آفر تور آنتالیا لحظه آخری

آنتالیا یک مقصد توریستی در کشور ترکیه است، که به سواحل زیبای آن معروف است.  بزرگترین شهر ترکیه، ترکیبی جالب از سنتی و معاصر را نشان می دهد. اگر به دنبال آفر تور آنتالیا لحظه آخری از مشهد و یا دیگر شهرهای ایران هستید با ارمغان در ارتباط باشید.

آفر تور آنتالیا

منطقه قدیمی شهر و یا “Kaleiçi” منطقه زیبایی حفظ شده در قلب شهر است. در اینجا شما حتی می توانید در خانه های قدیمی عثمانی که در حال احداث بوده اند، بمانید و در حال حاضر با تمام امکانات مدرن همراه باشید. شما می توانید از زندگی مدرن و شیک در این شهر لذت ببرید. و با اقامت در هتل لوکس آنتالیا و رزرو هتل آنتالیا می توانید به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

تور آنتالیا

بهترین مکان ها و هتل های آنتالیا برای کودکان

آنتالیا بهترین مکان برای تعطیلات، که در ویرانه های تاریخی، بیرون از منزل و سواحل سواحل زرق و برق دار در نزدیکی شما قرار دارند، تور آنتالیا ار مشهد نیز می تواند یکی از مناسب ترین سفرها برای سفر با خانواده است. به غیر از فعالیت های بچه های موجود در بهترین استراحتگاه، همچنین چیزهای زیادی برای انجام کارهای کوچک در شهر وجود دارد.

آکواریوم بزرگ آنتالیا

آکواریوم بزرگ آنتالیا

با توجه به نزدیکی آن به دریا، تصور می کنیم که این شهر نمی تواند یک آکواریوم داشته باشد. یکی از بهترین مکان ها برای کودکان بازدید از آکواریوم بزرگ آنتالیا که بزرگترین تونل آکواریوم در جهان است که طول آن ۱۳۱ متر است.

موارد دیگری که در این مکان می تواند برای کودکان جذاب باشد مانند موزه ی برف و یخ (که در آن بچه ها می توانند با برف واقعی بازی کنند)، یک خانه خزنده گرمسیری و سینما Oceanride XD (که در آن شما می توانید جهان زیر آب را تجربه کنید)، چیزهای زیادی برای تفریح عالی بچه ها وجود دارد.

در صورتی که شما از مشتریان وفادار و یا حتی مشتریانی باشید که تازه با ارمغان آفاق ایرانیان همراه شده اید، ما برای تور ترکیه از مشهد پیشنهادات وسوسه انگیزی خواهیم داشت تا بتوانید در این روزهای پردغدغه و استرس زا، سفری آرام و بدون دغدغه را با ارمغان تجربه کنید.

کوه های المپوس بیگ

اگر به دنبال کمی ماجراجویی در جهان باشید، بازدید از کوه های المپوس ایده خوبی است. اما نه برای بچه های بسیار کوچک (و افرادی که در سلامت ضعیف هستند).

در حدود ۱ کیلومتر پیاده روی تا پله های سنگی است و در آن بالا پاداش شما یک منظره فوق العاده است که همچنین کوه های آتشفشنانی با قدمت ۲۵۰۰ ساله در آنجا است.

با ارمغان همراه باشید و هوشمندانه و به صرفه با تور لحظه آخری سفر کنید.

همکاران ما