رزرو هتل ترکیه

برای رزرو بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

ترکیه

کشور ترکیه یکی از زیبا ترین کشورهای همسایه ایران محسوب می شود که تعداد زیادی از ایرانیان این کشور را برای مقصد خوب انتخاب می کنند تا علاوه بر لذت بردن از زیبایی های آن بتوانند لحظات آرامش بخش و خوبی را در آنجا بگذرانند. با ما همراه باشید تا برای رزرو هتل ترکیه و نیز رزرو هتل خارجی شما را راهنمایی کنیم.

رزرو هتل ترکیه

قیمت هتل های آنتالیا

شهر زیبای آنتالیا که به قطعه ای از بهست معروف است، واقع در ساحل مدیترانه ای از ترکیه، یک مقصد گردشگری محبوب با سواحل طلایی، آب های آبی، ویرانه های باستانی و شب زنده داری پر جنب و جوش محسوب می شود. آنتالیا یک پایگاه عالی برای کشف Riviera ترکیه و مکان های مهم باستان شناسی مانند تئاتر Aspendos، خرابه های Perge و شهر رومی Selge است.

گردش در اطراف خیابان های زیبای شهر قدیمی کالیسی، بازدید از ساختمان ها و و مناظر این شهر زیبا و یا حتی بازدید از رستوران های سنتی ترکیه و لذت بردن و چشیدن طعم خوشمزه غذاهای منطقه ای بسیار لذت بخش خواهد بود. این شهر به سواحل خیره کننده و آب های شفاف آن معروف است ،در کنار ساحل شنی کنیالتی قرار دارد.  ساحل لارا طولانی است که برای خانواده ها مناسب است و دارای چترهای خورشیدی نیز است.

فرودگاه آنتالیا تنها در ۱۳ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد و این شهر دومین شهر بزرگ در ترکیه است، هر ساله میلیون ها مسافر را از سراسر جهان می پذیرد. آژانس مسافرتی مشهد ارمغان آفاق ایرانیان به شما کمک می کند تا بتوانید یک هتل، هتل آپارتمان و یا هر هتلی که شما تمایل داشته باشید را برای شما پیدا و رزرو نماییم.

بهترین منطقه استانبول برای هتل

بهترین منطقه توریستی استانبول منطقه تاکسیم نیز است که به راحتی می توانید در صورتی شب به فرودگاه استانبول رسیدین از طریق حمل و نقل عمومی مانند مترو و یا تاکس هایی که به وفور دیده می شوند به این منطقه و هتل مورد نظر خود برسید در کوتاه ترین زمان و تعطیلات خود را در این کشور زیبا آغاز کنید. با اخبار ارمغان همراه باشید تا ما برای شما بهترین هتل های توریستی ترکیه را به شما معرفی و در صورت تمایل رزرو کنیم.

همکاران ما