تور شمال ارزان از مشهد – تور شمال قیمت مناسب – تور شمال

با رشد روز افزون قیمت های ارزی در کشور مان و سخت تر شدن سفر به کشورهای خارجی، از این رو در صدد آن آمدیم تا با فراهم آمدن تور داخلی ارزان به خصوص تور شمال ارزان از مشهد، در جهت رفاه حال مردم و گردشگران کمک زیادی کرده باشیم. با ارمغان همراه باشید.

تور شمال ارزان

تور شمال ارزان

مازندران استانی سرسبز در شمال ایران و در کرانه های جنوبی دریای خزر می باشد. این استان از لحاظ جاذبه های گردشگری و جذب توریست رتبه یک را در ایران دارا است و همین امر باعث شده سالانه گردشگران زیادی با تور شمال به این استان سفر کنند.

از دیگر شهرهای زیبا ومناسب برای گردشگران تور شمال می توان به شهر های بندر انزلی، لاهیجان،  تالش، لنگرود، رودسر،  بندرآستارا و صومعه سرا اشاره کرد.

استان های شمالی ایران که می توان به آن ها اشاره کرد عبارتند از: استان های گیلان، مازندران و گلستان است که به دلیل  قرار گرفتن موقعیت مکانی آن ها در سواحل دریای خزر دارای آب وهوای معتدلی هستند. برای رزرو تور شمال ارزان در زمان مناسب و با کیفیت عالی می توانید با ارمغان همراه باشید.

ارزانترین تور های داخلی را از ارمغان رزرو کنید

رزرو تور داخلی

برترین شهرهای شمال

از شهرستان های استان مازندران که گردشگر زیادی به خود جذب می کنند می توان به بابل، آمل، تنکابن، بهشهر، نور، نوشهر، چالوس، فریدون کنار و محمود آباد اشاره کرد.

روستای فیل بند بام مازندران است و یکی از زیباترین منطقه جنوبی آمل و بابل است که در دریایی از ابر شناور است و یکی از مرتفع ترین روستای ییلاقی استان مازندران به حساب می آید.

تالش منطقه ای است که از غرب به استان اردبیل، از شمال به آستارا، از جنوب به رودبار و از شرق به دریای خزر و انزلی محدود میشود. یکی از مناطق شهرستان تالش پارک جنگلی گیسوم است که درختان سر به فلک کشیده آن تونلی جنگلی ایجاد کرده است. از دیگر مناطق زیبا و چشم اندازی که می توان در این شهرستان به آن اشاره کرد منطقه ییلاقی سوباتان و آبشار ورزان است.

سواد کوه یکی از زیباترین شهر های استان مازندران است. از منطقه زیبا وتفریحی این روستا که می توان از آن نام برد دریاچه شورمست است که امکانات تفریحی قایق و اسکی روی آب را داراست. از دیگر مناطق زیبا و دیدنی این روستا آبشار و پل ورسک است که این آبشاراز ارتفاعات قدمگاه سرچشمه میگیرد.

یکی از معروف ترین شهر های مازندران ماسوله است که در جنوب استان است و در فاصله ۶۰ کیلومتری رشت و در ۳۶ کیلومتری شهر فومن و ۲۰ کیلومتری ماکوان و جنگل های سردارقرار گرفته است.

مازیچال منطقه ای است ییلاقی که شامل روستاهای دراسرا، سی بن کاظم کلا می شود. پیشنهاد می شود مسیرتان را از جاده ای که از کلاردشت به مازیچال میرسد انتخاب کنید و با حدود یک ساعت پیاده روی به زیبا ترین ارتفاعات مازندران یعنی مازیچال برسید.

بیمه مسافرتی نیز در تمامی سفرها و گشت های داخلی ما برای مسافران در نظر گرفته می شود تا از امنیت و اطمینان خاطر در سفر برخوردار باشند.

با ثبت شماره خود از آفر ویژه تور شمال ارمغان بهره مند شوید

    همکاران ما