بهترین هتل‌های کانادا – رزرو هتل در ونکوور – رزرو هتل‌ ونکوور

بزرگترین و پر تردد ترین شهر کانادا، ونکوور است. خوب است بدانید که غیر از این، یکی از بهترین شهرها در دنیا، همین شهر ونکوور کانادا می باشد. گفته می شود که یکی از مدرن ترین و زیبا ترین شهرها برای سفر و زندگی همین ونکوور است. چشم انداز بکر طبیعت و کوهستان‌های با شکوه این شهر، دلایل انتخاب هتل در ونکوور و جستجو برای رزرو هتل در بهترین هتل‌های کانادا را بیش از پیش، بیشتر کرده است. از همین رو آژانس ارمغان آفاق ایرانیان تصمیم دارد تا برای رزرو هتل در ونکوور اطلاعات کاملی را به شما دوست داران سفر به دور دنیا ارائه بدهد. گفتنی است که امکان رزرو هتل در ونکوور با سامانه رزرو آنلاین هتل ونکوور در ارمغان آفاق ایرانیان برای شما فراهم می باشد.

رزرو بهترین هتل‌های ونکوور با سامانه رزرو آنلاین هتل ارمغان

سال ۲۰۲۰ بیش از هر سال دیگری، گشت و گذار در کشورهای خارجی بصورت چشمگیری با روند صعودی همراه بوده است. پیش از تجربه یک سفر خارجی به کشور کانادا می بایست از بهترین اقامتگاه‌های کانادا و بهترین هتل‌های ونکوور اطلاعات لازم کسب کنید. اگر دوست دارید تا در تعطیلات پیش رو، بهترین و مجلل ترین هتل را برای سفر به کانادا انتخاب کنید، همراه ارمغان آفاق ایرانیان باشید.

هتل شانگری لا ونکوور

نزدیک بودن هتل به سواحل کشور مقصد، امکان رزرو این دسته از هتل‌های خارجی را برای شما دو چندان می کند. هیچ مسافری دوست ندارد تا از سواحل آبی و شفاف اقامت داشته باشد، مگر اینکه مسافرتی کوتاه و چند روزه برای سفرهای کاری داشته باشد. خوشبختانه هتل شانگری لا در ونکوور به دلیل اینکه به سواحل کشور کانادا نزدیک است، در لیست بهترین هتل‌های ونکوور برای داشتن اقامتی دلپذیر و پر از آرامش قرار می گیرد. نزدیک بودن این هتل به گالری هنری معروف و محبوب ونکوور، رزرو هتل شانگری لا ونکوور را در اولویت‌های رزرو هتل در کانادا قرار می دهد.

خدمات رفاهی هتل شانگری لا ونکوور را بطور کامل بشناسید

چه هتل‌های خارجی و چه هتل‌های داخلی، با خدمات رفاهی که به مسافران خود ارائه می دهند، جایگاه والایی در بین مسافران خود کسب می کنند. در بخش پذیرش هتل شانگری لا ونکوور امکانات ویژه و منحصربه‌فردی برای شما در نظر گرفته شده است تا احساس راحتی از حضورتان در این اقامتگاه داشته باشید. اگر شما دارای کارت اعتباری بین المللی هستید، می توانید که از دستگاه ای تی ام پول برداشت کنید. همچنین امکان تبدیل پول به ارز در این دستگاه برای شما وجود دارد. در سفر به خارج، خدمات تور و بلیط برای شما و همسفران‌تان بسیار کاربردی و بدردبخور هستند. پذیرش ۲۴ ساعته پرسنل هتل شانگری لا و استفاده از سیستم اکسپرس برای ورود و خروج توریست‌ها از خدمات ویژه پذیرش این هتل هستند. پیش از رزرو هتل شانگری لا خوب است بدانید که پارکینگ این هتل، نیاز به رزرو آنلاین ندارد، اما برای استفاده از آن می بایست مبلغی را بعنوات هزینه پارکینگ پرداخت نمایید. در بین خدمات شست و شو و پاکیزگی این هتل، واکس کفش در لیست خدمات رایگان قرار دارد. اگر می خواهید از خدمات دیگری نظیر اتوکشی و اتوشویی استفاده نمایید، ملزم به پرداخت هزینه جداگانه‌ای هستید. پرسنل این هتل معروف به انواع زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی و فرانسوی مسلط می باشند و امکان برقراری ارتباط با توریست‌های سراسر دنیا ممکن می باشد. استخر رو باز، سونا، تجهیزات کامل اسکی، باشگاه بدنسازی و اجاره دوچرخه از امکانات گسترده و بی نظیر هتل شانگری لا هستند. خوشبختانه هتل شانگری لا جزو آن دسته از هتل‌هایی است که پاسخگوی نیازهای طیف گسترده‌ای از علایق و سلیقه‌های متنوع افراد می باشد. وجود مکانی آرام برای مطالعه و امکان صرف غذاهای خوش نگار بین المللی از مزیت‌های رزرو این هتل در ونکوور می باشد.

*** ساعت ورود به هتل شانگری لا: ۱۵:۰۰ ***

*** ساعت خروج از هتل شانگری لا: ۱۲:۰۰ ***

هتل روزوود گئورجیا ونکوور

هتل روزوود ونکوور در سال ۱۹۲۷ افتتاح گردید. در حال حاضر، هتل روزوود گئورجیا دارای ۴ رستوران می باشد. فروشگاه رابینسون با هتل روزوود گئورجیا ۵ دقیقه بیشتر فاصله زمانی ندارد. فاصله این هتل با گالری هنری ونکوور بسیار کم می باشد و از این لحاظ، دارای اهمیت بسیاری از نظر گردشگران می باشد. فاصله زمانی این هتل با استنلی پارک با ۵ دقیقه رانندگی در دسترس است. استنلی پارک دارای آکواریوم و مسیر پیاده روی ساحلی می باشد. دسترسی آسان و بی دردسر به محل اقامتگاه در سال‌های اخیر، از پارامترهای مهم رزرو هتل در دنیا محسوب می شود. خوشبختانه هتل روزوود گئورجیا تنها یک بلوک با ایستگاه اتوبوس فاصله دارد. با توجه به تمام پارامترهایی که برای رزرو هتل بیان کردیم، هتل روزوود گئورجیا در لیست بهترین و لوکس ترین هتل‌های ونکوور قرار می گیرد. اگر برای بار اول به کانادا سفر می کنید، مناسب ترین انتخاب شما همین هتل روزوود گئورجیا است.

خدمات رفاهی هتل روزوود گئورجیا ونکوور را بطور کامل بشناسید

هتل روزوود گئورجیا در لیست هتل‌های ۵ ستاره ونکوور قرار می گیرد. این هتل دارای ۱۵۶ اتاق در ۱۲ طبقه می باشد. شما می توانید از امکانات ویژه این هتل ۵ ستاره نظیر برگزاری مراسم‌های عروسی، جلسات ادارای در فضای ۹۱۵ متری مخصوص کنفرانس یا در اتاق‌های مخصوص جلسه و خدمات کامل و ۲۴ ساعته این هتل لوکس و تجاری در ونکوور بهره ببرید. جالب است بدانید که امکان استفاده از اینترنت در روزوود گئورجیا برای مسافران بصورت کاملا رایگان می باشد. مراکز تجاری ۲۴ ساعته و سالن‌های مجهز ورزشی از دیگر امکانات مختص این هتل ۵ ستاره در ونکوور کانادا است. از دیگر خدماتی که روزوود گئورجیا در مقایسه با سایر هتل‌های دیگر به گردشگران ارائه می دهد، می توان به روزنامه‌های رایگان در لابی، ایستگاه سرویس خشکشویی، ایستگاه کامپیوتر و دستگاه‌های فکس و کپی اشاره کرد. لیست خدمات رفاهی هتل روزوود گئورجیا بسیار زیاد است. انبار چمدان و لیموزین، تاکسی شهری و دستگاه خودپرداز بانک از سایر خدمات ویژه و امکانات رفاهی این هتل ۵ ستاره مجلل و معروف در کانادا است. با ورود به بخش پذیرش روزوود گئورجیا میز پذیرش به شما صندوق امانات، خدمات ویژه نگهبانی از هتل و تحویل سریع اتاق‌ها را به شما ارائه می دهد. استخر داخل سالن در تمامی فصل‌های سال برپا است و علاقه مندان به تفریحات و سرگرمی‌های آبی می توانند بهره کافی را ببرند. خوب است بدانید، افرادی که به دنبال تناسب اندام و رستوران گردی در سفرهای خارجی هستند، همه امکانات لام با رعایت استانداردهای کافی برای آن‌ها در هتل روزوود گئورجیا فراهم است. آبگرم، مرکز سلامتی و مرکز تخصصی تناسب اندام بهمراه ۲ رستوران و ۲ کافه آماده پذیرایی از حضور گرم شما عزیزان و عاشقان سفر می باشد.

*** ساعت ورود به هتل روزوود گئورجیا: ۱۵:۰۰ *** *** ساعت خروج از هتل روزوود گئورجیا: ۱۲:۰۰ ***

همکاران ما