جزییات تور

بهترین هواپیمایی جهان

پس از گذراندن ۲ سال با عنوان دومین هواپیمایی برتر جهان،شرکت هواپیمایی قطر ایرویز در همایش سالانه Skytrax به عنوان بهترین هواپیمایی جهان برگزیده شد.این هواپیمایی به عنوان بهترین هواپیمایی جهان در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ همچنین توانست جوایز داخلی کشور قطر را به عنوان بهترین هواپیمایی در خاور میانه و بهترین سرویس دهی در بخش Buissiness-Class را دریافت کند.

رأی گیری از بین ۱۸٫۹ میلیون مسافر از ۱۱۰ کشور در سرتاسر جهان انجام شد. این نظرسنجی بر اساس تمامی جنبه های هواپیمایی ها نظیر کیفیت غذا،راحتی صندلی ها و برخورد مناسب خدمه پرواز می باشد.

۱۰ هواپیمایی برتر دنیا بر اساس حروف الفبا

بهترین هواپیمای جهان به شرح زیر است:

ANA – Cathay Pacific – Emirates – Etihad – EVA – Garuda Indonesia – Qantas – Qatar Airways – Singapore Airlines and Turkish Airlines

هواپیمایی AirAsia پس از گذشت ۶ ماه از سقوط هواپیمای خود در دریای جاوا و کشته شدن ۱۶۲ نفر، برای هفتمین مرتبه متوالی توانست عنوان بهترین هواپیمایی ارزان قیمت را کسب کند.

QatarA380

پیروزی شیرین برای بهترین هواپیمایی جهان

هواپیمایی قطر ایرویز با ارائه خدمات ویژه و عالی و ارائه پروازهای زیادی در مسیر های مختلف جهان توانسته جایگاه خود را در میان برترین هواپیمایی های جهان تثبیت کند.

هواپیمایی قطر ایرویز در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد و هم اکنون روزانه به ۱۳۳ مقصد در آفریقا،آسیای میانه،اروپا،خاور دور،خاور میانه، آسیای جنوبی، آمریکای جنوبی،آمریکای شمالی و اقیانوسیه پرواز مستقیم دارد.

دفتر اصلی این شرکت هواپیمایی در دوحه پایتخت قطر قرار دارد و فرودگاه بین المللی دوحه قطب این هواپیمایی به شمار می رود.

کارکنان هواپیمایی قطر ایرویز در سال ۲۰۱۳ به بیش از ۳۰/۰۰۰ نفر رسید. این هواپیمایی دارای ۱۳۰ فروند هواپیمای مسافربری است.

از جدیدترین مسیرهای هواپیمایی قطر ایرویز می توان به آتلانتا،بوستون و لس آنجلس در ایالات متحده،آمستردام در هلند و فیصل آباد در پاکستان اشاره کرد.

 

همکاران ما