اجاره ماشین در مالزی | تخفیف های اجاره خودرو در مالزی

مالزی یکی از بهترین کشورهای جنوب شرقی آسیا است که در لیست بهترین نقاط گشت و گذار با ماشین قرار می گیرد. خیابان‌های بزرگ و با کیفیت مالزی موج عظیمی از گردشگران را به این فکر می اندازد که به دنبال راه‌های اجاره ماشین در مالزی و کرایه خودرو در این کشور باشند. اجاره خودرو در کشور مالزی به شهر یا استان خاصی محدود نمی شود و گشت و گذار در همه جای این کشور برای بسیاری از افراد، دوست داشتنی و مملو از لذت می باشد. با ارمغان همراه باشید تا با کرایه ماشین لوکس در کشور مالزی اطلاعات لازم را کسب کنید.

اجاره ماشین در مالزی

چگونه در مالزی ماشین های لوکس اجاره کنیم؟

با گسترش اینترنت و فناوری، خرید آنلاین انواع لوازم روزمره زندگی بشدت آسان شده است و نیازی نیست که خودتان برای خرید، زمان زیادی را برای رفتن به فروشگاه‌ها و مراکز خرید صرف کنید. حال کرایه ماشین‌های لوکس در خارج از ایران و کرایه خودرو در مالزی هم دور از دنیای ارتباطات نیست. خوب است بدانید که اجاره ماشین‌های لوکس در مالزی در حال حاضر، بسیار راحت است، چرا که خیابان‌های بزرگ مالزی این اطمینان را به شما می دهند تا با اطمینان خاطر به گشت و گذار خود بپردازید. اگر می خواهید که بصورت گروهی و با تعداد زیادی از دوستان‌تان در شهرهای مالزی بچرخید و جای جای مختلف این کشور را ببینید، کرایه ون به شما پیشنهاد می شود. خوب است بدانید که اجاره خودرو در کشور مالزی و رانندگی در خیابان‌های این کشور به محدوده سنی خاصی وابسته است. یعنی اگر سن شما کمتر از ۲۳ سال باشد، تنهایی نمی توانید در خیابان‌های این کشور برانید. شما نیاز دارید تا فردی را در کنار خود داشته باشید که راهنمای شما برای رانندگی در بزرگراه‌ها و خیابان‌های این کشور باشد.

اجاره ماشین در مالزی

شرکت‌های زیادی برای اجاره خودرو در مالزی وجود دارند که اکثر قیمت کرایه خودرو آن‌ها با هم تفاوت بسیاری ندارد. شما می بایست به شرکت معتبری مراجعه کنید که ماشین‌های آن از نظر کیفیت، بیمه بدنه ثالث، بیمه بدنه و تمیزی، خدمات بسیار ایده آلی را ارائه بدهد. آژانس ارمغان می تواند برای سفر رویایی شما به مالزی بهترین ماشین‌ها و خدمات را در اختیار شما قرار بدهد. برای اطلاع از آخرین قیمت اجاره ماشین در مالزی می توانید فرم تماس با ما را پر نمایید تا همکاران ما برای پیشنهاد کرایه خودرو در کشور مالزی تماس حاصل فرمایند.

اجاره ماشین در مالزی

در خصوص قیمت اجاره خودرو در مالزی خوب است بدانید که اگر رزرو آنلاین ماشین را بصورت آنلاین انجام بدهید، بطور معمول هزینه‌های آن کمتر از زمانی است که می خواهید در کشور مالزی ماشین اجاره کنید. مسلم است در بعضی از فصل‌های سال، هزینه‌های سفر به مالزی بیش از هر زمان دیگری گران خواهد بود. برای اینکه از فصل داغ سفر به مالزی جا نمانید، مناسب است که یک هفته پیش از اقدام سفر به این کشور می توانید برای کرایه خودرو در مالزی پیگیر باشید. البته ناگفته نماند که برای اجاره ماشین در زمان طولانی تری می توانید از تخفیف‌های شگفت انگیز کرایه خودرو در مالزی بهره منید شوید. برای مثال وقتی در حالت عادی می خواهید کالایی را خریداری کنید، به دنبال ارزانترین نوع آن کالا در بین فروشگاه‌هایی که همان کالا را ارائه می دهند، هستید. اکنون هم دست شما در انتخاب نوع ماشین و طیف گسترده اجاره ماشین در کشور مالزی باز است. پیشنهاد ما این است که برای اجاره خودرو در مالزی سعی‌تان بر این باشد که با تاریخ کمی بازی کنید. یعنی روزهایی را که می خواهید در مالزی خودرو کرایه کنید، در تقویم‌تان یک الی دو روز عقب و جلو ببرید تا راز مخوف تخفیف‌های جادویی اجاره ماشین در مالزی را پیدا کنید.

اجاره ماشین در مالزی

قوانین رانندگی در کشور مالزی

  • رانندگی در کشور مالزی از سمت چپ می باشد.
  • برای رانندگی در بزرگراه‌های مالزی محدود به سرعت می باشید. سرعت رانندگی در مالزی ۱۱۰ کیلومتر می باشد و این سرعت در شهرهای مالزی بین ۵۰ الی ۷۰ کیلومتر است.
  • برای رفتن به ایستگاه‌های بنزین می بایست به امتداد بزرگراه‌ها مراجعه کنید. البته نشانه‌هایی وجود دارند که می توانید ایستگاه بعدی و ایستگاه قبلی پمپ بنزین را به راحتی پیدا کنید. پس اصلا جای نگرانی وجود ندارد.
  • رعایت نکات ایمنی هنگام رانندگی در مالزی بسیار ضروری است. بستن کمربند و عدم استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی در مالزی از نکاتی است که می بایست رعایت کنید.
  • سن قانونی رانندگی در مالزی ۲۳ سال می باشد؛ یعنی راننده می بایست ۲۳ سال سن داشته باشد تا گواهی نامه معتبر بین المللی دریافت کنید.

همکاران ما