ارزانترین تور آفریقای جنوبی زمستان | بلیط تور آفریقای جنوبی

با انتخاب تور آفریقای جنوبی زمستان از سردی هوای زمستانی تهران و مشهد دور می شوید. درست است که زمستان در ایران زیبا و تماشایی است. اما هرچند سال یکبار، انتخاب تور آفریقای جنوبی ویژه زمستان می تواند روحیه شما را عوض کند؛ خصوصا اگر دانشجو باشید و امتحانات پایان ترم نیمه اول دانشگاه ها را داده باشید. گشت های سافاری و ماجراجویانه ای که در کیپ تاون دارید، حس بسیار دل انگیز و دوست داشتنی به شما دست می دهد. جاذبه های منحصر به فرد تماشایی و بسیار جالبی در تور آفریقای جنوبی وجود دارد که کمتر گردشگری پیدا می شود که به دنبال آنها نباشد. با ارمغان آفاق ایرانیان همراه باشید تا یک ماجراجویی فوق العاده عالی را در تور آفریقای جنوبی تجربه کنید.

دلایل انتخاب تور آفریقای جنوبی زمستان

بیرون رفتن از پیله زندگی و رفتن به سفر، از ویژگی های زندگی شخصی یک فرد موفق است. برای اینکه حس ماجراجویانه تان را بالا ببرید؛ از بهترین گزینه های سفر یعنی تور آفریقای جنوبی زمستان را انتخاب کنید. غواصی در غار کوسه ها می تواند آغاز بسیار ایده آلی برای سفر شما به آفریقای جنوبی باشد. پرواز با پاراگلایدر بر فراز پایتخت کشور آفریقای جنوبی می تواند حس مثبت شما از سفرتان را درجه به درجه افزایش بدهد. برای اینکه حداکثر استفاده را در سواحل آفریقای جنوبی داشته باشید، از بلوکارت استفاده کنید. با در دست داشتن بلوکارت می توانید بصورت حرفه ای در پارک های آبی بچرخید و لذت ببرید.

تور آفریقای جنوبی زمستان

داشتن یک گشت سافاری مملو از هیجان و لذت در تورهای مالزی سنگاپور و تورهای آفریقای جنوبی حاصل می شود. اگر دوست دارید که در سفرهای خارجی تان تجربه لذت بخشی از سافاری را داشته باشید؛ ۲ انتخاب منحصر به فرد خواهید داشت. پارک ملی کروگر از مکان های حفاظتی کشور آفریقای جنوبی می باشد که همانند آن در سایر کشورهای جهان پیدا نمی شود. گفتنی است که این پارک از پهناورترین حفاظت گاه های کل دنیا می باشد که بخش هایی از زیمباوه و موازمبیک را تحت پوشش خود قرار می دهد. شما می توانید با اتومبیل شخصی خود یا خودرویی که از ارمغان آفاق ایرانیان رزرو می کنید، از میان جنگل های سر سبز و پر از راز بقای پارک بین المللی کروگر گذر کنید. البته تورهایی که در ارمغان آفاق ایران به شما ارائه می شود، این برنامه را در برنامه های سفری خود گنجانده اند. شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که آیا این امکان وجود دارد که شبی در این پارک ملی بگذرانید یا خیر! در جواب به شما باید بگوییم که بله به راحتی می توانید اقامتگاه خوبی را در پارک ملی کروگر بصورت آنلاین رزرو کنید. از خدمات رزرو هتل آنلاین ارمغان استفاده کنید.

تور آفریقای جنوبی زمستان

بدیهی است که در هر کشوری در دنیا، این امکان برای شما وجود ندارد تا به ساحل بروید و به تماشای پنگوئن بپردازید. دیدن گروه ۳۰۰۰ تایی از مجموعه پنگوئن های سفید و سیاه در ساحل های صخره ای کیپ تاون از عجایب تور آفریقای جنوبی است. شاید باورش سخت باشد، اما نوازش پنگوئن هایی که در صخره های کیپ تاون حرکت می کنند، از جاذبه های تورهای آفریقای جنوبی می باشد. شما می توانید یکی از پنگوئن ها را به فرزند خواندگی قبول کنید و ساعت ها به بازی و سرگرمی با آنها بپردازید.

تور آفریقای جنوبی زمستان

بدیهی است که در هر کشوری در دنیا، این امکان برای شما وجود ندارد تا به ساحل بروید و به تماشای پنگوئن بپردازید. دیدن گروه ۳۰۰۰ تایی از مجموعه پنگوئن های سفید و سیاه در ساحل های صخره ای کیپ تاون از عجایب تور آفریقای جنوبی است. شاید باورش سخت باشد، اما نوازش پنگوئن هایی که در صخره های کیپ تاون حرکت می کنند، از جاذبه های تورهای آفریقای جنوبی می باشد. شما می توانید یکی از پنگوئن ها را به فرزند خواندگی قبول کنید و ساعت ها به بازی و سرگرمی با آنها بپردازید.

تور آفریقای جنوبی زمستان

از جاذبه های سرگرم کننده و مهیج تورهای آفریقای جنوبی، قطارهای آبی است که از لوکس ترین وسیله های حمل و نقل می باشد. پیمودن یک مسیر تماشایی از پرتوریا تا کیپ تاون در ۲۷ ساعت، از خاص ترین و دوست داشتنی ترین بخش های تور آفریقای جنوبی است. تنوع کابین های این قطار آبی بالا است و مسافران می توانند بسته به نیازهای خود، کابین یک تخته یا کابین دو تخته و چند نفره انتخاب کنید. این شما هستید انتخاب می کنید که کابین شما یک وان بزرگ مجهز به تمام تجهیزات بهداشتی باشد یا فقط یک دوش معمولی داشته باشد. نگران وعده های غذایی روزمره تان نباشید. هر بخش از قطار آبی، پیشخدمت مختص خودش را دارد. جالب است بدانید در قسمت هدیه قطار فقط الماس و جواهرات زیبایی که تنها از الماس ساخته شده اند، به فروش می رسد.

تور آفریقای جنوبی زمستان

آفریقای جنوبی کشوری است که ۱۱ زبان رسمی دارد و دلیل پر رفت و آمد بودن این کشور، تعدد زبان های رسمی است که در این کشور رایج می باشد. تا اینجا متوجه شده اید که در تور آفریقای جنوبی به راحتی می توانید با زبان انگلیسی با مردم آفریقای جنوبی و فروشنده های مراکز تجاری و خرید محبوب تان ارتباط برقرار کنید. وجود چند زبان رسمی در آفریقای جنوبی نشان از فرهنگ و پیشینه ای است که در تاریخ این کشور پرفراز و نشیب دیده می شود. همه ی قسمت های سفر را خوش گذرانی و تفریح های آبی تشکیل نمی دهد. ماجرا جویی در تاریخ و اطلاع از پیشینه هر کشور از بخش های جذاب سفر هستند. موزه آپارتاید، موزه مزرعه گل نیلوفر و دادگاه قانون اساسی در ژوهانسبورگ می تواند شما را به سفری در دل تاریخ کشور افریقای جنوبی ببرد. این فرصت ویژه را از دست ندهید و تور آفریقای جنوبی زمستان را رزرو کنید.

راه ارتباطی با آژانس ارمغان آفاق ایزانیان

وقتی در تور آفریقای جنوبی زمستان از ژوهانسبورگ حرف می زنیم، می خواهیم از ارزشمندی حضور و بازدید از این شهر سخن بگوییم. شهر ژوهانسبورگ در کشور آفریقای جنوبی پاکیزه ترین و بهترین آب و هوا را دارد. چون بیش از ۱۰ میلیون درخت در این شهر به وجود دارد که به بهبود آب و هوای تازه در بین صنعت های فعال در کشور آفریقای جنوبی کمک فراوانی می کند. جالب است بدانید که این شهر بزرگترین جنگل مصنوعی در کل کره خاکی را تشکیل می دهد. گفتنی است تعداد درختان در ژوهانسبورگ از تعداد ساکنان این شهر بسیار بیشتر است. اگر بخواهید به محاسبه ی نسبت بین ساکنین و تعداد درختان در ژوهانسبورگ بپردازید، به عددی بیش از یک می رسید. ژوهانسبورگ را می توان از جنبه های دیگری بررسی کرد. بزرگترین فرودگاه کشور آفریقای جنوبی در همین شهر پر از درخت واقع شده است. به همین خاطر است که برای تورهای آفریقای جنوبی زمستان، این شهر را مورد بررسی قرار دادیم.

همکاران ما