جزییات تور

تور مسکو سنت پترزبورگ تابستان 94

جشنواره شب های سفید در سنت پترزبورگ بطور سالانه برگزار می شود. این جشنواره بین المللی از بخش های متنوعی مثل رقص باله کلاسیک، اپرا و رویدادهای موسیقیایی، اجراهایی توسط رقصنده های روسی تشکیل شده است.

این پدیده از اواخر ماه می تا اوایل ماه جولای ادامه دارد که شب ها بطور کامل در شهر سنت پترزبورگ سفید است که در بازه زمانی ۱۱ ژوئن تا ۲ جولای به اوج خود می رسد. شب های سفید پدیده ی بسیار شگفت انگیزی در سنت پترزبورگ است که به خاطر موقعیت جغرافیایی بسیار ویژه که نزدیک به شمال کره زمین است به وجود می آید.

شهر سنت پترزبورگ شمالی ترین شهر جهان است که جمعیتی حدود ۱ میلیون نفر دارد. عرض جغرافیایی این شهر آن قدر بالا است که خورشید توانایی غروب به زیر افق برای تاریک شدن آسمان را ندارد. در حقیقت این پدیده به گونه است که نمی توان شب را از روز تشخیص داد که این امر باعث شده است که مقامات شهر نیازی به روشن کردن چراغ های شهر ندارند.

چه چیز از این رمانتیک تر که در کنار رود شهر به قدم زدن مشغول باشید و این قضیه هم برای شما مهم نباشد که ساعت چند است(چرا که شب از روز قابل تشخیص نیست)

هیچ شهری در اروپا با سنت پترزبورگ از لحاظ این تجربه بسیار عالی قابل رقابت نیست.همچنین جوی که خیابان های این شهر در ماه های تابستان دارند هم بسیار شگفت انگیز و خاص است.

 

شرکت ارمغان آفاق ایرانیان با آماده کردن تور مسکو سنت پترزبورگ با پرواز ایران ایر و هتل های ۴ ستاره لوکس در مسکو و سنت پترزبورگ امید دارد که سفری خاطره انگیز را برای شما عزیزان رقم بزند.

تور مسکو سنت پترزبورگ

همکاران ما