زیباترین آبشار ایران

زیباترین آبشار ایران در دل طبیعت زیبای شمال

زیباترین آبشار ایران را می توان به جرات آبشارگزو دانست که ارتفاع آن حدود ۷۰ متر می باشد و جزء بلندترین آبشارهای ایران به حساب می آید.این آبشار زیبا در میان جنگل‌های زیبا و فوق العاده لفور در سوادکوه واقع شده است‌.
چندین مسیر برای دستیابی به این منظره ی زیبا و دیدنی وجود دارد که اصلی ترین آن از کنار سد البرز(معروف به سد لفور) می گذرد.ولی بهترین و راحت ترین مسیر دسترسی به آبشار از مسیر جاده فیروزکوه با رسیدن به شیرگاه،از خروجی شهر به سمت چپ بروید و مسیر مستقیم تا سد لفور را ادامه دهید.

زیباترین آبشار ایران

این جاده بسیار پر پیچ و خم است و دقیقا دور دریاچه سد لفور را بایستی طی کنید.در مسیر کم کم با منظره ی زیبای جنگلی رو به رو می شوید.نشانه هایی در تمام مسیر و سر هر تقاطع وجود دارد که به خوبی شما را به سمت آستانه سه تن از بزرگان منطقه گزو(به نوعی امام زاده)هدایت می کند.طول مسیر تا امامزاده نزدیک به ۳۱ کیلومتر است که به اشتباه در طول مسیر ۱۷ کیلومتر درج شده است. زمانی که باید برای رسیدن به انتهای مسیر در نظر داشته باشید بیشتر از ۲ ساعت می باشد.

زیباترین آبشار ایران

با رسیدن به امامزاده،مسیری با شیب بسیار تند و به سمت پایین در انتظار شماست که بایستی پیاده این مسیر را طی کنید.پس به همراه داشتن لباس مناسب امری ضروری است.شما تا ۲۰ متری آبشار نمی توانید آن را مشاهده کنید و فقط صدای آن است که گوشتان را نوازش می کند.به محض رسیدن به آبشار با منظره ای بسیار دیدنی و رویایی مواجه می شوید. زیباترین آبشار ایران از ارتفاعی حدود ۷۰ متری به پایین می ریزد و بی شک محصور زیبایی آن خواهید شد. برای شمایی که اهل سفر و گشت و گذار در ایران زیبا هستید این منطقه از دیدنی ترین نقاط ایران است که با سفر به شمال ایران می توانید از دیدن آن لذت ببرید.

همکاران ما