جشنواره تابستانی دبی 2015

یکی از مهم ترین رویدادهای سال های اخیر در دبی و در سفر به دبی جشنواره تابستانی دبی می باشد که با استقبال بسیار زیادی رو به رو بوده است. جشنواره دبی در سال ۲۰۱۵ با برنامه های فرهنگی متنوع،جشن های خانوادگی و برنامه های سرگرم کننده شروع به کار کرده است که می تواند مقصد خوبی برای خانواده ها در تابستان باشد و سفر دبی را به سفری خاطره انگیز تبدیل کند. این برنامه با رویکرد احیای صنعت گردشگری در دبی غعالیت می کند که توانسته محبوبیت زیادی از میان گردشگران سرتاسر جهان کسب کند.

رویدادهای این جشنواره Modhesh World، Dubai Summer Surprise،Ramadan in Dubai و Eid in Dubai است.

جشنواره تابستانی دبی 2015

رویداد مدهش جهانی(Modhesh World) از  ۹ جولای ۲۰۱۵ شروع شده و تا ۲۹ آگوست ۲۰۱۵ ادامه خواهد داشت که در مرکز تجاری دبی(Dubai Trade Center) برگزار می شود. خانواده ها و بچه ها  می توانند در این رویداد تجربه های جدیدی راکسب کنند چرا که این رویداد جایی برای خندیدن،و فراگرفتن چیزهای جدید در کنار یکدیگر است. از سال ۲۰۰۲ که این رویداد بوجود آمده است بیش از ۵۰۰/۰۰۰ نفر بازدیدکننده داشته است. با ۸ تالار که در هر کدام فعالیت ها و ماجراجویی های خاص خود برگزار می شود، تفریح و شادی هیچ وقت در Modhesh World متوقف نمی شود.

در واقع هر کاری که در این رویداد انجام می دهید یک ماجراجویی جدید است که امسال بزرگترین رویداد در تاریخ خودش را تجربه می کند.فضایی که Modhesh World امسال در اختیار دارد حدود ۳۴۰۰۰ متر مربع در مرکز تجاری دبی است که در قلب شهر دبی می باشد. فعالیت هایی که در Modhesh World انجام می شود از بازی گرفته تا دوچرخه سواری و ماجراجویی های هیجان انگیز تا تجربه های جدید که فرصتی بسیار عالی برای لذت بردن از تعطیلات به یادماندنی را به خانواده ها میدهد.

جشنواره تابستانی دبی 2015

برنامه دیگری که در این جشنواره برگزار می شود به نام سورپرایزهای تابستانی دبی(DSS)  است. در سال ۱۹۹۸ جشنواره سورپرایزهای تابستانی دبی افتتاح شد و به یکی از مقاصد بین المللی تابستان تبدیل شده است. این رویداد یک از مهمترین اتفاقات تقویم تابستانی دبی است که همه ساله ۶/۰۰۰ مغازه و مرکز خرید در آن شرکت می کنند. با گسترش مراکز خرید، خانواده ها به همراه فرزندانشان  با هر سنی می توانند از این رویداد استفاده کرده و لذت ببرند. تمرکز این جشنواره روی سرگرمی  و تفریحات است که بخشی از آن را خرید تشکیل می دهد.

جشنواره سورپرایزهای تابستانی توسط دولت دبی به منظور گسترش سفرهای خانوادگی به دبی شروع به کار کرده است. جدا از این تفریحات مثل سال پیش اجراهای گروه های موسیقی با سبک راک را مشاهده خواهید کرد که هنر خود را در این جشنواره به نمایش می گذارند. این رویداد برای تمامی افراد مناسب است. برنامه های خود را آماده کنید تا با ما در جشنواره تابستانی امسال همراه باشید.

جشنواره تابستانی دبی 2015

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ارمغان با برگزاری تور گروهی روسیه + دبی و تورهای ویژه دبی در تابستان ۹۶ این فرصت را برای شما عزیزان بوجود آورده تا بتوانید از این فرصت استثنایی بهترین استفاده را ببرید.

با ثبت نام و رزرو تور گروهی روسیه + دبی که در مرداد ماه ۹۶ انجام خواهد شد می توانید با سفر به کشور شگفت انگیز روسیه و پس از آن سفر به دبی در جشنواره های تابستانی دبی( [جشنواره های Modesh World و سورپرایزهای تابستانی دبی) شرکت داشته باشید.

 

همچنین می توانید از تورهای دبی ویژه تابستان ۹۶ با رزرو بهترین هتل های دبی با اقامت ۳ شب به بالا  با ما همراه باشید.

همکاران ما