جزییات تور

تور گرجستان

در سال های اخیر، گرجستان بیش از همیشه تبدیل به مقصدی برای گردشگران ایرانی شده است. این روزها تور گرجستان، تور گرجستان تابستان ۹۸ ، تور گرجستان ۷ روزه و… مبدل به تیترهای پر تکرار آژانس های گردشگری شده اند. اما تا چه اندازه درباره ی این کشور اطلاعات دارید؟ با ارمغان در این مقاله همراه باشید.

کشور گرجستان

دیدنی های تور گرجستان

گرجستان مقصدی محبوب برای بسیاری از گردشگران از سراسر جهان است. آب و هوای معتدل، بناهای تاریخی، ساحل متفاوت، کوه های سر به فلک کشیده، نوشیدنی ها و غذا های عالی و مردم محلی مهربان همه از دلایل علاقه ی گردشگران جهانی و از جمله ایرانی به این کشور شده است.

گرجستان کشوری اروپایی ست که با کشور های آسیایی همسایه ی ایران مانند ارمنستان و ترکیه مجاورت دارد. بسیاری از گردشگران به صورت متوالی از این سه کشور دیدن می کنند. البته برای این منظور سفر زمینی بسیار به صرفه تر است.

تور گرجستان را بهتر بشناسید

اقلیم گرجستان

تنوع آب و هوا در این کشور واقعا شگفت انگیز است. رشته کوه بین مرز های گرجستان و روسیه مانند یک مانع قوی در برابر سرمای شدید روسیه عمل می کند. از جذابیت های اقلیم گرجستان این است که شما می توانید همزمان که تجهیزات اسکی خود را برمی دارید و در کوه ها اسکی می کنید، تجهیزات ساحلی خود را نیز بردارید و پس از کوه سری هم به ساحل دریای سیاه بزنید و از آب و هوای ساحلی لذت ببرید.

دو سوم از گرجستان را کوهستان ها تشکیل می دهند. حتی هنگام قدم زدن در خیابان ها شما متوجه شیب شهر خواهید شد. بخش مهمی از جاذبه های گردشگری گرجستان در ارتفاعات قرار گرفته است و حتی موزه ها و بازار های محلی جذابی در برخی ارتفاعات شهر تفلیس وجود دارند که محل بازدید گردشگران علاقه مند خارجی است.

چرا تور گرجستان؟

طبیعت زیبای گرجستان

زمانی که برای اولین بار کوه های قفقاز را می بینید، شگفت زده خواهید شد. در این جا می توانید آرامش، سکوت و چشم انداز خصوصا در لحظات طلوع و غروب خورشید را تجربه کنید.

فرهنگ مهربان مردم گرجستان

مردم گرجستان گرم، صمیمی و مهمان دوست هستند. زندگی شاد مردم در گرجستان مثال زدنیست. آنها همواره به جشن و موسیقی و پایکوبی مشغول هستند. موسیقی خیابانی، پیانویی در وسط یک کوچه و خواننده ای جوان در وسط میدان اصلی شهر، صحنه های آشنای گرجستان است.

بازارهای متنوع محلی

بازار های تور گرجستان بهار 98

این بازارها در همه جای شهر دیده می شوند. شما می توانید اقلام روزمره مانند گوشت، نان، سبزیجات تازه و میوه های متنوع را در این بازارها بیابید. گشتن در این بازارها حتی اگر به دنبال خرید نباشید لطف زیادی دارد. دیدن فروشنده های پیری که با مهربانی با شما ارتباط برقرار می کنند از جذابیت های این بازارهاست.

تفلیس پایتختی عجیب

شهر تفلیس توسط یک میدان به دو قسمت تفلیس قدیم و تفلیس جدید تقسیم شده است. در قسمت جدید تفلیس معماری های امروزی و ساختمان های بلند دیده می شود. ویژگی های یک کشور اروپایی در بخش جدید تفلیس نمایان است و فروشگاه های برند معتبر در این بخش دیده می شوند.

و اما در آن طرف میدان بافتی سنتی، قدیمی و جذاب به نام تفلیس قدیم (old tblisi) دیده می شود. مغازه های سنتی، خانه های قدیمی،کافه های پرشور، موسیقی و غذا های اصیل از جذابیت های این بخش است. این درست همان بخشی است که پس از بازگشت از سفر دلتنگ آن خواهید شد.

کشوری با کلیسا های فراوان

دین مردم گرجستان مسیحیت است. اگر در شهر و حتی کوچه پس کوچه ها گشتی بزنید احتمالا در هر چند دقیقه با یک کلیسای جدید مواجه خواهید شد. گرجستان علاوه بر چند کلیسای مشهور اصلی، چندین کلیسای کوچک محلی نیز دارد که برای افرادی که علاقه به گردشگری فرهنگی و اجتماعی هستند مقصد بسیار جذابی ست. اگر به دیدن کلیسا ها و فضای متفاوت آن ها علاقمند باشید، تور گرجستان تابستان ۹۸ گزینه ی مناسبی برای امسال شما خواهد بود.

باتومی شهر ساحلی زیبا

اگر از آن دسته افراد هستید که در سفر به دنبال شهر های ساحلی هستند، باتومی گزینه ی خوبی برای شما خواهد بود. باتومی شهری در حاشیه ی دریای سیاه است و آب و هوای خوبی دارد که البته در فصل بهار در بهترین حالت قرار می گیرد. آژانس گردشگری ارمغان با ارائه ی خدمات تور گرجستان تابستان ۹۸ آماده ی خدمت رسانی به شما برای سفر به این ساحل جذاب می باشد.

هتل های لوکس و نورپردازی های خیره کننده در کنار ساحلی متفاوت که در کنار کوه ها قرار گرفته است، باتومی را از سایر شهر های گرجستان متمایز می کند. جوانان بسیاری به این شهر و علی الخصوص برنامه های ساحلی شبانه ی آن علاقه دارند. اگر به همراه دوستان خود به گرجستان سفر می کنید، باتومی و محفل های شاد ساحلی آن را از دست ندهید.

برای این سفر به ویزا نیازی ندارید

کشور های اندکی هستند که شما با پاسپورت ایرانی و بدون ویزا می توانید به آنها سفر کنید. ترکیه، ارمنستان، مالزی و گرجستان از آن جمله هستند. همین موضوع گرجستان را به مقصدی جذاب برای ایرانیان تبدیل کرده است. چرا که نیازی به گذراندن مراحل سخت صدور ویزا ندارید. بنابراین هر زمان که تصمیم به سفر بگیرید، فقط لازم است به دنبال یک تور با قیمت مناسب باشید و هر چه سریعتر چمدان خود را ببندید. آژانس گردشگری ارمغان گزینه ی مناسبی برای یافتن قیمت های مناسب تور گرجستان تابستان ۹۸ است.

چرا تور گرجستان تابستان ۹۸ ؟

تور تفلیس گرجستان

فصل بهار بهترین زمان برای سفر به گرجستان است. در این فصل هوا معتدل شده و گرما یا سرمای زیاد شما را آزار نخواهد داد. اما به هرحال برای احتیاط بهتر است چتر و بارانی همراه داشته باشید چون این فصل، فصل بارش های مکرر است. پرطرفدارترین فصل برای سفر به تفلیس و سایر شهر های گرجستان فصل بهار است و به همین دلیل است که احتمالا چند وقتی ست تبلیغات تور گرجستان تابستان ۹۸ را در صفحات روزنامه و اینترنت مشاهده می کنید.

تور ارزان گرجستان

اگر تا این جا به چند مورد از جاذبه های گرجستان علاقه مند شدید بهتر است به فکر مرخصی و بستن چمدان تان باشید. اکنون بهترین فرصت برای سفر به این کشور اروپایی ست. ما در آژانس گردشگری ارمغان با ارائه ی مناسب ترین قیمت تور گرجستان تابستان ۹۸ در سفری کم هزینه و مطمئن با شما همراه خواهیم بود.

برای رزرو تور ویژه گرجستان با ما در تماس باشید

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

همکاران ما