انتشار اپلیکیشن امداد خودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از “بازار”

نسخه آندروید اپلیکیشن امداد خودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از کافه بازار بصورت رایگان قابل دریافت شد.

این برنامه به منظور رفاه حال گردشگران و مسافران در داخل شهرها و راه های کشور که مخصوص موبایل های هوشمند که از سیستم عامل آندروید بهره می برند طراحی شده است. این اپلیکیشن با نام “امداد خودرو کانون” از کافه بازار قابل دریافت می باشد.

از ویژگی های این اپلیکیشن ثبت موقعیت مکانی امداد خواه است که باعث افزایش سرعت امداد رسانی و اعزام سریعتر امدادگر به محل می شود.از طریق این اپلیکیشن دیگر نیاز به گرفتن نوبت از تعمیرگاه ها نیست و به راحتی فرد امدادخواه پذیرش می شود.

روش های استفاده از اپلیکیشن

یکی از روش های استفاده از این اپلیکیشن  از طریق GPS موبایل است که موقعیت امدادخواه به راحتی شناسایی می شود.

اپلیکیشن امداد خودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

در این روش، اپلیکیشن به صورت هوشمندانه نسبت به تأیید طول و عرض جغرافیایی امداد خواه و همچنین ثبت مشخصات مشتری و عیب خودرو اقدام و امدادرسان متخصص برای حمل یا تعمیرات را به محل توقف مشتری اعزام می‌‌کند و در روش دیگر نیز، درخواست امداد خواه از طریق تماس مستقیم با شماره ۰۹۶۲۹ و ۶۴۲۳ (۰۲۱) ثبت می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی های این برنامه درخواست صدور کارت عضویت به صورت شبانه روزی از اقصی نقاط کشور است که هموطنان می‌توانند برای استفاده از مزایای این کارت‌ها به صورت مستقیم ثبت نام و یا با شماره ۰۲۱۶۴۲۳ تماس حاصل کنند.

دیگر راه‌های دریافت برنامه تلفن همراه  امداد خودروی کانون مراجعه به سایت رسمی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی WWW.TACI.IR است.

همکاران ما