جزییات تور

گران ترین کشورهای جهان برای سفر

نگاهی به گران ترین کشورهای جهان

گشت و گذار همیشه با هزینه همراه است. از مشکلات سفر کردن در نظر گرفتن هزینه های مربوط به هتل،رستوران،بلیط و … می باشد. مطمئنا سفرهای خارجی برای ما هزینه های بسیار بیشتری دارد.

گزاش جدیدی که از بین ۱۴۱ کشور نظرسنجی و بررسی شده است،انجمن اقتصاد جهانی هزینه هایی که مسافران باید در این کشورها صرف کنند را در نظر گرفته و این کشورها را رتبه بندی کرده است. این هزینه ها شامل هزینه حمل و نقل و بلیط هواپیما ،اقامت و برابری قدرت خرید بر پایه قدرت خرید در آمریکا هستند.

گران ترین کشورهای جهان برای سفر را در زیر به شما معرفی می کنیم.

سوئیس

سوئیس گران ترین کشور جهان برای گردش و سفر به حساب می آید. پرواز به سوئیس ارزان نیست. این در حالی است که خطوط هوایی این کشور در رتبه ۱۰۱ جهان قرار دارند. میانگین هزینه های هتل در شب ۲۴۱ دلار و ۶۰ سنت است که مبلغ مناسبی برای نود و هفتمین اقتصاد جهان است. برابری قدرت خرید در سوئیس ۱/۵ است و آن به معنای این است که اجناس و خدمات در سوئیس تا ۵۰ درصد گرانتر از آمریکا است. هزینه سوخت نیز با ۷دلار و ۱۰ سنت ، سوئیس را در جایگاه ۱۱۷ ارزانترین قیمت سوخت قرار می دهد.

گران ترین کشورهای جهان

انگلستان

از سفر هوایی به انگلستان تا حد ممکن باید اجتناب کرد. خطوط هوایی این کشور بالاترین هزینه حمل و نقل رادریافت می کند.میانگین قیمت هر شب اقامت در هتل ۱۳۹ دلار و ۱۰ سنت است و همین انگلستان را در رتبه ۵۶ ارزان ترین هتل های جهان قرار می دهد. برابری قدرت خرید در انگلستان ۱۰ درصد از آمریکا گران تر است و این کشور را در جایگاه ۱۲۳ جهان قرار میدهد. قیمت سوخت در انگلستان ۸ دلار و ۲۰ سنت در هر گالن است که این قیمت انگلستان را در رتبه ۱۳۶ جهان قرار میدهد.

گران ترین کشورهای جهان

فرانسه

هزینه های بالای حمل و نقل هوایی در فرانسه موجب شده این کشور در رتبه۱۱۴ ارزان ترین خدمات حمل و نقل هوایی قرار بگیرد. میانگین کرایه هتل در یک شب ۲۱۹ دلار و۸۰ سنت است. برابری قدرت خرید در فرانسه۱/۱ است که  ۱۰ درصد گران تر از هزینه خرید در آمریکا است. قیمت سوخت در فرانسه ۷ دلار و ۲۱ سنت در هر گالن است که این قیمت فرانسه را در رتبه ۱۱۸ جهان قرار میدهد.

گران ترین کشورهای جهان

استرالیا

هزینه حمل ونقل هوایی بالا در استرالیا این کشور را در رتبه ۱۲۷ ارزانترین خطوط هوایی جهان قرار داده است. هزینه های هتل در استرالیا به طور میانگین شبی ۱۶۲ دلار و ۳۰ سنت است. برابری قدرت خرید در این کشور ۱۳۹ است و ۵۰ درصد از هزینه خرید در آمریکا بالاتر است. قیمت سوخت در استرالیا در هر گالن ۵ دلار و ۲۵ سنت است که در رتبه ۶۸ ارزانترین سوخت در جهان قرار دارد.

گران ترین کشورهای جهان

نروژ

نروژ ‍بالاترین هزینه حمل ونقل هوایی در میان کشورهای حوزه اسکاندیناوی را دارد. میانگین قیمت یک شب اقامت در هتل ۱۵۱ دلار و ۷۰ سنت است و این هزینه نروژ را در رتبه ۶۷ جهان قرار میدهد.برابری قدرت خرید در نروژ ۵۰ درصد بالاتر از آمریکا است و بالاترین هزینه سوخت را با ۹ دلار و ۵۶ سنت دارد.

گران ترین کشورهای جهان

دانمارک

دانمارک از نظر ارزانی هزینه حمل و نقل هوایی در رتبه ۵۷ قرار دارد. میانگین هزینه هتل در این کشور نیز شبی ۱۵۰ دلار و ۲۰ سنت است. برابری قدرت خرید در دانمارک ۴۰ درصد بالاتر از آمریکا است. قیمت هر گالن سوخت در دانمارک ۷ دلار و ۶۳ سنت است.

گران ترین کشورهای جهان

سوئد

سوئد از نظر هزینه های حمل و نقل هوایی در رتبه ۲۶ جهان قرار دارد اما از نظر هزینه های اقامت در با ۱۵۹ دلار و ۸۰ سنت در رتبه ۷۰ جهان قرار دارد. برابری قدرت خرید در این کشور ۳۰ درصد بالاتر از آمریکا است. . قیمت هر گالن سوخت در سوئد ۷ دلار و ۹۳ سنت است که این کشور را در رتبه ۱۳۳ ارزانترین سوخت قرار می دهد.


گران ترین کشورهای جهان

ایتالیا

هزینه های بالای حمل و نقل هوایی در ایتالیا این کشور را در رتبه ۸۳ ارزانترین خطوط هوایی جهان قرار می دهد. همچنین میانگین هزینه  یک شب اقامت در هتل های ایتالیا ۱۷۰ دلار و ۵۰ سنت است. برابری قدر ت خرید در ایتالیا با آمریکا یکسان است. قیمت هر گالن سوخت نیز ۸ دلار و ۶۱ سنت است که ایتالیا را در مقام ۱۳۷ جهان از نظر قیمت سوخت قرار می دهد.

گران ترین کشورهای جهان

اتریش

اتریش از گران ترین کشورهای جهان است. رتبه ۱۲۵ در ارزان ترین هزینه حمل و نقل هوایی و رتبه ۴۵ در ارزان ترین هزینه اقامت در هتل را دارد. میانگین هزینه یک شب اقامت در هتلهای اتریش ۱۲۵ دلار و ۹۰ سنت است. برابری قدرت خرید در اتریش ۱۰ درصد پایین تر از هزینه در آمریکا است و قیمت هر گالن سوخت در این کشور ۶ دلار ئ ۸۴ سنت است که این قیمت اتریش رادر رتبه ۱۱۱ جهان قرار داده است.

گران ترین کشورهای جهان

سنگال

سنگال گران ترین کشور آفریقایی  برای سفر است. هزینه حمل و نقل  هوایی این کشور را در رتبه ۱۳۶ ارزانترین ها قرار داده است. برابری قدرت خرید در این کشور ۵۰ درصد کمتر از آمریکااست و قیمت ۶ دلار و ۵۰ سنتی سوخت این کشور را در رتبه ۹۸ ارزانترین سوخت قرار داده است.

گران ترین کشورهای جهان

همکاران ما