جزییات تور

تور داخلی یک روزه ارزان از مشهد

تور داخلی ارمغان

در روزه های شلوغی و پر سر صدای کاری، تعطیلات آخر هفته بهترین گزینه برای تجدید قوا و انرژی از دست رفته است. سفر به دل طبیعت و کسب آرامش از این طریق می تواند بهترین گزینه باشد. در این روزها بازار تور داخلی یک روزه بسیار گرم است و طرفدار های زیادی نیز به خود جذب کردند. اما نکته ای که بسیار مهم است فراهم کردن بهترین امکانات توسط مسئولان تور ها است.  متاسفانه بسیاری از تور ها با کمترین امکانات و بالاترین قیمت ها تور داخلی یک روزه برگزار می کنند و گردشگر به جای لذت بردن از سفر و بر طرف کردن خستگی و کسب آرامش، پس از تحمل کزدن مشکلات بسیار با پرداخت هزینه اضافی و خستگی مضاعف به خانه برمیگردد.

ارمغان آفاق ایرانیان این افتخار دارد که تور های گردشگری یک روزه به مناطق بکر و زیبا را با بهترین امکانات و مناسب ترین قیمت ها برگزار می کند و تجربه بی نظیری را برای همراهان خود رقم می زند. با ما همراه باشید تا بهترین و جدیدترین تور های یک روزه خود را به شما معرفی کنیم.

آبشار بار نیشابور خراسان رضوی

تضویری از آبشار بار در نیشابور تور داخلی یک روزه

آبشار بار در فاصله ۵۵ کیلومتری شمال غرب نیشابور قرار گرفته است. منطقه ای پر است از میوه ها خوشمزه. این منطقه دارای آب و هوایی معتدل و کوهستانی است که زمستان های بسیار سردی دارد. سرچشمه اصلی این آبشار رود بار است. لازم به ذکر است که آبشار بار یک آبشار پلکانی است و به همین خاطر هم ارتفاعش به طور دقیق قابل حدس نیست. با وجود این که کوه های بلندی در این منطقه قرار گرفته است، اما دره بار فضایی بسیار باز داردو چشم اندازهای فوق العاده آن گردشگران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است.

در تور داخلی یک روزه که به این منطقه داریم شما در کنار روستای باغی در کنار آبشار اقامت خواهید کرد. همچنین به طور کامل در مورد هرگونه مشکل بیمه مسافرتی خواهید شد. لیدر های حرفه ای ما که از طرف میراث فرهنگی هستند در این تور شما را همراهی خواهند کرد و با اتوبوس های مجهز توریستی ولو سفری راحت و بی خطر، به این منطقه خواهید داشت.

برای خورد و خوراک هم بهترین امکانات فراهم شده است. صبحانه بی نظیر سنتی را در طبیعت نوش جان خواهید کرد و به عنوان ناهار و عصرانه هم از شما با چلو گوشت، هندوانه و چای آتشی پذیرایی خواهد شد.  حرکت به سوی آبشار هم توسط وانت های آبی صورت می گیرد تا تجربه ای خاطر انگیز برای شما رقم بخورد.

بهشت هودر طرقبه

هودر منطقه ای بسیار بکر و زیبا که در نزدیکی طرقبه مشهد واقع شده است. منطقه ای ییلاقی و کوهستانی با آب هوایی بی نظیر و معتدل که در فصل پاییز یکی از بهترین مکان ها برای عکاسی می باشد. تور داخلی یک روزه بهشت هودر با کامل ترین امکانت است و مناسب ترین قیمت را دارد. رفت و آمد با اتوبوس های توریسیت صورت می گیرد و پذیرایی هم به صورت صبحانه، ناهار و عصرانه می باشد. علاوه بر این این تور از بیمه مسافرتی هم برخوردار است و تور لیدر ها هم در این سفر شما را همراهی خواهند کرد.

برای رزرو تور داخلی و تور شمال ارمغان با همکاران ما در ارتباط باشید.

همکاران ما