جزییات تور

تشریح ابتکار یاتا با نام “Cabin OK”

ساک های قابل حمل در کابین هواپیما

سازمان بین المللی حمل ونقل هوایی( IATA) در حال کار کردن روی استاندارد سازی اندازه ی مناسب کیف های دستی است که مسافر می تواند آن را در کابین به همراه داشته باشد. این پروژه به این خاطر در حال اجرایی شدن است که  سیاست های شرکت های هواپیمایی مختلف باعث نارضایتی مسافران شده است.

ساک هایی که با قوانین هواپیمایی ها مطابقت نداشته باشند معمولا در قسمت بازرسی تفتیش می شوند. همین قضیه باعث نارضایتی مسافران، کاهش روند مسافرگیری، افزایش هزینه های هواپیمایی و تاخیر پروازها می شود.

Cabin OK، اندازه ای استاندارد برای ساک های قابل حمل در کابین

در ادامه مذاکرات با شرکت های هواپیمایی،تولید کنندگان هواپیما و تولید کنندگان ساک های مسافرتی، این ابتکار به معرفی ساک های مسافرتی با اندازه استاندارد می پردازد که برای قرار دادن در محفظه های بالای سر- به خوبی قرار دادن بار در زیر صندلی – برای هواپیما هایی که بیشتر از ۱۲۰ صندلی دارند تعبیه شده اند.

تمامی ساک هایی که از لحاظ اندازه سازگار با استاندارهای تعیین شده هستند لوگویی با عبارت” IATA Cabin OK” بر روی آنها خواهد بود که کارکنان هواپیمایی ها به راحتی آنها را تشخیص بدهند.

Cabin_OK_Initiative

کاربردی مفید برای همه / یک معامله برد-برد در سر تا سر جهان

ابتکار Cabin OK به برطرف کردن مشکلات فضای پیش بینی شده در کابین که مسافران،خدمه پرواز و تیم هواپیمایی مستقر در فرودگاه مواجه هستند کمک شایانی می کند.

  • شرکت های هواپیمایی ها تجربه جدیدی در برگرداندن ساک ها بدون این که مجبور باشند ساک ها را از کابین به قسمت بار انتقال دهند را خواهند داشت. کارمندان بخش بازرسی و خدمت پرواز  به آسانی قادر خواهند بود تا ساک هایی که ابعاد استانداردی دارند را شناسایی کنند.
  • رضایت مسافران با کاهش ناراحتی و نارضایتی آنها برای حمل ساک هایشان به داخل کابین  افزایش خواهد یافت. همچنین ساک های قابل قبول که سایز استانداردی خواهند داشت بیشتر خواهد شد.
  • تولید کنندگان ساک های مسافرتی می توانند ساک هایی که سازگار با این قوانین خواهند بود را به مسافران خود عرضه کنند.

 

همکاران ما