جاذبه‌های دیدنی مسقط | تور مسقط عمان

کشور عمان تفرجگاه‌های لوکس و مقرون به صرفه‌ای را ارائه می دهد. جاذبه‌های طبیعی و جاذبه‌های دیدنی مسقط نظیر کوهستان، سواحل زیبا و دره‌ها باعث شده است تا هر ساله در برنامه‌ی سفر گردشگران زیادی قرار بگیرد. در ادامه با ارمغان آفاق ایرانیان همراه باشید.

جهت رزرو بلیط مشهد و تهران به مسقط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

بهترین جاذبه‌های دیدنی مسقط

طبیعت بکر و شگفت انگیز شهر مسقط در کشور عمان روی نقشه باعث شده است تا سفری به یاد ماندنی در دل طبیعت داشته باشید. لازم است بدانید که برای رفتن به طبیعت شگفت انگیز شهر مسقط گاهی اوقات باید به دل دریا بزنید! البته عمق آب چندان زیاد نیست، اما باید خوب شنا بلد باشید تا به مقصدتان برسید. همه‌ی طبیعت دنیا در کشور عمان دیده می شود.  از کویر و ریگ‌ها تا دریاچه‌های پر جنب و جوش، همه و همه از تماشایی‌ترین مناظر شهر مسقط هستند.

جاذبه‌های دیدنی مسقط

مسجد جامع

شاهکار معماری ایرانی حتی به کشورهایی نظیر عمان هم رسیده است. مسجد جامع سلطان قابوس از مسجدهای اصلی و مهم کشور عمان است که بازدید و عکاسی از آن بسیار توصیه می شود. فرشی که برای پوشاندن تالار اقامه نماز بکار رفته است، از ویژگی‌های اصلی این مسجد جامع می باشد. طراحی داخلی و معماری بی نظیر آن در هیچ جای دنیا دیده نمی شود. جالب است بدانید که فرش مسجد جامع عمان زبان زد تمامی گردشگران و ساکنین کشور عمان است. این فرش ۲۱ تن وزن دارد و ۴ سال بطول انجامید تا بافتن این فرش به پایان برسد. طراحی این فرش بر اساس طرح‌های سنتی شهرهای تبریز، کاشان و اصفهان به کار گرفته شده است. لوستر مسجد جامع ۱۴ متر ارتفاع دارد که در اولین قدم به این مسجد متوجه شکوه و عظمت آن خواهید شد.

جاذبه‌های دیدنی مسقط

بازار مطرح

گشت و گذار و خرید از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین بازارهای عرب برای گردشگران، جذابیت فوق العاده زیادی دارد. کسی نمی تواند انکار کند که خرید از بازارهای سنتی، حس نوستالژی بودن سفر را برای او یادآوری نمی کند. نقاشی‌های قدیمی و به جامانده از  عمان قدیم، کالای تزیینی و زینتی خانگی، کفش‌ها و کالاهای چرمی از سوغاتی‌هایی هستند که شما می توانید برای خانواده‌تان تهیه کنید. بسیاری از گردشگران، خصوصا گردشگرانی که برای دوم به مسقط سفر می کنند؛ به دنبال بازار ماهی و کاخ العالم هستند. باید بگوییم که بازار ماهی و کاخ ‌العالم در نزدیکی بازار مطرح می باشد.

جاذبه‌های دیدنی مسقط

وادی شاب

وادی شاب همان جاذبه‌ی تفریحی و سرگرم کننده کشور عمان است که شما را به سمت استخرها، صخره‌ها و غارهای شگفت انگیز می کشاند. برای رفتن به وادی شاب واقعا باید دل به دریا بزنید و از مسیرهای ناهموار و صخره دار عبور کنید. نگران نباشید؛ چرا که آب‌هایی که در مسیر وادی شاب هستند، کم عمق می باشند. لازم است این نکته را بدانید که شنا کردن در آب‌های کم عمق در جای جای تور مسقط دیده می شود. کویر گردی هم از آپشن‌های عالی است که برای سفر به مسقط در اولویت‌های سفر شما هستند.

جاذبه‌های دیدنی مسقط

کویر وحیبا

از جاذبه‌های تکرار نشدنی و جاذبه‌های دیدنی مسقط، شتر سواری در کویر وحیبا است. همانطور که در پارگراف پیش گفتیم، کویر و دریا دو جاذبه‌ی جدا نشدنی در تورهای مسقط از مشهد هستند که گردشگران به طبیعت گردی و کوله گردی در طبیعت زیبای خداوند دعوت می کنند. در طول روز ممکن است رنگ شن‌های کویر وحیبا برای شما متغیر به نظر برسد. جالب است بدانید که تابش نور خورشید روی رنگ شن‌ها و ماسه‌های کویر وحیبای عمان تاثیر بسیار دارد.

جاذبه‌های دیدنی مسقط

این احتمال می رود گردشگرانی که تور مسقط عمان را برای سفر انتخاب کرده اند، بازی با ریگ‌های روان، نقاشی روی شن‌ها، درست کردن کباب شامی و دراز کشیدن زیر نور ماه و ستاره‌های کویر را دوست دارند. اصلا این فکر را نکنید که کویر وحیبا برای شما سرگرم کننده و شگفت آور نیست! لذت یک دورهمی گرم و دلنشین زیر نور ماه از تجربه‌های تکرار نشدنی تور مسقط عمان است.

جاذبه‌های دیدنی مسقط

همکاران ما