خدمات هتل های 5 ستاره کیش شامل چه چیزهایی است؟

اگر می خواهید در هوای سرد پاییز و زمستان به مسافرت بروید و کوله باری پر از خاطره داشته باشید، بلیط تور کیش، تور داخلی ارزان و بلیط هواپیما کیش را از سایت ارمغان آفاق ایرانیان تهیه کنید. آب و هوا در فصل پاییز و زمستان در کیش بگونه ای است که شما می توانید به راحتی در ساحل خلیج فارس راه بروید و نگران سردی هوا نباشید. ما به شما پیشنهاد می کنیم تا پست خدمات هتل های ۵ ستاره کیش را بخوانید.

خدمات هتل ۵ ستاره شایان در کیش | کیش گردی

خدمات هتل های 5 ستاره کیش

خوب می دانیم که قدیمی ترین هتل ها در ایران از نظر ارائه خدمات جزو برترین و بهترین هتل ها به شمار می روند. هتل ۵ ستاره شایان مناسب ترین انتخاب برای مسافرانی است که اصالت خدمات هتل داری برای آنها در اولویت قرار دارد. با ورود به این هتل قدیمی خواهید دید که معماری آن نسبت به هتل های دیگر در کیش منحصر به فرد می باشد. اگر مسافرت کوتاهی دارید و صرفا برای خرید به کیش آمده اید می توانید از سوئیت هایی که چشم انداز آنها رو به دریاست استفاده کنید.

حتما بخوانید: ارزان ترین بلیط کیش را از کجا بگیریم؟

خدمات-هتل-5-ستاره-کیش

هتل ۵ ستاره شایان در کل ۱۹۵ اتاق با مناسب ترین تجهیزات همواره پذیرای گردشگران و مسافران ایرانی و خارجی هستند. مسافرانی که دوست دارند اتاق آنها رو به دریا باشد نیز این هتل را انتخاب می کنند چرا که تعدادی از اتاق های این هتل ۵ ستاره رو به دریا و در برخی از آنها می توان باغ زیبا و چشم نواز هتل را دید. شما می توانید از باغ هتل 5 ستاره شایان نیز بهره ببرید و قرارها و ملاقات کاری خودتان را در این باغ برگزار کنید و ساعت ها با مهمانان تان به گفت و گو بنشینید. اگر از خرید در بازارها و فروشگاه های کیش آنقدر خسته اید که حس و حال پایین آمدن و راه رفتن در باغ هتل شایان را ندارید، می توانید در تراس بنشینید و چای و عصرانه تان را میل کنید و هوایی تازه کنید.

هتل ۵ ستاره شایان در کیش این امکان را برای همه مسافران خود فراهم کرده است که بتوانند در کنار محیطی که برای استراحت فراهم شده است به تفریح نیز بپردازند. سالن بیلیارد بزرگی در هتل وجود دارد که دست شما در انتخاب بازی و سرگرمی باز است. شما می توانید بیلیارد، فوتبال دستی و دارت بازی کنید. گفتنی است که ایبن هتل در جای خوبی بنا شده است، چرا که هم به مراکز خرید مانند مرکز تجاری مریم و مروارید فاصله کمی دارید و هم به بزرگترین اسکله تفریحی رو به روی جزیره کیش با کمترین فاصله زمانی دسترسی دارید.

به راحتی سفر کنید، اجاره ماشین در کیش

از بین خدمات رفاهی که هتل های ۵ ستاره ارائه می کنند، خدمت سرو غذا و رستوران هتل ها برای مسافران ارزش بیشتری دارد. خوشبختانه هتل ۵ ستاره شایان در ساعات اولیه ی روز بهترین و مفصل ترین صبحانه را به مسافران خود ارائه می کند که بسیاری از گردشگران از صبحانه دریایی این رستوران رضایت کامل دارند. با رزرو هتل ۵ ستاره شایان از تور داخلی آژانس ارمغان آفاق ایرانیان می توانید از منوی غذایی رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را انتخاب کنید. خوب است بدانید که تاکوی ماهی لقمه ای، فیله ماهی گریل شده، سالمون برگر و ماهی کیلکا از غذاهای محبوب و مورد پسند مهمانان این هتل می باشد.

آشنایی با خدمات هتل 5 ستاره کیش

مسافرت رفتن، به رنج خاصی از سن و سال افراد محدود نمی شود! اگر در بین همسفران تان افرادی با سن و سال بالا قرار دارند که عاشق چایخانه های سنتی هستند، چایخانه هتل ۵ ستاره شایان همواره پذیرای آنان می باشد. از دیگر خدماتی که هتل ۵ ستاره شایان را به هتل کامل و با اصالت تبدیل کرده است، وجود استخر رو باز و مراکز خرید متنوع می باشد. این انتخاب با شماست که چقدر می خواهید در سفر به کیش به شما خوش بگذرد و از همه لحاظ نگرانی و دغدغه ای نداشته باشید.

شما می توانید برای اطمینان خاطر از ارائه خدمات هتل های ۵ ستاره کیش با همکاران ما از طریق شماره های زیر ارتباط برقرار کنید و تصمیم نهایی خود را برای سفر به کیش بگیرید.

دفتر مشهد: ۳۷۲۳۷۸۰۰ -۰۵۱ — ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰

همکاران ما