هتل لگو لند دبی

با هتل لگو لند دبی آشنا شویدیکی از مکان‌های جذاب برای گردشگرانی که به دبی سفر می‌کنند هتل لگو لند دبی است. اگر با کودکان خود به شهر دبی سفر می‌کنید اقامت در هتل لگو لند دبی می‌تواند یک تجربه فوق‌العاده برای شما باشد.

هتل لگو لند دبی

مساحت این هتل و امکانات اطراف آن ۲۸۰۰۰ متر مربع است و این هتل ۲۵۰ اتاق شیک و زیبا دارد.

 از خصوصیات جالب هتل لگو لند دبی می‌توان به طراحی خاص آن متناسب با دنیای لوگویی اشاره کرد. این هتل ۵ طبقه دارد و طراحی ویژه آن می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. یک تجربه خاص و عالی برای کودکان و بزرگسالان فراهم می‌کند.

اتاق‌های هتل بزرگ، راحت و مدرن هستند و امکانات بسیار خوبی در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. از رستوران‌های بزرگ با غذاهای لذیذ عربی و بین‌المللی تا کافه‌های جذاب با نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه همه‌چیز در اختیار شما خواهد بود و شما مهمان سرزمین جادویی لوگوها هستید. از دیگر امکانات این هتل میتوانیم به چند نمایشگاه و کارگاه‌ لوگو برای کودکان اشاره کنیم.فرزندانتان میتوانند در طول روز اوقات شادی را در آنها سپری نمایند.

این مجموعه فعالیت خود را در سال ۲۰۲۱ آغاز کرد و اولین هتل از این نوع در تمام خاورمیانه است. در سفر به دوبی اقامتی جادویی و فراموش‌نشدنی را در هتل لوگولند تجربه خواهید کرد و سری هم به دوران کودکی می‌زنید. این تجربه بدون شک برای کودکان جذابیت دوچندانی دارد.

هتل لگو لند دبی

تجربه اقامت در هتل لگو لند دبی

هتل لگو لند دبی با الهام از دنیای لوگویی طراحی‌شده است. برای کودکان مانند این است که پا در دنیای داستان‌ها گذاشته‌اند و یک تجربه خاص را برایشان ایجاد می‌کند.

در زمان ورود به هتل، از کودکان توسط اژدهای بزرگ و دوست‌داشتنی لوگو اولی استقبال می‌شود. سپس شما وارد بخش پذیرش هتل می‌شوید که یک کشتی دزدان دریایی است. فرزند شما می‌تواند شخصاً مراحل پذیرش را انجام دهد و از این احساس بلوغ لذت ببرد.

در زمان انتظار برای تحویل اتاقتان، فرزندان شما میتوانند از امکانات هتل استفاده ببرند و به بازی بپردازند. آنها می‌توانند به کارگاه ساخت لگوی هتل بروند و خلاقیت خود را آزمایش کنند. تماشای فیلم لگولند نیز جذابیت‌های خاص خود را دارند. لباس کارمندان هتل نیز متناسب با تم اتاق است.

در این هتل کودکان می‌توانند از لذت بازی در شهربازی لگولند و پارک آبی آن نیز لذت ببرند.

 در کل باید بگوییم هتل لگولند کودکان شما از سفر لذتی دو چندان خواهند برد. طراحی خلاقانه این هتل موجب می‌شود که لذت دو چندانی از فعالیت‌های سرگرم‌کننده و جاذبه‌های گردشگری هتل خواهید برد.

لوگولند

 اتاق‌های هتل لگولند دبی

اتاق‌های هتل لگولند محلی استثنایی است. دکوراسیون‌های ویژه و خاص که جذابیتی دو چندان برای مهمانان دارد. طراحی و تم هر اتاق با اتاق دیگر متفاوت است و این تم در همه‌چیز مانند روتختی، کاغذدیواری، سرویس بهداشتی و حمام از این تم پیروی می‌کند.

زمانی که وارد اتاق‌های هتل می‌شوید درست در وسط دنیای عجایب لگویی هستید. برای انتخاب اتاق‌ها می‌توانید یکی از اتاق‌های مشهور با نام‌های اتاق ماجراجویان، اتاق نینجایی، سوئیت کینگ، اتاق دزدان دریایی و … را انتخاب کنید. هر اتاق این هتل ظرفیت پذیرایی از پنج نفر را دارد .

خانواده‌های بزرگتر می‌توانند از سوئیت‌های هشت نفره استفاده کنند که بزرگتر هستند و فضای مناسب‌تری برای این جمعیت خواهند داشت.اتاق‌های متنوع این هتل مکانی منحصر به فرد برای یک سفر تفریحی است.

امکانات هتل لگو لند دبی

 امکانات هتل لگو لند دبی

حالا بیایید درباره امکانات هتل بیشتر صحبت کنیم.

·        این هتل برای هر اتاق دسترسی به وایفای رایگان دارد.

·        برای تمام مهمانان هتل پارکینگ شخصی وجود دارد.

·        شما در این هتل می‌توانید دسترسی رایگان به پارک آبی هتل داشته باشید.

·        در هتل زمین‌های بازی مختلفی متناسب با کودکان و نوجوانان

·        صبحانه هر روز صبح از ساعت ۷ تا ۱۰به صورت بوفه سرو می‌شود.

·        در این هتل دو رستوران بزرگ و با کیفیت وجود دارد که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را عرضه می‌کنند.

·        کافی‌شاپ مجموعه انواع قهوه و نوشیدنی و شیرینی را به شما عرضه می‌کند.

·        یک‌بار بزرگ برای صرف نوشیدنی در محیط هتل قرار دارد.

هتل لگو لند دبی تلاش می‌کند تا بهترین امکانات را در اختیار میهمانان قرار دهد. شما می‌توانید از تمام امکانات تفریحی و رفاهی هتل استفاده ببرید. از سرگرمی‌های آن لذت ببرید. در کنار استخر روباز از آفتاب لذت ببرید و نوشیدنی بنوشید. زمین‌بازی کودکان نیز باعث می‌شود که فرزندان شما همواره در حال بازی باشند.

لوگولند

دیدنی‌های نزدیک هتل لگو لند دبی

در این بخش درباره چند مکان دیدنی که در نزدیکی هتل لگولند قرار دارند با شما گفتگو می‌کنیم.

بالیوود پارک: فاصله هتل لوگولند دبی از بالیوود پارک تنها چند دقیقه پیاده روی است. اگر شما نیز از عاشقان سینمای هندوستان هستید، میتوانید سری به بالیوود پارک بزنید.

پارک آبی لگولند: یک پارک آبی نزدیک پارک لوگویی قرار دارد که بسیار مشهور و پرطرفدار است. در این پارک آبی انواع استخرها و سرسره‌های آبی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد از یک تفریح دلپذیر لذت ببرید.

ساحل جمیرا: اگر از اتومبیل استفاده کنید ساحل جمیرا کمتر از نیم ساعت با شما فاصله دارد. آب‌های گرم ساحل و شن‌های گرم طلایی را در زیر آفتاب تجربه کنید، در زیر آلاچیق‌ها نوشیدنی بنوشید و در رستوران‌ها غذا بخورید.

برج خلیفه: برج بزرگ خلیفه فقط ۳۷ دقیقه با هتل فاصله دارد. شما می‌توانید از بالاترین طبقه این برج چشم‌انداز زیبای شهر دوبی را ببینید و لذت ببرید.

هتل لگولند دبی هفتمین هتل این برند در دنیا است. این هتل طراحی زیبایی دارد و برای گردشگران بسیار جذاب است. این هتل یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر دبی است.زیرا هم کودکان و هم بزرگسالان آن را دوست دارند. 

 شما می‌توانید در این هتل لگو بازی کنید، در ورکشاپ ساخت لوگو شرکت کنید و از تفریح گاهها، استخرها، پارک‌های آبی لذت ببرید.

همکاران ما