تور استانبول ارزان لحظه آخری

جهت رزرو بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

ما برای شما برخی از شهرهای معروف جهان را انتخاب کرده ایم و با کمک متخصصان سفر در این زمینه توانسته ایم، اسرار آن ها را، تجربیات سفر، گنجینه های هر شهر را برای شما جمع آوری کرده ایم. با ارمغان همراه باشید تا برای شما تور استانبول ارزان لحظه آخری را معرفی کنیم.

آفر تور استانبول

آفر تور استانبول

با توجه به تورم موجود در بازار گردشگری کشورمان و افزایش قیمت بلیط هواپیما خارجی در تمامی مسیر ها مخصوصا مسیرهای خارجی، شرکت ارمغان جهت رفاه هرچه بیشتر مسافران ایران اقدام به ایجاد تور استانبول از مشهد با پرواز ترکیش با پایین ترین نرخ ممکن کرده است.

جهت رزرو این آفر لحظه آخری تور استانبول از مشهد می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید تا بهترین ها را به شما معرفی نماییم. شما با اعتماد به ارمغان در واقع سفری خوب و عالی برای خود رقم زده اید و به همسران خود این را ثابت خواهید کرد.

ما برای شما تمامی ویژگی های سفر به استانبول را گام به گام و به همراه تمامی امکانات این سفر به شما توضیح می دهیم تا مسافر از تمامی جوانب خوب و بد سفر خود آگاهی کامل داشته باشد، داشتن آگاهی کامل به شما در سفر بدون استرس کمک خواهد کرد. برای خرید تور خارجی از مشهد و یا تور هایی نظیر تور استانبول می توانید تنها با تماس تلفنی با همکاران ما و ارسال مدارک بین المللی خود، تور های خارجی را به راحتی و در کمترین زمان ممکن رزرو نمایید.

صبحانه ترکی

خوردن صبحانه ترکی یکی از لذت های زندگی محسوب می شود. گردشگران می توانند صبحانه های ترکی را در هتل های خود و یا رستوران های محلی و ساحلی صرف کنید. هتل های مدرن صبحانه آن ها شامل انواع زیتون ها، گوجه فرنگی های قرمز، خیار، پنیر شور، ماست، عسل و صبحانه های گرم با تنوع فراوانی که تمامی زائقه های غذایی را پوشش می دهد.

بعد از صرف صبحانه عالی در استانبول می توانید شروع به گشت و گذار در شهر کنید و از زیبایی های فراوان این شهر نظیر بازدید از مسجد سلطان محمد، کاخ توپکاپی و بسیاری جاذبه های گردشگری استانبول دیدن کنید.

با ما همراه باشید تا بهترین ها را برای شما رزرو نماییم.

همکاران ما