جزییات تور

7 هتل معروف با منظره ای دیدنی

اقامت در هتل هایی که در پشت بام آنها استخر تعبیه شده است مطمئنا برای مسافران و گردشگران بسیار جذاب و شگفت انگیز می باشد. در مطلب زیر می خواهیم هتل هایی را در سرتاسر دنیا به شما معرفی کنیم. منظره های دیدنی که هر کسی دوست دارد آن را تجربه کند.

هتل Marina Bay در سنگاپور

این اقامتگاه مجلل دارای ۵۷ طبقه می باشد که در پشت بام آن استخری تعبیه شده که منظره ی زیبایی از شهر را به مسافران می دهد. شنا کردن در چنین موقعیتی بسیار لذت بخش و جذاب است.

اقامت های خاطره انگیز

هتل Ledra در یونان

با اقامت در این هتل در شهر آتن منظره ی آکروپولیس را می تونید از پشت بام این هتل زیبا مشاهده کرد. شنا کردن در این موقعیت یک خاطره فراموش نشدنی برای مسافران است.

اقامت های خاطره انگیز

هتل Thompson در کانادا

هتل Thompson در مرکز شهر تورنتو واقع شده است که منظره این شهر مدرن از پشت بام هتل و در استخر زیبای آن یک منظره ی زیبا را خلق کرده است.

اقامت های خاطره انگیز

هتل Hilton Molin Stucky در ایتالیا

هتل های زنجیره ای هیلتون از سال ها پیش محبوب و معروف بوده اند و با پیشرفت روزافزون،ساخت چنین هتلی در ونیز ایتالیا جای تعجب ندارد. منظره ای دیدنی از شهر روی آب ونیز و شنا در استخری که در پشت بام این هتل است لحظاتی فوق العاده را برای مسافران بوجود می آورد.

اقامت های خاطره انگیز

هتل SLS در آمریکا

هتل SLS در شهر بورلی هیلز(Beverly Hills) ایالات متحده آمریکا از هتل های مجلل به حساب می آید که با داشتن استخری در پشت بام و استفاده از مطالح و متریال فوق العاده لوکس  منظره ای خاطره انگیز را به مسافران می دهد. آسمان صاف بالای سر و لذت شنا در پشت بام و فضای باز مطمئنا دلنشین است.

اقامت های خاطره انگیز

هتل W  Hong Kong در هنگ کنگ

علاوه بر منظره زیبایی که در پشت بام این اقامتگاه شیک می توان از شهر داشت در سمتی از این استخر دیوار موزاییکی خارق العاده ای وجود دارد که از ۲۰۰ هزار کاشی ساخته شده است که خود آن نیز بسیار جشگفت انگیز است.

اقامت های خاطره انگیز

هتل Fasano در برزیل

در شهر ریودوژانیرو در برزیل و در کنار اقیانوس آتلانتیس جنوبی اقامتی بسیار رؤیایی و خاطره انگیز در هتل Fasano ریودوژانیرو با داشتن استخری در پشت بام و منظره فوق العاده طبیعت زیبا این امکان را در اختیار مسافران گذاشته است.

اقامت های خاطره انگیز

*** جهت رزرو هتل در سراسر دنیا با کارشناسان ما تماس بگیرید ***

 

۰۵۱-۳۷۲۳۷۸۰۰ — ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰

همکاران ما