هیجان انگیزترین پارک های آبی دنیا

جنگل گردی و کوهنوردی از تفریحاتی عالی برای همه ی فصول و در هر قسمتی از جهان است، اما این تفریحات تا حدی می تواند این عطش طبیعت دوستی ما را سیراب کند! اگر به دنبال یک سرگرمی هیجانی تر هستید این مطلب می تواند راهنمای سفر شما باشد… چه چیزی بجز ساحل گردی و تفریحات آبی، می تواند سفر ما را از یکنواختی در بیاورد؟ پس با ما همراه باشید تا به معرفی برترین و معروفترین پارک های آبی جهان بپردازیم.

پارک آبی Aquaventure در آتلانتیس باهاما

پارک آبی آتلانتیس باهاما

خود را مانند دریانوردانی تصور کنید که می خواهید با قایقی به دل مرتفع ترین آبشارها بزنید. در پارک آبی “Aquaventure” هیجانی ترین سرسره های مرتفع و رودخانه های پر تلاطم در انتظار شماست. این شهربازی زیبا که در جزیره ی بهشت واقع شده است، یکی از بهترین و زیباترین سرزمین های آبی دنیا می باشد.

شهربازی آبی خلیج جهانی آتشفشان در فلوریدا، آمریکا

فلوریدا

این پارک تازه تاسیس به نام Universal studios orlando با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و ساخته شده است. در این دنیای پرشور و شوق انواع سرگرمی های آبی برای شما مهیا می باشد، فقط کافی ست بدون دلهره وارد این دنیای شاد شوید و از سرسره های بزرگ و بازی های جذاب آن لذت ببرید. نگران صف ایستادن در این پارک رنگارنگ هم نباشید، زیرا شما می توانید بدون استرس و بدون نوبت نهایت استفاده از این سرگرمی ها را داشته باشید. هم چنین نباید از نوشیدنی ها و همبرگرهای ویژه این پارک، ساده بگذرید.

حتما بخوانید : هیجانی ترین زیپ لاین های دنیا در کدام کشورها هستند؟

پارک آبی سیام در اسپانیا

اسپانیا

هر آنچه که از یک دنیای آبی می خواهید، می توانید در پارک سیام اسپانیا، بیابید. موقعیت مکانی این شهربازی در جزیره ی تنریف اسپانیاست و یکی از معروفترین سرسره های مرتفع آبی جهان را با طول ۲۷ متر در خود جای داده است. قبل از رفتن به پارک سیام باید ببینید، دل و جرات نشستن در سرسره ای که از میان آکواریومی پر از کوسه و لقمه ماهی می گذرد را دارید یا نه! اگر عاشق تفریحات ساحلی هستید، پیشنهاد می شود به جزایر قناری در نزدیکی قلمرو اسپانیا هم سری بزنید.

سرزمین آبی آکواونچر در دبی

پارک آبی دبی

یکی از بزرگترین پارک های آبی روباز دنیا متعلق به کشور امارات دبی می باشد. در آکواونچر دبی، هیجان انگیزترین سرسره ها و زیپ لاین های هوایی را می توانید امتحان کنید. یکی دیگر از تفریحات آبی در این سرزمین جذاب، تیپوب سواری، ریکلس کردن در ساحل خصوصی و مشاهده ی آکواریوم های زیرآب است.

” شادی جادویی ” یا همان پارک آبی مکعب، چین

پارک آبی چین

این پارک جادویی در پکن قرار دارد و از بزرگترین سرسره های مارپیچ، یک موج بزرگ برای غواصی، رودخانه های فانتزی، آبگرم و تفریحات بسیار دیگری تشکیل شده است. این سرزمین یکی از بزرگترین شهربازی های آبی در آسیا می باشد و یکی از مکان های جذاب تفریحی برای سفر توریست ها محسوب می شود.

پارک آبی waterbom bali، اندونزی

پارک آبی اندونزی

اگر مشتاق هستید، آدرنالین واقعی را تجربه کنید، سفر به اندونزی و سرزمین آبی waterbom bali را در کلکسیون تفریحی خود اضافه کنید. سرسره های سقوط آزاد ۲۵ متری را تصور کنید! تجربه ای که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد. این شهربازی با مقیاس رتبه بندی توسط بازدید کننده ها یکی از برترین پارک های آبی در جهان شناخته شده است.

همکاران ما