راه اندازی مسیر مشهد دبی مشهد هواپیمایی امارات

مشهد به شبکه جهانی پروازهای هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات قصد دارد از اول سپتامبر ۲۰۱۵ خدمات هوایی را در شهر مشهد آغاز کند. این شهر دومین دروازه ورود این هواپیمایی بزرگ به ایران خواهد بود. این شرکت قصد دارد هفته ای ۵ پرواز را به این شهر برقرار کند که با AIRBUS ۳۳۰-۲۰۰ انجام خواهد شد. معاون ارشد رییس جمهور در بخش فعالیت های تجاری گفت: “اضافه شدن مشهد به شبکه جهانی باعث خواهد شد که مشتری ها و مسافران انتخاب های بیشتری داشته باشند و بازار داخلی و خارجی جدیدی را در صنعت گردشگری ایجاد خواهد کرد.

جهت رزرو بلیط مشهد دبی با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ تماس حاصل فرمایید

مشهد دومین شهر بزرگ ایران به حساب می آید و سالانه بیش از ۲ میلیون گردشگر خارجی دارد. با توجه به مجاورت با کشورهای آسیای مرکزی،این شهر سالانه میزبان نمایشگاه های بین المللی زیادی است و بعد از تهران دومین نمایشگاه فعال را در ایران دارد.هواپیمایی امارات در سال گذشته بیش از نیم میلیون مسافر را در ایران جا به جا کرد.ایران همچنین دارای ۱۷ اثر تاریخی ثبت شده در UNESCO می باشد که باعث افزایش سهم این کشور از بازار گردشگری می شود.

پروازهای هواپیمایی امارات به مشهد در روزهای یکشنبه،دوشنبه،سه شنبه،چهارشنبه و جمعه از دبی انجام خواهد شد و پروازهای برگشت نیز در همین روزها می باشد. هواپیمای AIRBUS 330-200 این پروازها را انجام خواهد داد.

راه اندازی خدمات هواپیمایی امارات به مقصد مشهد

مسافرانی که در بخش First Class و Business Class هواپیمای AIRBUS 330-200 می باشند، می توانند از سیستم دیجیتالی که سرگرمی های بسیاری دارد بهره ببرند.این سیستم دارای فیلم، برنامه های تلویزیونی،بازی،کتاب های صوتی و موزیک از سراسر دنیا می باشد. مسافران بخش Economy Class نیز همین امکانات را در ابعاد کوچک تر دارا می باشند.مسافران مشهد به مانند دیگر پروازهای هواپیمایی امارات می توانند تا سقف سی کیلوگرم در بخش Economy،چهل کیلوگرم در بخش Business و پنجاه کیلوگرم در بخش First Class بار حمل کنند.

علاوه بر خدماتی که برای مسافران در نظر گرفته شده است،بخش خدمات بار هوایی هواپیمایی امارات با ظرفیت ۱۷ تن در هر مسیر بین دبی و مشهد در هواپیمای AIRBUS 330-200 را ارائه می دهد. کالاهای محبوبی که انتظار می رود جز خدمات باری قرار گیرد زعفران،آجیل،میوه و چرم می باشند.

راه اندازی خدمات هوایی به مشهد توسط هواپیمایی امارات در ادامه ی راه اندازی مقصد های جدید(راه اندازی مقصد مولتان پاکستان در اول آگوست) این شرکت می باشد. همزمان با مشهد مقصد اورلاندو هم در اول سپتامبر افتتاح خواهد شد. در ادامه نیز راه اندازی مقصد بولونیا در ۳ نوامبر در برنامه کاری هواپیمایی امارات خواهد بود.

همکاران ما