصل نمایید

۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱    — 7237800 0915

همکاران ما