بام مشهد – بام گردشگری مشهد کجاست؟

داشتن یک حس و حال خوب برای ادامه ی کارهای روزمره در کلان شهرها کار ساده ای نیست. ارمغان آفاق ایرانیان پیشنهاد بسیار خوب و به صرفه ای برای یک سفر کوتاه مدت درون شهری دارد. حس کنجکاوی و گردشگری در بام های طبیعی هر شهر، خانواده های زیادی را تشویق می کند تا زمان های مشخصی را برای بام گردی در مشهد انتخاب کنند. هر فردی که برای اولین بار بام شب مشهد را می بیند به این نکته پی می برد که آب و هوای کوهستانی بام مشهد می تواند انرژی درونی را چند برابر کند. همین امشب تصمیم بگیرید که بساط گردشگری درون شهری را فراهم کنید و لحظاتی را دور از دغدغه های شهر و آلودگی هایش در بام گردشگری شهر مشهد بگذرانید.

پارک کوهستانی خورشید در بام مشهد

بام مشهد با نام پارک کوهستانی خورشید شناخته می شود. وقتی در بالاترین نقطه پارک کوهستانی خورشید قرار بگیرید، می توانید چراغ های چشمک زن شهر را ببینید و آرامش شب را در میان ساختمان های مسکونی و برج های تجاری شهر احساس کنید. دلیل اینکه بام گردشگری مشهد هوای پاک و تمیزی دارد بخاطر وجود درختکاری ها و گل کاری هایی است که در محوطه بام مشهد قرار گرفته است. شما می توانید در تمامی فصل های سال از مناظر تماشایی پارک کوهستانی خورشید بام مشهد لذت ببرید، چون آلاچیق های بام مشهد می تواند شما را از برف های درخشنده و سرد زمستانی در امان نگه دارد.

اینجا کلیک کنید: رزرو ارزان ترین تورهای داخلی در کشور

یکی از دلایلی که بوستان خورشید مشهد مورد پسند تعداد زیادی از گردشگران جوان واقع شده، وجود مسیرهای طولانی است که می تواند پای دوچرخه سواران را در صبح روز جمعه به بام مشهد باز کند. علاقه مندان به ورزش های فوتبال ساحلی و والیبال ساحلی می توانند از بام طبیعی مشهد را برای انجام تمرین های خود برگزینند. اگر یک روز پنجشنبه صبح از رخت خواب دل کندید و خودتان را به پارک کوستانی رساندید، می توانید شور و اشتیاق مسابقات کبدی رده ی نوجوانان و جوانان را ببینید.

پرواز بادبادک ها در پارک خورشید حس کودک درون شما را فعال می کند!

شما می توانید در انتهای بلوار وکیل اباد مشهد کوه های کوهسر و آلاچیق های چند نفره پارک خورشید را ببینید. اگر در ماه های فصل تابستان به بام مشهد بروید بادبادک هایی که کنار کوه های کوهسر پرواز می کنند، به آسمان آبی شهر جلوه ی غیر قابل لمسی می بخشند. شما هم بادبادک رنگی تان را بردارید و با اعضای خانواده تان در کنار آلاچیق ها بازی کنید و شعر بخوانید.

خیال تان از بابت دسترسی به پارکینگ بام مشهد راحت باشد!

بام-گردشگری-مشهد

طبیعت سر سبز بام کوهستانی و گردشگری مشهد می تواند محیط مناسبی باشد که کودکان شما بتوانند با وسیله های شهر بازی ایمن سرگرم بازی باشند. اگر فکر می کنید وسایل گردشگری که به همراه خودتان دارید ممکن است سنگین باشد می توانید تا جای آلاچیق های بام مشهد ماشین تان را ببرید و همانجا پارک کنید. اما دقت کنید که ساعات انتهایی شب را برای رفتن و خوش گذرانی در پارک کوهستانی خورشید انتخاب نکنید، چون کارگران شهرداری مشهد این وظیفه را دارند که در ساعت ۱۲ هر شب به پاکروبی بام شهر بپردازند.

چگونه می توانیم به پارک کوهستانی خورشید (بام گردشگری مشهد) دسترسی داشته باشیم؟

بام گردشگری و تفریحی مشهد از سمت شمال به خیابان هاشمیه، از سمت جنوب به حصار گلستان منتهی می شود. اگر خواسته باشید به بولوار لادن و آب و برق دسترسی داشته باشید، باید از قسمت غربی بوستان کوهستانی خورشید خارج شوید. شما می توانید با خروج از قسمت شرقی پارک کوهستانی مشهد به روستای سرچشمه دسترسی پیدا کنید و از آب و هوای صاف و دلپذیر شب های روستاهای مشهد لذت ببرید.

پارامترهای یک تور لحظه آخری خوب را می شناسید؟

شهر مشهد چند بام گردشگری و تفریحی دارد؟

غیر از کوهستان پارک مشهد، بام هفت تیر و بام صیاد مشهد از جاذبه های طبیعی و دوست داشتنی شهر زیارتی مشهد به شمار می روند. خوب است بدانید که تورهای داغ به مشهد گردشگران خود را حداقل برای یک شب هم که شده به بام های مشهد می برند تا همه ی شهر را زیر پایشان ببینند.

بام-گردشگری-مشهد

احتمالا برای ما پیش آمده است که ساعت های زیادی را پشت صف های ترافیک طولانی مانده باشیم و منتظر فرصتی باشیم تا به یک مکان دنج برویم و همه ی سر و صداهای شهر را فراموش کنیم. دنج ترین و باحال ترین بام مشهد، بام مشهد هاشمیه است. با انتخاب کافه های بام مشهد هاشمیه می توانید ملاقات دوستانه و قرارهای کاری و خانوادگی خودتان را در کافه های بام مشهد هاشمیه برپا کنید.

همکاران ما