انواع هتل خارجی ارزان و اطلاعات کامل درباره آن ها

بیشتر مسافرانی که اقدام به رزرو هتل خارجی ارزان می کنند، فقط اطلاعات جزئی در مورد ستاره های یک هتل دارند. ولی در کنار این ها اطلاعاتی هم باید در مورد نوع اتاق های هتل و خود هتل هم داشته باشیم. صنعت هتل داری یکی از بزرگترین صتعت ها است و به همین دلیل گستردگی بسیار زیادی دارد تا بتواند هر نوع سلیقه و درخواستی را جواب گو باشد. خدمات و قیمت هایی که برای رزرو هتل خارجی ارزان در نظر گرفته می شود بسته به موقعیت جغرافیایی، خدمات و امکانات و اندازه هتل متفاوت است. در این مطلب با ارمغان همراه باشید تا به انواع هتل ها و اتاق های آن ها بپردازیم.

جهت رزرو هتل با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

ویژگی هتل های تجاری

هتل های تجاری بزرگ ترین دسته از هتل ها را تشکیل می دهد. این هتل ها معمولا در مراکز شهر ها و مجتمع های تجاری قرار گرفته اند. این هتل ها به دلیل این که اغلب مشتریانشان افراد مهم و تجار هستند، خدمات خوب و با کیفیتی هم به مسافران خود ارائه می دهند. این هتل ها همچنین از امکاناتی نظیر دسترسی به اتاق های کنفرانس، کامپیوتر شخصی، اینترنت وایرلس و دستگاه های پرینتر و فکس بهره می برند.

انواع هتل خارجی ارزان و اطلاعات کامل درباره آن ها

اقامت در هتل فرودگاه

از این هتل خارجی معمولا کارکنان شرکت ها هوایی، تاجران و یا افرادی که پروازشان کنسل شده است استفاده می کنند. در بعضی از این هتل ها ترنسفر رایگان از هتل به فرودگاه و بالعکس وجود دارد. ویژگی اصلی هتل فرودگاه ها با سایر هتل های دیگر این است که شما می توانید به جای رزرو هتل به صورت روزانه آن را ساعتی رزرو کنید. که بسیار در قیمت های هتل تاثیر گذار است و نسبت به سایر هتل ها بسیار ارزان تر هستند.

هتل سوئیت ارزان

هتل سوئیت ها رو به رشد ترین و جدید ترین نوع هتل خارجی هستند. اصلی ترین ویژگی این هتل ها همانطور که از اسم آن ها معلوم است، وجود سوئیت هایی با اتاق خواب و اتاق نشیمن است. اما این هتل ها نسبت به هتل های مجلل خدمات و امکانات محدودتری دارند. روش کارشان این گونه است که با پیشنهاد دادن قیمت پایین تر به مسافران، سعی می کنند که از بازار رقابت عقب نمانند. اصولا افرادی که می خواهند قرار های خود را در سوئیت ها و هتل ها برگزار کنند مشتری هتل سوئیت ها هستند.

بهترین هتل های تفریحی

تصویر یاز یک هتل ساحلی تفریحی بریا رزرو هتل خارجی ارزان

هتل خارجی تفریحی معمولا در مناطق دیدنی شهر ها ساخته می شود. مناطقی مثل سواحل، جزیره ها، جنگل ها و کوهستانها. امکانات این نوع هتل ها به منطقه ای که در آن قرار دارند بستگی دارد. به عنوان مثال اگر هتل ساحلی باشد خدمات تفریحی نظیر موج سواری، اسکی رو آب و شنا خواهد داشت. هتل های تفریحی به دلیل این که در یک منطقه زیبا هستند بهترین مکان برای اقامت می تواند باشد. ولی هزینه اقامت در آن ها هم کمی نسبت به سایر هتل ها بالاتر است.

هتل های اقامت طولانی

تفاوتی که این هتل ها با هتل سوئیت ها دارند این است که یک آشزخانه مجهز در هر اتاق وجود دارد. این هتل ها معمولا خدماتی شبیه سایر هتل ها ندارند و به درد افرادی می خورد که قصد دارند بیش از یک هفته اقامت داشته باشند. اغلب در این هتل ها سرویس هایی مانند غذا و نوشیدنی ارائه نمی شود و اگر هم داشته باشند از کیفیت چندان مناسبی برخوردار نیستند. این هتل ها را هم با نام خانه دوم نیز می شناسند.

کدام هتل آپارتمان بهتر است

هتل خارجی رزیدنشال، اقامت های طولانی و یا حتی دائمی را به مشتریان خود ارائه می دهند. معمولا افراد در این هتل ها قرارداد اجاره با هتل می بندند و مدت زمان اقامت خود را در آن تعیین می کنند که قابل تمدید هم هست. در اتاق های این نوع هتل خارجی اتاق خواب، اتاق نشیمن، آشپزخانه، بالکن و ماشین لباس شویی وجود دارد. به علاوه رستوران و سالن نشیمن عمومی هم وجود دارد.

تعریف هتل بوتیک

این نوع هتل ها در آمریکا و اروپای مرکزی بسیار رایج است و به هتل هایی گفته می شود که بین ده تا صد اتاق دارند. هتل بوتیک ها جزو هتل های لوکس هستند و خدمات بسیار عالی هم به مشتریان خود ارائه می دهند. هدف این نوع هتل ها به وجود آوردن فضایی و آرام و دلنشین برای اقامت کننده ها هست و در دهه نود میلادی در شهر های نیویورک و لندن بسیار معروف شده بودند. هتل بوتیک معمولا بازسازی ساختمان های قدیمی هستند و معماری بسیار جذاب و کلاسیک هم دارند و حس اقامت در یک خانه قدیمی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

هاستل چیست

تصویری از اتاق های یک هاستل یرای رزو هتل خارجی ارزان

هاستل ارزان ترین نوع هتل است. این نوع هتل ها معمولا در اروپا بیشتر دیده می شوند و به درد افرادی می خورد که نمی خواهند بیشتر پول خود در سفر صرف اقامت در هتل کنند. اقامت در این هتل ها به این صورت است که هر فرد یک تخت خواب در یک اتاق چند نفره دارد. در هاستل ها آشپزخانه ها، حمام و دستشویی مشترک هستند. اولین هاستل در سال ۱۹۱۲ در کشور آلمان تاسیس شد و در بین گردشگران اروپایی بسیار طرفدار پیدا کرد.

همکاران ما