جاذبه های دیدنی هنگ کنگ

نقاط دیدنی طبیعی هنگ کنگ

شاید برای شما جای تعجب داشته باشد اما در هنگ کنگ سواحل  منحصر به فرد متعدد و نیز مناطق خیره کننده از زیبایی طبیعی و استخرهای زیبا و جنگل های کشف نشده  فراوانی وجود دارد که هر گردشگری را برای سفر به اینجا و دیدن جاذبه های هنگ کنگ و نیز تور هنگ کنگ از مشهد مشتاق می کند.

جاذبه های هنگ کنگ

با ما همراه باشید تا از دیدنی ها و نقاط کمتر شناخته شده این کشور برای شما بگوییم.

نشستن بر روی یک میز زمستانی و رویای غواصی و شنا در یک استخر کوهستانی تمامی این ها تنها بخشی از تجربیات شگفت انگیز شما در این شهر خواهد بود که میزان آدرنالین خون شما را به بالاترین حد خود می رساند تا شما بتوانید بیشترین لذت را از سفر خود ببرید.

با وجود آنکه بیشتر از ۸۰ درصد از مناطق جنوب غربی گرمسیر و پر از جنگل های بارور و جزایر ناتمام است بازهم دریاچه های پنهان، آبشارها و سواحل دست نخورده ای در این کشور موجود است.

ساحل تای هنگ کنگ

این ساحل زیبای پوشیده از شن و ماسه سفید به یکی از پر جمعیت ترین شهرهای جهان تبدیل شده است. مانند بسیاری از مکان های شگفت آور زیبا، رفتن به این ساحل چندان آسان نیست و برای رفتن به آن می توان از هلیکوپتر ها و قایق های خصوصی و یا استفاده از قطار MTR تا سای کونگ، و سپس ۹۴ اتوبوس و یک پیاده روی یک ساعته بهترین گزینه هستند.

جاذبه های هنگ کنگ

سنگ های آتشفشانی سای کونگ

در حدود چند کیلومتر خط ساحلی بسیار جذابی از مجموعه ای سنگ های رنگی صورتی که دریای زیبا فرو رفته هستند. این دیوارهای لانه زنبوری ناشی از فوران گسترده آتشفشانی حدود ۱۴۰ میلیون سال پیش است که طی آن گدازه ها و خاکستر به ستون های دراماتیک تبدیل می شوند. دیدن این منطقه شگفتی ها و زیبایی های خاص خود را دارد. و نیز نور خورشید در پشت ابرها فریاد می زند.

جاذبه های هنگ کنگ

در صورتی که به دنبال رزرو بلیط هواپیما خارجی به طور مستقیم از مشهد و یا شهر مورد نظر خود هستید می توانید به راحتی از منزل خود و تنها با چند کلیک ساده به مقصد مورد نظر خود با بهترین خدمات سفر کنید و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید.

 

 

همکاران ما