ویزای تضمینی کانادا | انواع ویزای کانادا | پیکاپ ویزا کانادا

ویزای تضمینی کانادا از خدمات گردشگری می باشد که آژانس گردشگری ارمغان آفاق ایرانیان می تواند برای متقاضیان خود انجام دهد. خیلی خوب است که برای اخذ ویزای کانادا به آژانس ها، هولدینگ ها و دفاتری مراجعه کنید که ویزای تضمینی کانادا به شما ارئه دهند؛ چرا که وبسایت رسمی وزارت خارجه کانادا فقط از دو زبان پشتیبانی می کند. وبسایت رسمی وزارت خارجه کانادا به تنهایی از دو زیان فرانسوی و انگلیسی پشتیبانی می کند؛ به همین دلیل است که برای اخذ ویزای کانادا، نیاز به مشاورانی دارید که به این دو زیان آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند پیگیر ویزای کانادا باشند. علاوه براین آفیسرهای وزارت کانادا با دقت هر چه زیاد تر، فرم ها و مدارک شما را بررسی می کنند؛ با توجه به این موضوع در می یابیم که تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسوی بسیار بسیار مهم تلقی می شود.

اخذ ویزای تضمینی کانادا | اعتبار حداقل یک سال پاسپورت

اولین قدم برای اخذ ویزای تضمینی کانادا داشتن پاسپورت معتبر می باشد. پاسپورت معتبر پاسپورتی است که حداقل یک سال اعتبار داشته باشد. دقت کنید که می گوییم حداقل یک سال اعتبار داشته باشد. به این دلیل تاکید می کنیم که پاسپورت شما حداقل باید یک سال اعتبار داشته باشد که خیلی از افراد فکر می کنند ۶ ماه اعتبار برای اخذ ویزای تضمینی کانادا مورد قبول و تایید سفارت کانادا می باشد. آژانس گردشگری ارمغان آفاق ایرانیان مشاوره رایگان ویزای تضمینی کانادا را در اختیار شما می گذارد تا شما در مراحل اخذ ویزای کانادا به هیچ مشکلی برنخورید و به راحتی و با ضمانت بتوانید ویزای کانادای خود را بگیرید. در ارتباط با اعتبار پاسپورت باید بگوییم که این مدت زمان بنا به شرایطی مورد محاسبه و تایید قرار می گیرد؛ یعنی از زمانی که شما ویزای کانادای خود را اخذ کرده باشید، مدت قانونی و اعتباری پاسپورت محاسبه می شود.

ویزای توریستی کانادا | ویزای مهاجرت کانادا | تضمین ویزای کانادا

در پاراگراف های قبل در مورد پیگیری های لازم برای اخذ ویزای کانادا صحبت کردیم. در ادامه لازم می دانیم درباره پیگیری های اخذ ویزای کانادا بگوییم. پیگیری های پی در پی برای اخذ ویزای کانادا، کار را دشوار و سخت می کند. از همین رو کارشناسان متعهد ارمغان آفاق ایرانیان این وظیفه را می دانند که در جهت اخذ ویزای کانادا تمام پیگیری های لازم را انجام بدهند. علاوه بر این پیگیری ها باید در مورد ویزای کانادا به اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشید. خوشبختانه مشاوران و کارشناسان ما این توانایی را دارند که بطور کامل هر آنچه را که برای صدور ویزای کانادا ضروری است، ارائه بدهند.

گفتنی است که ویزای مهاجرتی کانادا نسبت به ویزاهای توریستی کانادا به مراتب سختی و پیچیدگی بیشتری دارند. از این رو لازم است بگوییم که عده ی کمی از متقاضیان ویزای مهاجرتی کانادا موفق به کسب این نوع ویزا خواهند شد. اگر به سایت رسمی وزارت خارجه کانادا سر بزنید، می بینید که هیچ گونه ملاکی برای تضمین صدور ویزا درج نشده است؛ اما دلیل بر آن نیست که بدون رعایت هیچ نکته ای می توان ویزای کانادا گرفت. برای گرفتن ویزای کانادا نکته های ظریفی وجود دارند که کارشناسان ما در ارمغان آفاق ایرانیان مستلزم رعایت آنها هستند تا احتمال گرفتن ویزا افزایش یابد. با توجه به همه ی این توضیحات باید بگوییم که از سال  2016 و از سوی سیستم وزارت خارجه کانادا، روند جدیدی برای کسب ویزای کانادا بصورت آنلاین شکل گرفت. همچنان با این وجود، داشتن تسلط کامل و کافی برای ثبت ویزای کانادا وجود دارد که هر کسی نمی تواند این مسئولیت خطیر را انجام دهد. شما نیاز به کارشناسانی دارید که تخصص آنها داشتن تسلط کامل در زبان انگلیسی است. با کارشناسان ما در ارمغان آفاق ایرانیان تماس بگیرید و جهت ویزای تضمینی کانادا مشورت کنید. در خصوص زمان برای صدور ویزای تضمینی کانادا بدانید که ۳ ماه طول می کشد تا ویزای شما صادر شود. در این باره سفارت خارجه کانادا قانونی را برای صدور ویزای کانادا به اجرا در آورده است. شرط ۳ ماه اعتبار بیشتر برای صدور ویزای کانادا قانون این سفارت می باشد.

مدارک صدور ویزای تضمینی کانادا

برای اخذ ویزای کانادا باید عکس چهره خودتان را بصورت کامل با ابعاد ۴٫۵ * ۳٫۵ تهیه کنید؛ بگونه ای که عکس شما قابل تشخیص باشد. در خصوص تهیه عکس باید بگوییم که زمینه عکس حتما سفید باشد و شرایط استاندارد کیفیت رنگ عکس رعایت شود.

خوب است بدانید که سال های پیش قوانین صدور ویزای کانادا تغییراتی به همراه داشته است. سخت گیری های سفارت برای قبول کردن یا رد کردن در خواست های صدور ویزای کانادا با این تغییرات پیش آمده بی تاثیر نبوده است. از این رو تمام سعی کارشناسان ما این است که با توجه به شرایط هر متقاضی، جهت اخذ ویزای کانادا بهترین راه را در پیش بگیرند.

همکاران ما