نمایندگی هواپیمایی ایر کانادا (air canada)

هواپیمایی ایر کانادا

هواپیمایی ایرکانادا بزرگترین شرکت هواپیمایی داخلی و بین المللی کانادا است که به بیش از ۲۰۰ مقصد را در شش قاره سفر می کند. این شرکت هواپیمایی حامل پرچم کانادا یکی ۲۰ هواپیمایی بزرگ در جهان محسوب می شود و در سال ۲۰۱۶ به بیش از ۴۵ میلیون مشتری خدمت کرده است. شرکت ارمغان آفاق ایرانیان افتخار نمایندگی هواپیمایی ایر کانادا در مشهد را دارد.

هواپیمایی ایر کانادا

ایر کانادا (air canada) خدمات مسافری را به طور منظم به ۶۴ مقصد در کانادا، ۵۷ مقصد در ایالات متحده و ۹۱ شهر در اروپا، خاورمیانه، آفریقا، آسیا، استرالیا، کارائیب، مکزیک و آمریکای جنوبی ارائه می دهد.

هواپیمایی ایرکانادا  پروازهای بیشتری را بدون توقف در مسیرهای بیشتر بین ایالات متحده و کانادا انجام می دهد نسبت به هر هواپیمای دیگری انجام می دهد. مراکز هوایی کانادا در تورنتو، مونترال، ونکوور و کلگری همگی ارتقا یافته اند تا به مشتریان خود خدمات امن و آسان، ارتباطات و تجربه مسافرتی دوستانه ارائه دهند.

این هواپیمایی بیش از ۶۰۰ ساعت سرگرمی رایگان از طریق سیستم های سرگرمی که در پشت صندلی ها قرار گرفته است ارائه می دهد. این سرگرمی ها شامل تماشای فیلم، برنامه های تلویزیون و موسیقی برای سرگرمی مسافران در نظر گرفته شده است. و همچنین پورت های USB در دسترس برای همه قرار گرفته شده است.

هوایپما های شرکت ایرکانادا به کانال های هوایی کانادا به طور مستقیم دسترسی دارد و و به طور انحصاری به مسافران کلاس بیزینس می پردازد.

شما به راحتی می توانید از طریق سیستم رزرواسیون خرید بلیط خارجی ایرکانادا در وب سایت رسمی و قانونی ارمغان خرید آنلاین خود را به طور مستقیم و در لحظه انجام دهید و از خرید خود مطمئن باشید که هم دارای قیمت مناسبی هست و همچنین مطمئن است. و یا در صورتی که به دنبال چاپ بلیط سیستمی خارجی به طور مستقیم و و رسمی هستید می توانید با مراجعه حضوری بلیط خود را دریافت کنید.

گردشگران به راحتی می توانند سفر مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت با این ایرلاین خارجی داشته باشند و از سفز خود نهایت لذت را ببرند. شما همچنین می توانید جهت رزرو تور خارجی از مشهد لحظه آخری یعنی با نازلترین قیمت ممکن با ارمغان در ارتباط باشید.

یکی از مزیت های جالب این ایرلاین آن است که شما با خرید بلیط اینترنتی ایرکانادا می توانید به راحتی با وارد شدن به وب سایت آن، تیکت ورود به هواپیما خود را دریافت کنید و یا حتی بعد از صدور بلیط خود صندلی را در هواپیما انتخاب نمایید.

با ارمغان همراه باشید تا بتوانید سفر هوشمندانه و به صرفه به تمامی نقاط جهان داشته باشید.

همکاران ما