بهترین هتل‌های استانبول

بهترین هتل‌های استانبول: یکی از اولین مسائلی که در سفر به استانبول باید در نظر بگیرید، پیدا کردن محل اقامت است؛ اما بهترین هتل‌های استانبول برای اقامت کدام هتل‌ها هستند؟ بهترین هتل‌های استانبول برای اقامت، به تناسب محل اقامت شما و بودجه‌ای که برای سفر دارید متفاوت است. در این مقاله تلاش می‌کنیم چند هتل شناخته‌شده‌تر را در هر رده به شما عزیزان معرفی کنیم.

برای انتخاب هتل چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

انتخاب محل اقامت در سفرهای تفریحی، از اهمیت بالایی برخوردار است. در یک سفر گردشگری شما صرفاً چند روز زمان دارید تا بتوانید از مناطق مختلف استانبول بازدید کنید، بنابراین بهتر است محل اقامت خود را طوری انتخاب کنید که در کنار امکانات مناسب اقامتی، به مناطق دیدنی و بازارهای شهر به حد کافی نزدیک باشد تا بتوانید از زمان خود به بهترین نحو استفاده کنید.

بهترین هتل‌های استانبول

 محل اقامت مناسب یکی از مهمترین مسائل در لذت بردن از یک سفر تفریحی است. یک اقامتگاه مناسب لذت سفر را دو چندان می‌کند. با رشد گردشگری در شهر استانبول و برای تأمین رضایت گردشگران خارجی، در سال‌های اخیر چندین هتل لوکس در نقاط مختلف استانبول ایجاد شده است. شما می‌توانید با در نظر گرفتن امکانات و شرایط خود بهترین هتل را برای اقامت انتخاب کنید. در این مقاله با ما باشید تا با بهترین هتل‌های استانبول در هر رده بیشتر آشنا شویم.

 

اورینت بانک هتل استانبول

اورینت بانک هتل استانبول

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های استانبول اورینت بانک هتل می‌باشد. این هتل زیبا در نزدیکی اسکله‌های امینونو و کادیکوی قرار دارد و فاصله کمی تا تنگه بسفر و پل گالاتا دارد. اقامت در این هتل برای کسانی که قصد تفریح در سواحل تفریحی و گردش در تنگه بسفر را دارند مناسب است.

از جمله امکانات هتل اورینت بانک می‌توان به رستوران و کافه با غذاها و دسرهای بین‌المللی، اتاق کودک، اسپا، خشک‌شویی و امکانات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری را نام برد. چنانچه در سفر به استانبول مایل به اجاره کردن اتومبیل باشید، می‌توانید در این هتل اتومبیل رنت کنید.

 کارکنان هتل اورینت بانک افرادی حرفه‌ای در صنعت هتلداری هستند که به زبان‌های ترکی، فرانسوی، عربی و انگلیسی تسلط کافی دارند. همچنین در صورتی که کودک زیر چهار سال همراه خود داشته باشید، اقامت کودک شما در صورت عدم استفاده از سرویس کودک رایگان می‌باشد.

Nice Royal

Nice Royal

یکی از هتل‌های سه ستاره و با کیفیت استانبول، هتل Nice Royal است. این هتل دارای ۴۸ اتاق است و از هتل‌های اقتصادی با خدمات مناسب حساب می‌شود. هتل Nice Royal به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مسافر انجام می‌دهد.

خدمات هتل: پارکینگ رایگان، وای فای، صندوق امانات و نگهداری چمدان از امکانات این هتل می‌باشد. اتاق‌های این هتل دارای تلویزیون، ماهواره، مینی بار و حمام اقتصادی می‌باشد. همچنین فاصله مناسبی با فرودگاه صبیحه دارد و فاصله آن تا فرودگاه فقط ۲۹ کیلومتر است.
این هتل از نظر امکانات و کیفیت در رده اقتصادی یکی از بهترین هتل‌های استانبول می باشد.

هتل شانگری لا بسفروس 

هتل شانگری لا بسفروس

یک هتل پنج ستاره گران‌قیمت و زیبا در شهر استانبول هتل شانگری لا هستند. این هتل لوکس در محل سینان پاشا و نزدیک سواحل تنگه بسفر ساخته شده است.

فاصله با مراکز دیدنی: هتل شانگری لا بسفروس در مرکز شهر استانبول قرار دارد و فاصله یکسانی از موزه ناوال و کاخ دولما باغچه دارد. از دیگر ویژگیهای این هتل نزدیکی آن به میدان تکسیم و خیابان استقلال است. همچنین این هتل دسترسی مناسبی به رستوران‌ها و سواحل تفریحی در قسمت اروپایی دارد.

خدمات هتل: این هتل جذاب دارای رستوران‌های مجهز، کافه‌های ساحلی، پارکینگ اختصاصی، اسپا و… اشاره کرد. رستوران‌ها و کافه‌های شانگری لا از مراجعین خود با انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی پذیرایی می‌کند. شما می‌توانید از حمام ترکی، سونا، جکوزی و امکانات آبی هتل استفاده کنید. اقامت در هتل شانگری لا دسترسی خوبی به اینترنت برای شما فراهم می‌کند. همچنین اقامت کودکان زیر هفت سال برای هر خانواده بدون استفاده از سرویس رایگان می‌باشد.

ورود حیوانات خانگی: برخلاف بسیاری از هتل‌ها، در هتل شانگری لا اقامت حیوانات ممنوع نیست اما برای بردن حیوان خود به هتل باید هزینه لازم را پرداخت کنید. همچنین مسئولیت جبران هزینه آسیب‌های وارد شده توسط حیوان با شما خواهد بود.

هتل Nena

هتل Nena

در وسط هتل‌های گرانقیمت، هتل سه ستاره و اقتصادی Nena را نیز در نظر بگیرید. این هتل از نظرمالی قیمت مناسبی دارد و امکانات آن نیز به خوبی رضایت کاربران را تأمین می‌کند. هتل Nena دارای ۲۹ اتاق است. این هتل پذیرش ۲۴ ساعته مسافر را دارد.

امکانات هتل: برای نگهداری از اسناد و اموال گران‌بهای شما صندوق امانات دارد، ساکنین هتل می‌توانند از امکاناتی مانند وای فای رایگان و اجاره خودرو نیز استفاده کنند.

فاصله از مراکز دیدنی: این هتل در منطقه سلطان احمد قرار دارد و فاصله کمی با کاخ توپکاپی و مسجد آبی دارد. فاصله هتل تا فرودگاه استانبول ۳۴ کیلومتر است و اگر شما از علاقه‌مندان به تاریخ و معماری باشید، محل مناسبی برای اقامت شما خواهد بود.

هتل ماریوت استانبول

هتل ماریوت استانبول

یک هتل لوکس و گرانقیمت در منطقه شیشلی و خیابان حریت قرار دارد.

همچنین شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌های لازم حیوانات خانگی خود را نیز در هتل اقامت دهید. استفاده از پارکینگ اختصاصی برای مسافران امکان‌پذیر است همچنین وای فای رایگان در دسترس شما خواهد بود.

از نظر کیفیت غذایی در رستوران و کافه هتل، می‌توانید انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را امتحان کنید. در صورت تمایل صبحانه شما در اتاقتان سرو خواهد شد و در هر ساعت شبانه روز که بخواهید می‌توانید برای صرف میان وعده به کافه هتل مراجعه کنید.

بخش جذاب دیگر هتل ماریوت، باغ سرسبز و تراس زیبای آن است که فضای مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت است. همچنین یک کانال ویژه برای کودکان به صورت تمام وقت برنامه‌های دلخواهشان را پخش می‌کند.

فاصله با مراکز دیدنی: ویژگی مثبت این هتل نزدیکی آن به ایستگاه متروی شیشلی می‌باشد. همچنین از مرکز خرید جواهیر و پاشاژ پروفیلو فاصله اندکی دارد.

خدمات هتل: این هتل دارای خدمات آرایشی و خشک‌شویی نیز هست. کارکنان بخش پذیرش به زبان‌های ترکی، عربی، المانی، فرانسوی و انگلیسی تسلط کافی دارند. از امکانات هتل ماریوت استانبول می‌توانیم به سالن ماساژ، سالن بدن‌سازی، حمام ترکی و سونا اشاره کنیم.

 هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول

یکی از هتل‌های لوکس منطقه شیشلی استانبول هتل دیوان است. این هتل در فاصله نزدیکی به میدان تکسیم قرار دارد و از نظر امکانات و زیبایی جزء لوکس‌ترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شود. معماری هتل دیوان بسیار زیبا و چشم‌نواز است. فضای داخلی آرامش و زیبایی را در کنار هم دارد.

از نظر خدمات نیز این هتل گران‌قیمت تقریباً هر امکاناتی را برای مسافرین خود فراهم کرده است. از سالن‌های ورزشی مجهز تا مرکز اسپای زیبا و مدرن، حمام ترکی، استخر و سونا. همچنین کافه کوچکی در بخش حمام ترکی قرار دارد که انواع نوشیدنی‌های دلخواه شما را سرو می‌کند.

رستوران هتل و کافه آن جزء بهترین‌های استانبول هستند. کیفیت غذای رستوران هتل بسیار عالی است. غذاهای منوی آن ترکیبی از غذاهای سنتی ترکیه، غذاهای دریایی مدیترانه و ژاپن است. نوشیدنی‌های آن نیز از بهترین نوشیدنی‌های بین‌المللی انتخاب شده‌اند. همچنین انواع نوشیدنی‌های سنتی ترکی، چای‌های سنتی و دسرهای سنتی نیز در کافه عرضه می‌شود.

 فاصله با مراکز دیدنی: هتل دیوان به میدان تکسیم بسیار نزدیک است؛ بنابراین دسترسی راحتی به مراکز خرید شهر استانبول دارد. رستوران‌های شهر نیز فاصله کمی با هتل دارند. با این حال مشکل هتل این است که پارکینگ مناسبی ندارد.

خدمات هتل: از خدمات این هتل به مسافران می‌توان به خدمات آرایشی، خشک‌شویی، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، اتوکشی و … اشاره کرد. همچنین یک کانال تلویزیونی ویژه کودکان در هتل فعال است. شما می‌توانید در تراس زیبا و سرسبز هتل نوشیدنی‌تان را میل کنید و از هوای دلپذیر شهر لذت ببرید.

ورود حیوانات خانگی: ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست.

هتل هیلتون استانبول بسفروس

هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون بسفورس یکی از هتل‌های بسیار لوکس این شهر است. این هتل در منطقه شیشلی و در خیابان جمهوریت قرار دارد.

مهمترین ویژگی این هتل نزدیک بودن آن به تنگه بسفر است. شما می‌توانید در اتاق خود از چشم‌انداز زیبای تنگه بسفر لذت ببرید.

کیفیت خدمت رسانی در این هتل در سطح عالی است و خدمات کاملی را به شما ارائه می‌کند. این هتل دارای ۶ بار و رستوران است. شما می‌توانید به انتخاب خود از رستوران روباز یا سرپوشیده استفاده کنید. فضای باز رستوران سرسبز و دلپذیر است؛ اما حتی اگر تمایل به صرف غذا در تنهایی دارید می‌توانید غذا را در اتاق خود میل کنید و از چشم انداز زیبای تنگه بسفر لذت ببرید.

فاصله هتل با مراکز خرید و مراکز دیدنی: منطقه شیشلی یکی از مناطق مورد علاقه مسافران است و از جذابیت های تفریحی این شهر حساب می‌شود. فاصله هتل هیلتون تا میدان تکسیم و خیابان استقلال فقط ۱۵ دقیقه است و مراکز تجاری معروف استانبول به هتل بسیار نزدیک هستند و ایستگاه متروی تکسیم و عثمان بی نیز بسیار نزدیک آن قرار دارند.

خدمات هتل: از جمله خدمات این هتل می‌توان به زمین بازی کودکان، زمین تنیس، اسپا، سونای بخار و سونای خشک اشاره کرد. همچنین سالن های ورزشی ۲۴ ساعته دارد. برای استفاده از سونا و حمام ترکی نیز می‌توانید در سانس مناسب اقدام کنید. این هتل دارای سالن همایش، سالن تئاتر و کنسرت هاربیه است.

ورود حیوانات خانگی: ورود حیوانات خانگی در این هتل مجاز است اما شما باید هزینه اقامت آنها را پرداخت کنید. همچنین مسئولیت هرگونه آسیبی که حیوان خانگی شما به اموال هتل وارد کند نیز با شما خواهد بود.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد توضیحات مناسبی درباره هتلهای استانبول به شما عزیزان ارائه کند. خاطرنشان می‌کنیم که تعداد هتل‌های شهر استانبول بسیار زیاد است و معرفی همه آنها در این مقاله امکان پذیر نیست؛ اما شما می‌توانید با توجه به بودجه خود از هتل‌های سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره استانبول برای اقامت استفاده کنید. در مقاله های آتی به معرفی هتل‌های بیشتری در این شهر زیبا خواهیم پرداخت.

همکاران ما