جزییات تور

پکیج ویژه تور هلند | آفر های لحظه آخری ارزان

هلند کشوری که با آوردن نامش در ذهن شما تصویر آسیاب های بادی و گل های لاله را زنده می کند. کشوری آرام و زیبا با هنرمندان بزرگی همچون رامبراند، ون گوگ که هنر، زیبایی، علم و معماری را باهم آمیخته اند. آژانس ارمغان با تور هلند می تواند همه و همه ی این شگفتی ها را به چشمان شما هدیه کند. با ارمغان همراه باشید تا نیم نگاهی به هلند داشته باشیم و برای سفر به این کشور زیبا با تور هلند بیشتر آماده باشیم.

تور هلند

اطلاعات کلی کشور هلند

  • پایتخت: آمستردام
  • واحد پول: یورو
  • جمعیت: ۱۶٫۵ میلیون نفر
  • موقعیت مکانی: شمال غربی اروپا
  • دین: اغلب مسیحی
  • شهرهای مهم: لاهه، روتردام، اتروخت
  • زبان رسمی: هلندی
  • آب و هوا: سرد و شرجی

جاذبه های گردشگری در تور هلند

یکی از مبهوت کننده ترین مناظر طبیعی جهان را در این کشور می توان دید. جاذبه های خارق العاده و معماری های خاص که تنها با رفتن به تور هلند می توانید از آنها دیدن کنید. جاذبه های بسیار زیاد و محبوبی در هلند وجود دارد که ما فقط منتخبی از آنها را برگزیده ایم. با ارمغان همراه باشید تا معجزه ی زیبایی در مقابل چشمان شما ظاهر شود.

گذرگاه های آبی آمستردام

گذرگاه های آبی آمستردام

لحظاتی شیرین و رمانتیک را می توانید با قدم زدن درکنار این کانال های آبی رقم بزنید. همچنین می توانید با وسایل نقلیه ی آبی مثل قایق ها از کانال ها عبور کنید و آمستردام را شناور تماشا کنید.

ماریتشوئیس

ماریتشوئیس

این موزه ی زیبا در شهر لاهه در هلند قرار دارد. همانطور که می بینید فضای بیرونی این موزه نیز نشئت از هنر معماری و نقاشی گرفته است. ۸۴۱ اشیا گران بها ی سلطنتی و بسیاری از نقاشی هنرمندان بزرگ همچون یوهانس ورمیر، جان استین، فرانس هالس، رامبراند ون ریون و بسیاری از بزرگان در عرصه هنر در این مکان نگهداری می شود.

قلعه ی دِ هار ( Kasteel De Haar )

کاستل تور هلند

قلعه د هار، قلعه ای عظیم و جالب اثری از معمار بزرگ هلندی P.J.H. Cuypers است. این قلعه در نزدیکی شهر اوترخت بنا شده و مساحت آن ۲۵۰ هکتار زمین را در بردارد. در داخل این قلعه می توانید از لوازم عتیغه و قدیمی، نقاشی های زیبایی که در آن وجود دارد دیدن کنید.

افتلینگ (efteling)

افتلینگ تور هلند

اگر به همراه کودکان خود به هلند می روید و یا خودتان هنوز کودک درونتان بیدار است حتما به این پارک فانتزی و هیجان انگیز سری بزنید. در این پارک رویایی از عناصر افسانه ای و موجودات خیالی برای طراحی استفاده شده است که حس بازی و هیجان را در شما صد چندان می کند. افتلینگ با ۱۲۵ میلیون بازدید کننده سومین پارک پربازدید در اروپا معرفی شده است.

پارک ملی (Hoge Veluwe)

پارک ملی هلند

این جنگل بزرگ و سرسبز محل پیاده روی بسیاری از گردشگران و بومی ها در هلند است. بزرگترین مجسمه های نقاشی نیز در این پارک قرار دارد. این جنگل حیرت آور محل محبوب پرندگان و گوزن های قرمز وحشی است.

موزه‌ی ملی هلند (Rijksmuseum) 

موزه ی آمستردام

این موزه ی قدیمی که در آمستردام جنوبی واقع شده بیش از ۷ میلیون اشیا گران قیمت و سلطنتی و ۵۰۰۰ میلیون نقاشی ارزشمند را در خود جای داده است. این موزه با آمار بیشترین بازدید کننده در هلند خود را در لیست بزرگترین موزه های هلند جای داده است و به نام موزه ی ملی هلند شناخته می شود.

باغ کوکنهف

کوکنهف

کوکِنهوف باغی که پر است از گل های رنگارنگ و زیبا، درختان بلند و رودهایی که از وسط این درختان عبور می کنند. این باغ ذوق برانگیز در شهر لیسه قرار دارد و مساحت آن ۷۰ هکتار است. هلند که به سرزمین گل لاله معروف است هرساله نمایشگاهای بزرگی را در این مکان برگزار می کند که می توانید در تور هلند برای دیدن و بوییدن این گلها به لیسه ” Lisse ” سفر کنید.

حتما بخوانید : اخذ ویزای شینگن

فستیوال و مراسم مهم در هلند

هلند مردمان شاد و خونگرمی دارد که هرساله با برگزاری فسیوال های هیجان انگیزش بسیاری از گرشگران را به خود جذب می کند. چندی از فستیوال های زیبای هلند را باهم ببینیم.

king day یا روز پادشاه

روز پادشاه در تور هلند

هلندی ها به این روز به اصطلاح Koningsdag می گویند. این جشن در روز تولد پادشاه نرو، پادشاه محبوب هلندی ها برگزار می شود. جشن روز پادشاه در تاریخ ۲۷ آوریل در شهر آمستردام پایتخت هلند برپا شده و هلندی های پر جنب و جوش با لباس های رنگارنگ خود و موزیک های شاد به استقبال این جشن می روند.

فستیوال مو قرمزی ها

فستیوال مو قرمزی ها

اگر موهای قرمز دارید شما هم می توانید در این فستیوال شرکت کنید. در ماه سپتامبر همه ی مو قرمزی ها دور هم جمع شده و با موزیک های شاد خوراکی های گوناگون و اجرای فشن شو های زیبا از این روزشاد لذت می برند. اغلب مکان این گرد هم آیی در شهر بردا می باشد.

جشنواره گل بلومنکورسو

فستیوال گل ها در تور هلند

جشن گل درشهر فوق العاده و زیبای زیندرت و هرساله در ۱ سپتامبر برگزار می شود. همه ی شرکت کننده ها برای این جشن بزرگ هرساله با گل ها طرح هایی را آماده می کنند و برای نمایش همانند کارناوال در خیابان ها به صورت متحرک به تماشا می کشانند.

برای رزرو تور هلند و تور خارجی دیگر با ما در تماس باشید

دفتر مشهد: ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱ — ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰

همکاران ما