جزییات تور

تور دبی لحظه آخری ویژه جام ملت های آسیا 2019

یکی از حساس ترین اتفاق های چند ماه آینده در آسیا، برگزاری هفدهمین دوره بازی های جام ملت های فوتبال است که در کشور امارات برگزار خواهد شد. این بازی ها از تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۱۹ تا اول فوریه ۲۰۱۹ یعنی ۱۵ دی ماه تا ۱۱ بهمن برگزار خواهد شد و به دلیل حساسیت بالای این رقابت ها، توریست ها و مسافران زیادی به امارات و به خصوص شهر های برگزار کننده نظیر دبی سفر خواهند کرد. یکی از اصلی ترین مسائلی که ممکن است در این زمان برای کسانی که قصد مشاهده بازی ها را دارند، رزرو کردن بلیط های تور دبی با قیمت هایی مناسب و ارزان است چرا که در این مدت نرخ های بلیط به دلیل درخواست های بالا با افزایش قیمت رو به رو خواهد شد. آژانس مسافرتی ارمغان برای این بازی ها برنامه ی ویژه ای دارد و تور دبی لحظه آخری را با قیمت های بسیار مناسب آماده کرده است تا علاقه مندان برای سفر به این کشور و حمایت از تیم ملی کشورمان مشکلی نداشته باشند.

بلیط جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

تور دبی لحظه آخری ویژه جام ملت های آسیا

با توجه به اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال ایران چندی پیش منتشر کرد، امکان خرید بلیط بازی ها با آغاز بلیط فروشی از سایت اصلی از روی این سایت هم وجود دارد و می توانید به راحتی رزرو تور دبی لحظه آخری خود را با توجه به تاریخ بازی ها و بلیط هایی که از قبل قابل رزرو  هستند، انجام دهید.

قیمت بلیط های بازی های جام ملت های آسیا

قیمت بلیط این بازی ها با توجه به جایگاه های مختلف ورزشگاه و هم چنین مرحله برگزاری بازی ها متفاوت خواهد بود. اما بر اساس قیمت های اعلام شده توسط سایت رسمی این بازی ها، نرخ قیمت ها چیزی بین ۷۰ هزار تومن تا ۹۰۰ هزار تومن با توجه به جایگاه های مختلف و مرحله رقابت ها، متغیر است.

برنامه بازی های مرحله گروهی تیم ملی ایران

بازی

تاریخ ساعت روز استادیوم

ایران – یمن

۱۷ دی

۲۰:۰۰

دوشنبه

محمد بن زائد ابوظبی

ویتنام – ایران

۲۲ دی

۱۶:۰۰

شنبه

آل نهیان ابوظبی

ایران – عراق ۲۶ دی ۲۰:۰۰ چهارشنبه

مکتوم بن راشد دبی

وضعیت آب و هوایی دبی

از آن جایی که دبی آب و هوایی هوایی گرم و خشک دارد و بسیار هم گرم می باشد ولی در طی بازی ها به دلیل برگزاری در فصل زمستان، هوای مطبوعی در این زمان حاکم است و بهترین زمان سفر به دبی و شهر های امارات به حساب می آید. نکته مثبت دیگر سفر  به دبی در طول بازی ها، وجود تخفیف های فروشگاه های مختلف به دلیل نزدیکی به عید نوروز و همچنین گذشت مدت کوتاهی از تعطیلات کریسمس است.

مزایای تور دبی لحظه آخری

تور دبی لحظه آخری

تور لحظه آخری به توری گفته می شود فاصله زمانی آن با پرواز چیزی حدود یک یا دو روز است و به همین دلیل با قیمت ۱۰ تا ۵۰ درصد پایین تر از نرخ اصلی ولی با همان امکانات به فروش می رسد. به عنوان مثال شما اگر بخواهید به دبی سفر داشته باشید و در هتلی ۵ ستاره اقامت کنید، هزینه زیادی را با توجه به افزایش نرخ دلار باید بپردازید ولی اگر در زمان تور لحظه آخری دبی سفر کنید، ممکن است هزینه ای نصف قیمت واقعی تور بپردازید. اما تنها عیبی که این نوع تور ها دارند این است که بسیار نزدیک به تایم پرواز بوده و شما وقت چندانی برای آماده شدن ندارید.

یکی از اصلی ترین مزایای سفر با تور به خصوص تور لحظه آخری این است که تمام دغدغه ها و مشکلات سفر نظیر رزرو هتل و بلیط بر طرف خواهد شد. همچنین از امکانات و تخفیف های خوبی نظیر گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و موارد دیگر به صورت رایگان بهره مند خواهید شد و سفر هوشمندانه ای را تجربه خواهید کرد.

آژانس مسافرتی ارمغان از آن جایی که مجری تخصصی تور خارجی به خصوص تور دبی است، برنامه ویژه ای برای تور لحظه آخری دبی ویژه جام ملتهای آسیا دارد. با توجه به افزایش نرخ های پرواز به دلیل تغییرات قیمت ارز، قیمت های تور های دبی هم افزایش پیدا کرده است، ولی آفر هایی که ما به شما پیشنهاد خواهیم کرد نگرانی های سفر مبنی بر قیمت رزرو هتل و بلیط هواپیما را برایتان کم خواهد کرد و قیمتی مناسب با توجه به بودجه مورد نظرتان به شما پیشنهاد خواهیم داد.

از طریق شماره تماس های

۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱  و ۷۲۳۷۸۰۰ ۰۹۱۵

از تخفیف ها استثنایی ارمغان برای تور دبی ویژه جام ملتهای آسیا آگاه شوید.

همکاران ما