دریافت واچر و رزرو هتل خارجی برای سفارت

جهت رزرو بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

یکی از مدارکی که به هنگام درخواست ویزا کشور های مختلف به خصوص کشور های اروپایی سفارت آن ها از شما درخواست می کنند، واچر هتل است مبنی بر این که از رزرو هتل شما و مسائل اقامتی خود به هنگام سفر اطمینان حاصل کنند. به هنگام رزرو هتل خارجی برای سفارت باید از آژانس مسافرتی که هتل های شما را رزرو کرده است درخواست ارائه واچر کنید تا آن را به سفارت نشان دهید. اهمیت این مدرک همانند سایر مدارکی است که به هنگام دریافت ویزا تحویل می دهید است و صحت و اعتبار آن با دقت و جزئیات بالا بررسی خواهد شد.

 

واچر هتل چیست

واچر هتل نوعی ستد و مدرک رزرو هتل است که توسط خود هتل صادر می شود و فرد می تواند آن را به صورت اینترنتی و یا حضوری دریافت کند و به نوعی تاییدیه هتل است که نشان می دهد شما اقدام به رزرو کرده اید و فرآیند آن هم کاملا درست بوده. واچر هتل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است خصوصا به هنگام ورود به کشور دیگر و یا دریافت ویزا توریستی.

ضرورت واچر هتل در رزرو هتل خارجی برای سفارت

داشتن مدرک یا همان واچر که نشان دهد شما هتل خود را در کشور مقصد رزرو کرده اید، تنها در هنگام اخذ ویزا به درد شما نمی خورد. بلکه ممکن است به هنگام ورود به کشوری که قصد سفر به آن را دارید ممکن است واچر هتل شما چک شود تا ماموران رسیدگی هم از محل اقامت شما اطلاع داشته باشند.

توجه داشته باشید سفارت کشور هایی مثل آلمان، اتریش، فرانسه مدرک تحویل داده شده را در صورتی تایید می کنند که حتما سربرگ رسمی هتل روی آن تایپ شده باشد. منظور از سربرگ همان لوگو هتل می باشد که آن را در برگه ها و یا نامه های اداری خود قرار می دهند. همچنین هرگز درخواست واچر صوری را هم از آژانس مسافرتی نکنید چرا که هیچ سندیت و ارزشی ندارد و آن را ریجکت خواهند کرد. حواستان به افراد سود جو و آژانس های غیر قانونی باشد زیرا خیلی از آن ها با دریافت هزینه های گزاف و اضافی نسبت به قیمت واقعی هتل از اعتماد مشتری سو استفاده می کنند و به او واچر جعلی و صوری می دهند. برای این که دچار این گونه مشکلات نشید بهتر است رزرو هتل خارجی خود را از طریق آژانس های قابل اعتماد انجام دهید و یا با افرادی که تجربه دارند و متخصص این کار هستند مشورت بگیرید و از آن ها کمک بگیرید.

 

همکاران ما