جزییات تور

طولانی ترین و بلندترین پل شیشه ای جهان

با طولی حدود ۳۸۰ متر  که از بخشی از دره ی بزرگ ژانگ ژیانژی (Zhangjiajie) کشیده شده است، جدیدترین پل به منظور پیاده روی گردشگران  با کفی کاملا شیشه ای به زودی افتتاح خواهد شد. افرادی که دل و جرأت این را دارند که بتوانند روی این پل راه بروند می توانند منظره ی کامل این دره ی زیبا که در زیر پایشان است و ارتفاعی نزدیک به ۳۰۰ متر دارد را دیدن کنند. تکمیل ساخت این پروژه عظیم نزدیک به یک ماه دیگر به اتمام خواهد رسید و افتتاح این پل در ماه اکتبر ۲۰۱۵ خواهد بود.

download

این اولین پل شیشه ای در این منظقه نیست. قبل از آن پل شیشه ای دیگری در میان صخره های کوه های Tianmen ولی سازه ای که در Grand Canyon در حال ساخت است بلندترین و طولانی ترین پل شیشه ای در جهان خواهد بود که کف آن تمام شیشه می باشد. جدا از بحث زدن رکورد، معماری این سازه به گونه ای است که گردشگر بیشترین دید و منظره را می تواند از زیر پایش مشاهده کند.

مطمئنا طراح این پروژه معتقد به زیبایی،توازن و طبیعت است که چنین طراحی را انجام داده است. این پل به گونه ای طراحی شده است که تا جای ممکن غیر قابل مشاهده باشد. سازه ای سفید رنگ که در ابرها ناپدید است.

download-(1)

این سازه معلق با داشتن تیرهای فلزی در طرفین،نرده های با کابل هایی آویزان و عرشه ای کاملا شیشه ای به نظر طراحی مینیمال می باشد. ولی در واقع این پل در برابر باد،زمین لرزه و سرما کاملا مقاوم است و در آن واحد وزنی حدود ۸۰۰ کیلوگرم را به راحتی تحمل می کند.

حتی اگر این پل از لحاظ ماجراجویی برای گردشگران آن قدر هم جذاب نباشد، می توان به عنوان بلندترین منطقه برای بانجی جامپینگ در جهان، این پل شیشه ای را در نظر داشت که می تواند رکورد بلندترین منطقه برای فعالیت این ورزش مهیج را که برج بانجی جامپینگ ماکائو با ۲۳۳ متر است را بشکند.

download (2)

همکاران ما