ویزای چین | شرایط جدید اخذ ویزای چین

چین یکی از زیبا ترین و باستانی ترین کشور های جهان است و سفر به این کشور، سفر به دنیای افسانه ها و داستان های اساطیری است. در این کشور جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری از جمله دیوار چین، شهر ممنوعه، غار های زیر زمینی، فلات تبت، بناهای تاریخی بودایی و پارک ملی کومولانگما وجود دارد که توریست ها و گردشگران بسیار زیادی را از سراسر جهان هر ساله به چین می کشانند. در این مطلب با ارمغان آفاق ایرانیان همراه باشید تا اطلاعات کافی برای اخذ ویزای چین جهت ورود به این کشور را به دست آورید. قیمت ویزای چین ۱۲۰ دلار می باشد.

ویزای تجاری چین

ویزای-چین

اخذ و صدور ویزا معمولا به دو صورت گروهی و انفرادی انجام می شود. ویزای چین داخل پاسپورت درج می شود و به وسیله آن معمولا اجازه ورود به چین را به مدت سه ماه دریافت خواهید کرد. بعلاوه ۳۰ روز هم می توانید در چین اقامت داشته باشید. جهت اخذ ویزای انفرادی تجاری چین باید از شرکتی که در این کشور قصد دارید با آن ها به فعالیت تجاری بپردازید، دعوت نامه ای دریافت کنید.

ویزای-چین

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که این دعوت نامه حتما باید دولتی باشد. یعنی هر شرکتی که قصد فعالیت در آن را دارید باید از اتاق بازرگانی یا هر سازمان دولتی چینی که زیر نظر آن کار می کند، برای شما تقاضای دعوتنامه کند. این دعوت نامه دارای یک بارکد خواهد بود. شرکت مورد نظر می تواند آن را از طریق ایمیل ارسال کند. شما با پرینت آن می توانید اقدام به دریافت ویزا چین کنید.

ویزای تجاری چین به شکل های مختلفی صادر می شود. ویزای تجاری شش ماه دبل که به وسیله آن اجازه دو بار ورود به کشور را خواهید داشت و مدت زمان صدور آن هم ۱۰ الی ۱۴ روز کاری خواهد بود. نوع دیگر این ویزا، ویزا های تجاری شش ماهه و یکساله مولتی پل می باشد؛ به این معنا که علاوه بر چین می توانید به سایر کشور هایی هم که در ویزا معلوم شده است، سفر کنید. با استفاده از تمامی این ویزاها شما قادر خواهید بود فقط به مدت ۳۰ روز در چین اقامت داشته باشید.

مدارک لازم برای دریافت ویزا تجاری چین

  • پاسپورت
  • دو قطعه عکس ۴*۶
  • تمکن مالی به مبلغی بالای ۵۰ میلیون تومان
  • تکمیل فرم مشخصات فردی

ویزا توریستی چین

ویزای-چین

نوع دیگر ویزا چین، ویزا توریستی می باشد که اگر قصد سفر به این کشور و گشت و گذار را دارید باید این ویزا را دریافت کنید. ویزا توریستی چین به دو صورت انفرادی و گروهی صادر می شود و برای اخذ ویزا گروهی لازم است که شما حداقل ۵ پاسپورت داشته باشید. توجه داشته باشید برای گرفتن ویزا نیاز نیست که به سفارت چین مراجعه کنید و دلیل آن هم این است که با متقاضی ویزا مصاحبه ای انجام نمی دهند و شما باید از طریق وکیل یا کارگزار اقدام کنید. شما به راحتی می توانید از طریق آژانس مسافرتی ارمغان به راحتی با دادن مدارک و پرداخت هزینه های ویزا در کمترین زمان ویزا خود را دریافت کنید.

مدارک لازم برای دریافت ویزای چین

  • پاسپورت
  • ۲ قطعه عکس ۴*۶
  • تمکن مالی به مبلغی بالای ۳۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
  • بیمه مسافرتی ۳۰ روزه
  • تکمیل فرم مشخصات فردی

ساعات کاری سفارت چین

ویزای-چین

سفارت چین در روز های یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه ساعات ۹ الی ۱۲ در تایم صبح و ۱۴:۳۰ الی ۱۶ در تایم عصر برای دریافت مدارک جهت اخذ ویزا آماده فعالیت است. پس از آن که مدارک خود را به سفارت تحویل دادید، اگر درخواست شما عادی باشد، ۴ روز و اگر درخواست فوری باشد پس از دو روز ویزا شما آماده خواهد بود.

در مرحله بعد قبضی به شما تحویل خواهد شد که مبلغ آن را باید پرداخت کنید. این مبلغ را می توانید از شعب بانک شهر در سراسر کشور پرداخت کنید. همچنین از طریق ارمغان آفاق ایرانیان می توانید با تحویل مدارک خود و پرداخت مبلغی اندک به عنوان کارمزد، به راحتی پس از مدتی کوتاه ویزای خود را دریافت کنید.

همچنین هنگامی که وارد کشور خواهید شد فرمی زرد رنگ به شما تحویل خواهد شد که باید آن را پر کنید و قصد خود را از ورود به چین مشخص کنید. در هنگامی هم قصد خروج از کشور را دارید فرمی مشابه را باز هم باید تکمیل کنید و آن را به بازرسی مرزی چین تحویل دهید.

همچنین برای دریافت پیکاپ ویزا کانادا هم می توانید با همکاران ما در تماس باشید.

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

همکاران ما