جزییات تور

دلایل سفر به مالزی در نوروز

اگر بخواهید بهترین تور نوروزی را در بین تورهای آسیایی انتخاب کنید، سفر به کشور مالزی بهترین گزینه پیش روی شما است. مردم کشور مالزی جزو خونگرم ترین مردم در بین کشورهای آسیایی هستند که صرف نظر از آداب و رسوم‌شان بسیار محبوب هستند. با سفر به مالزی، پا به مرکز آسمانخراش‌های معروف می گذارید. دستتان را به ما بدهید و در ۱۰ دقیقه به همراه ارمغان آفاق ایرانیان به مالزی سفر کنید تا  بگوییم که چرا سفر به مالزی را در لیست سفرهای‌تان را بگنجانید .

بلیط هواپیما مالزی

بلیط هواپیما کوالالامپور

رزرو هتل مالزی

رزرو هتل کوالالامپور

سفر به مالزی ، سفر به کشور آسمانخراش ها

در این پست از تصمیم داریم تا از منحصربه فرد ترین جاذبه‌های کشور مالزی را ببینیم. از بلند ترین پل آسمانی جهان تا قدمی ترین جنگل‌های بارانی دنیا و اسرار آمیز ترین غارهای جهان، از ویژگی‌های افسون کننده‌ی سفر به مالزی هستند. مطمئن باشید هیچ نقطه‌ی گردشگری که مانند کوالالامپور در سنگاپور، شگفت انگیز باشد، وجود ندارد. کوالالامپور واقعا تماشایی است و هیچ چیزی نیست که نتوانید در فرهنگ غنی و گسترده کوالالامپور پیدا نکنید. تماشای میمون‌های تنبلی که روی شاخه‌های درختان از یک طرف به طرف دیگر می جهند؛ در ابتدای روز می تواند انرژی مثبت درون آدمی را تا چند برابر افزایش دهد. کسی نمی تواند لذت سوار شدن در ترن‌های هوایی مرکز خرید را پنهان کند و دست از خرید در پاساژهای معروف سنگاپور نکشد. اقامت در برج‌های دوقلوی پتروناس می تواند یکی از دلایل سفر به کشور مالزی باشد. درست است که برج‌های دوقلوی پتروناس هم اکنون بلند ترین آسمانخراش‌های جهان نیستند؛ اما زمانی این دو برج بیشترین ارتفاع را در بین برج‌های نزدیک به خود را داشتند. از آنجایی که از نام این دو برج معلوم است، برج‌های پتروناس به هم بسیار شباهت دارند و با پلی که بین آنها وجود دارد، می توان در مترتفع ترین نقطه بین این دو راه رفت و عکاسی کرد. برای رفتن به پل میان برج‌های دوقلوی پتروناس می توانید در ساعت‌های بخصوصی مراجعه کنید. لازم است بدانید که راه رفتن در این پل برای همه عموم باز است و نیازی نیست که به دنبال بلیط باشید. وقتی روی این پل بایستید، چشم انداز فوق العاده ای از مالزی و خانه‌های مرتفعش خواهید داشت.

سفر-به-مالزی

بهشت غذا در مالزی پیدا می شود

شاید تا به حال با خودتان فکر می کرده اید که غذای گران، حتما غذای خوشمزه ای هم هست! اما واقعیت چیز دیگری است. وقتی کشور مالزی را برای سفر در تعطبلات نوروز یا در تابستان انتخاب می کنید؛ یعین با پول کم هم می توان غذایی با کیفیت و در عین خوش عطر و خوش مزه میل کنید. یکی از دلیل‌های محبوبیت تور مالزی همین بهشت غذایی است که در مالزی پنهان شده است و کمتر گردشگری پیدا می شود که بتواند این بهشت را در دل مالزی پیدا کند. انواع و اقسام غذاها در خیابان‌های رنگارنگ مالزی پیدا می شود. فقط باید توریستی باشد که به دنبال عطر خوب غذاها در خیابان‌های مالزی قدم به قدم راه برود. شهر بهشتی غذاهای خیابانی در مالزی همان پنانگ است که در تورهای ترکیبی مالزی، سفر به آنجا برنامه ریزی شده است.

سفر-به-مالزی

غارهای باتو یا میمون ها در مالزی

یکی از توریستی ترین مناطق طبیعی کشور مالزی که می توانید یک روز کامل را در بگردید و کوله گردی داشته باشید، غارهای باتو می باشد. غارهای باتو به نام غار میمون‌ها هم شناخته می شود. برای رفتن به غارهای باتو راه زیاید را در پیش ندارید. غارهای باتو با کوالالامپور ۱۱ کیلومتر بیشتر فاصله ندارد. گردش در غارهایی که تا اکنون بخاطر قدمت ۴۰۰ میلیون ساله خود شناخته می شوند، بسیار منحصربه‌فرد و دوست داشتنی است. سفر به مالزی در نوروز و زمستان را به هیچ وجه از دست ندهید. کشورهای جنوب شرق آسیا مانند مالزی، همیشه از پر رفت و آمد ترین مسیر تورهای آسیایی هستند. این بنای طبیعی با مجسمه‌های فوق العاده بزرگ و تماشایی که دارد، مسافران بسیاری را ترغیب می کند تا در نوروز به مالزی سفر کنند. جالب است بدانید که این بنای طبیعی در سال ۱۸۸۱ کشف شد و در حال حاضر برای تردد آسان گردشگران، نور پردازی‌های رنگارنگ و متنوعی قرار داده شده است تا رفت و آمد آسان در داخل این غار طبیعی و محبوب داشته باشند. در طول سفر کوتاهی که به غارهای باتو دارید، مردم محلی با لباس‌های سنتی دیده می شوند که می توانید به همراه آنها عکاسی کنید.

پارک موضوعی سانوی لاگون

رفتن به پارک‌های موضوعی که تمام جاذبه‌های آن توسط انسان‌ها ساخته شده است، گردشگران علاقه مند به ساحل گردی را به سمت خود جذب می کند. استخر موج یهمراه قایق دزدان دریایی در پارک موضوعی سانوی لاگون برای تفریح و سرگرمی کودکان بسیار مناسب است. یکی از جاذبه‌های گردشگری که مسافران پس از ورود به پارک موضوعی سانوی لاگون و سوار شدن در قایق دزدان دریایی متوجه می شوند، چرخش ۳۶۰ درجه قایق پر رمز و راز دزدان دریایی است. پارک سانوی لاگون تنها یک پارک نیست. این پارک دارای همه‌ی خدمات و امکانات آبی است که برای معرفی آنها در ادامه با ما همراه باشید. برای رفتن به این پارک موضوعی باید به پتالینگ جایا حرکت کنید. ارمغان آفاق ایرانیان می تواند بهترین راه دسترسی به پارک موضوعی سانوی لوگان را برای شما در اسرع وقت فراهم کند. پیشنهاد ما به شما گردشگران عزیز، اجاره خودرو در مالزی است. شما می توانید برای رفتن به جاذبه های گردشگری نظیر پارک موضوعی سانوی لاگون از خدمت گردشگری اجاره ماشین در ارمغان استفاده کنید.





    محله چینی ها در کوالالامپور را بیشتر بشناسید

    قدم گذاشتن به بازاری که فروشنده‌های آن از صحبت با گردشگران و مشتر‌ها احساس خستگی نمی کنند، از شگفتی‌های عجیب و غریب بازار محله چینی‌ها محسوب می شود. توصیف فضای رنگارنگ و این قسمت بهشتی در کوالالامپور غیر ممکن است. باید خودتان باشید و فرهنگ غنی چین را که در بحبوحه محله چینی‌ها به چشم می خورد، ببینید. در یک کلام بگوییم، آداب و رسوم مردم چین را می توانید در یک نگاه به محله چینی‌ها بشناسید. از دلایل دیگر منحصربه‌فرد بودن سفر به مالزی، وجود جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور نظیر برج های دوقلوی پطروناس و بوکیت بینتانگ در کنار محله چینی‌ها است. وقتی خودتان به مالزی سفر کنید، متوجه خواهید شد که با انتخاب تور مالزی و سنگاپور به کشور پر رنگ و لعاب هند هم سفر می کنید.

    سفر-به-مالزی

    🙂 سفر خوبی داشته باشید. ‎

    همکاران ما