چگونه با ارزان ترین قیمت هتل خارجی رزرو کنیم؟

رزرو هتل خارجی با ارزان ترین قیمت ها

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که سفرهایتان تنها به سفر های تابستانی محدود نمی شود و ترجیح می دهید در هر فصل سال و هر تعطیلی به مسافرت خارجی بروید حتما با مشکلات رزرو هتل خارجی مواجه شده اید. در واقع رزرو هتل و خرید پرواز از مهم ترین عوامل تجربه سفری راحت و بی دردسر می باشند. هرچند شما تنها چند ساعتی را در پرواز هستید و بقیه ی وقتتان را در هتل به سر می برید، درمقایسه ی زمان هایی که در این دو موقعیت سپری می کنید هتل از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

جهت رزرو هتل با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

رزرو هتل خارجی ارزان

برای اقامت در بهترین هتل ها با ارزان ترین قیمت کافیست با همکاران ما تماس بگیرید

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

رزرو هتل خارجی ارزان

رزرو هتل برای افرادی که به واسطه ی شغل، خانواده، تحصیل و کارشان به کشور های خارجی زیاد سفر می کنند و برای چند روز ساکن آن جا هستند دغدغه ی بزرگی است. البته امروزه تنها با چند کلیک ساده می توان چند هتل با امکانات فوق العاده پیدا کرد. با مقایسه ی قیمت ها و امکانات در نهایت برای رزرو هتل اقدام کنید. قطعا با انتخاب کردن هتلی ارزان و با امکاناتی ابتدایی در هزینه های سفرتان صرفه جویی کرده اید.

اما همان طور که پیش از این گفتیم با گذراندن روز ها در هتلی بدون امکانات از لذت های سفر خود می کاهید. برخی مواقع هتلی پنج ستاره را ترجیح می دهید. نگران نباشید. ما راه هایی را به شما معرفی می کنیم که بتوانید با مبلغی کم تر، هتل خارجی بهتر رزرو کنید.

چگونه هتل خارجی ارزان رزرو کنیم؟

زمان رزرو هتل

تغییرات فصلی، کم شدن مسافران و حتی خالی بودن اتاق های هتل ها حتی در زمان های اوج سفر مانند هر چیز دیگری روی قیمت رزرو هتل هم تاثیر می گذارند. بنابراین قیمت هتل ها نیز همیشه در نوسان است و شما می توانید با عضویت در وب سایت های مختلف از تغییرات مطلع شوید. سایت های بسیاری موجود هستند که تخفیف های هتل خارجی را در زمان های مختلف اطلاع رسانی می کنند. اگر چرخی در اینترنت بزنید و سرچی کوتاه بکنید این وب سایت ها را می یابید.

سیاست برخی هتل ها به گونه ای است که در زمان های تعیین شده ای تخفیفی برای مسافران در نظر می گیرند که با خبر شدن از زمان و مقدار تخفیف از طریق سایت های خاصی امکان پذیر است. با چک کردن آن ها مدتی پیش از سفر می توانید از پرداختن هزینه ای هنگفت برای هتل های دیگر جلوگیری کنید. این گونه در یک شرایط مناسب، رزرو هتل ها با بهترین نرخ برای شما ممکن است.


پرواز خارجی خود را با بهترین ایرلاین های دنیا تجربه کنید!!!


بررسی برای تخفیف

حتما اگر عضو انجمنی خاص هستید در فرم های ارائه شده برای رزرو هتل ها آن را لحاظ کنید چرا که برخی هتل ها برای افرادی خاص یا حتی گاهی برای دانشجویان تخفیفی ارائه می کنند. پس به نفعتان است با نام بردن عضویتتان از این تخفیفات بهره مند شوید.

مذاکره کنید

به جای رزرو مجلل ترین اتاق در بهترین قسمت هتل، اتاقی معمولی تر در همان هتل مورد نظرتان رزرو کنید. بعد از مراجعه به هتل برای ارتقاء اتاق خود درخواست دهید و با مسئولین صحبت کنید. شاید روز شانستان بود و اتاقی لوکس، خالی باشد و مسافری آن را رزرو نکرده باشد. معمولا در این جور مواقع مسئولین هتل ها با تعویض اتاق مورد نظرتان با اتاق رزرو شده و با همان قیمت موافقت می کنند.

حواستان به افت قیمت باشد

همان طور که تا این قسمت گفته شد رزرو هتل خارجی ارزان هم کار سختی نیست و تنها نیازمند مقداری صبر و وقت گذاشتن است. چک کردن دائمی قیمت ها در نوسانات به زمان نیاز دارد. اگر این زمان را بگذارید می توانید اتاقی که به دلیل بالا بودن قیمت توانایی رزرو کردنش را نداشتید دچار افت قیمت شود. پس همیشه برای ارتقاء اتاق درخواست دهید. شاید با همان قیمت پایین موافقت نشود اما قطعا قیمت اولیه اش افت می کند و در مقایسه ی امکانات، این به نفع شماست.  

رزرو هتل خارجی ارزان

از رزروهای کنسل شده استفاده کنید

با یک جست و جوی ساده افرادی را پیدا می کنید که به هر دلیلی مانند پیش آمدن مشکلاتی ناگهانی از سفرشان منصرف شده اند. برخی از این افراد حاضر هستند رزروشان را با قیمتی پایین تر از آن چه پرداخته اند بفروشند. رزرو هتل خارجی ارزان قیمت از این طریق هم امکان پذیر است.

هتل و پرواز را همزمان رزرو کنید

معمولا رزرو هتل خارجی و پرواز به صورت هم زمان می تواند موجب صرفه جویی در هزینه هایتان باشد. چرا که بعضی از ایرلاین ها پیشنهادی ویژه جهت رزرو هتل برایتان دارند و یا عکس این قضیه پیش آید به طوری که هتلی، تخفیفی خاص برای یک پرواز ارائه دهد.

از رزروهای لحظه آخری استفاده کنید

رزرو هتل خارجی ارزان در روزهای اوج سفر که برخی هتل ها با کمبود مسافر و اتاق های خالی مواجه می شوند نیز ممکن است. در این صورت این هتل ها برای پر کردن اتاق هایشان، آن ها را با قیمتی کم تر از حد معمول در اختیار شما می گذارند. حتی می توانید اتاقی با امکانات فوق العاده را با قیمتی معقول رزرو کنید.

ررزو هتل مناسب

رزرو هتل خارجی مناسب

پس دیدید که نیازی نیست همیشه به دنبال اتاقی درب و داغون و یا هتلی ۲ ستاره باشید. با کمی جست و جو و صرف زمانی کوتاه می توانید با هزینه ای کم و رزرو هتل خارجی ارزان، به نتیجه ی مطلوب دست یابید. به هر حال با توجه به نیازهایتان، مواردی که شرح داده شد را بررسی کنید. برای مثال ممکن است فاصله تان از مراکز اصلی شهر برایتان از اهمیت زیادی برخوردار باشد و رفت و آمدتان بیشتر از حد معمول باشد که در این صورت لازم است هتلی را در مرکز شهر برگزینید.

اما برای افرادی هم مکان هتل مهم نیست و بیشتر هتل را از لحاظ کیفی می سنجند. عده ای دیگر مکان هایی با قیمت پایین را انتخاب می کنند. پس با توجه به خواسته های خود و مقایسه ی همه جانبه ی هتل های متفاوت، انتخابی صحیح در رزرو هتل خارجی داشته باشید.

هر چند بیشتر هتل ها در نزدیکی مراکز خرید و رستوران ها واقع شده اند. اما مراقب باشید هتلی دور افتاده با امکاناتی کم را تنها به دلیل ارزان بودن و قیمت پایین انتخاب نکنید. چراکه مجبور می شوید مبلغ زیادی را برای تاکسی و رساندن خودتان به مقصد بپردازید. این گونه هم از اتاقتان لذت نبرده اید و هم دور از مراکز بوده اید.

با رزرو هتل خارجی خود از ارمغان، گواهینامه خود را تا ۷۰ درصد ارزان تر بین المللی کنید

بهترین راه برای رزرو هتل خارجی

جست و جوی اینترنتی شما را با فضای رقابتی میان هتل ها آشنا می کند و شما می توانید از این شرایط به نفع خودتان استفاده کنید. به عنوان مثال چند تا از هتل ها را از نظر موقعیت جغرافیایی، امکانات، قیمت ها و… بررسی کرده و با هم مقایسه کنید. در انتها با توجه به شرایط خود یکی از آن ها را برگزینید. حتی می توانید قبل از پرداختن مبلغی برای رزرو هتل خارجی، خدمات و امکاناتش را چک کنید و عکس های اتاق مورد نظرتان را ببینید. قطعا با داشتن پیش زمینه ای ذهنی، انتخاب راحت تر می شود. پس در زمانی کوتاه با بررسی و مقایسه ی آن ها با توجه به مقدار مبلغی که می خواهید برای رزرو هتل خارجی ارزان بپردازید امکاناتی ویژه دریافت کنید.

اگر هنوز هم قانع نشده اید که بهترین روش رزرو هتل خارجی، انجام آن پیش از سفر است. و فکر می کنید خرید بلیت هواپیما و انتخاب پرواز مناسب برای ابتدای کار کافی است. تا هنگام رسیدن به مقصدتان به دنبال هتل بروید و مبلغ را به صورت نقدی پرداخت کنید و از مشکلات نداشتن کردیت کارت دور بمانید، ادامه ی مطلب را از دست ندهید.

چرا رزرو هتل خارجی را به صورت حضوری انجام ندهیم

رزرو هتل خارجی بدون کردیت کارت

به چند دلیل پیشنهاد می شود رزرو هتل خارجی از پیش انجام شود. یکی از این مشکلات که مهم ترین آن ها نیز می باشد این است که برای سفر به کشور هایی که ملزم به داشتن ویزا هستید خریدن بلیت هواپیما ممکن نیست. مگر این که دعوت نامه ای داشته باشید و یا برگه رزرو هتل و محل اقامتتان را همراه داشته باشید. پس باید بدانید بدون رزرو مکانی در کشور مقصد، نمی توانید برای خود ویزا تهیه کنید.

مشکل دیگری که وجود دارد در رابطه با کشور هایی است که برای سفر کردن به آن ها نیازی به ویزا ندارید. در این موقعیت مشکلی با تهیه ی بلیت هواپیما ندارید. حتی با یک برنامه ریزی مناسب و پیدا کردن چند هتل خارجی همراه با آدرس و شماره تلفن هایشان، رزرو هتل خارجی برایتان راحت تر می شود. پس به محض رسیدن به مقصد می توانید به آن ها مراجعه کنید. البته بستگی دارد هتل اتاقی خالی برای شما داشته باشد یا خیر. قطعا انتظار داشتن اتاقی با همان قیمت های آنلاین که بر روی سایت مشاهده کردید و برای فروش ارائه شده بودند کمی غیرمنطقی است.

پس هنگامی که رزرو از پیش انجام نشده باشد باید هر اتاقی که پیشنهاد می شود با هر قیمتی که هتل درخواست می کند بپذیرید. اگر با این اجبار موافق نیستید می توانید چند هتل دیگر را نیز بررسی کنید که قطعا هزینه ی تاکسی و حمل چمدان ها در مسافت های بلند و طولانی این اختلاف قیمت را جبران خواهد کرد. در ادامه در رابطه با مشکلات کردیت کارت نیز راه حل هایی به شما پیشنهاد می شود.

رزرو هتل بدون کردیت کارت

نداشتن کردیت کارت معضل بزرگی برای ما ایرانی ها است که حتی تاثیر خود را روی مسافرانی که مقصدشان کشور های خارجی می باشد گذاشته است. این موضوع خصوصا ارتباط مستقیم با رزرو هتل خارجی دارد که بدون داشتن کردیت کارت نمی توان رزرو هتل را به صورت آنلاین انجام داد. از سوی دیگر اگر بخواهیم به جای رزرو هتل پیش از سفر، صبر کنیم تا نقدی آن را پرداخت کنیم با مشکلاتی رو به رو می شویم که پیش از این توضیح داده شد.

قطعا به دنبال رفع این مشکلات و تدارک سفری راحت راه حل هایی وجود دارد. از آن جایی که رزرو هتل بدون کردیت کارت از اصلی ترین نیاز های یک مسافر می باشد، برای دور بودن از مشکلات پرداختن هزینه ی هتل با ارز کشور مقصد، کارت شتاب در اختیار شما قرار می گیرد. پس شما می توانید به صورت آنلاین یا سپردن این امر به آژانس های مسافرتی، سفری بی دردسر داشته باشید.

نتیجه گیری

سفر کردن این روز ها در زندگی خانواده ها بیشتر شده است و با توجه به مزایای سفر لازم دیدیم این موارد را با شما در میان بگذاریم تا در حین گذراندن اوقات خوش به مشکل بر نخورید. هتل ها در این میان بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. با دانستن موارد بالا، دیگر دغدغه ای برای رزرو هتل خارجی نخواهید داشت. اطلاع داشتن از قیمت هتل و مقایسه جنبه های کیفی پیش از رزرو، نه تنها استرس را از شما دور می کند بلکه برآورد هزینه ها را نیز به طور تقریبی معلوم می کند.

بیشتر سفر های ماموریتی را سازمان ها یا شرکت ها تدارک می بینند. پس اطلاع نداشتن از هزینه ی اقامت و رزرو هتل خارجی باعث می شود متضرر شوند. حتی خانواده هایی که به قصد تفریح سفر می کنند با اطلاعاتی نادرست از قیمت ها به خود ضرر می رسانند و به جای حس آرامش و لذت بردن از لحظات خوش باید با استرس مقابله کنند. پس مهم است منبعی را برای دریافت اطلاعات انتخاب کنیم که اطلاعاتی جامع در دست داشته باشد. طبق تجربیات خود و دیگران از وب سایت های مختلف انتخابشان کنید. با چک کردن تعداد ستاره های هتل، امکانات و خدمات آن و قیمت اتاق ها درست ترین گزینه را انتخاب کنید.

ارمغان در تلاش است سفری امن و تجربه ای فوق العاده در یک هتل خارجی با امکانات ویژه را برای شما مسافران عزیز به ارمغان بیاورد. شما می توانید با کمک گرفتن از موارد ذکر شده در رابطه با قیمت ها و ویژگی ها و همچنین مشورت با ما، هتل هایی با سطوح همسان را از همه ی جوانب بررسی و مقایسه کنید و پس از آن رزرو هتل خارجی با قیمتی متناسب با بودجه تان را به ما بسپارید.

تنها با یک کلیک ارزان ترین هتل خارجی را از ارمغان رزرو کنید

همکاران ما