ویژگی های هتل جی پی پالاس آگرا

شهر آگرا در شمال کشور هند واقع شده و یکی از پربازدید ترین شهر های جهان است، زیرا بنای زیبا و بی نظیر تاج محل در این شهر قرار گرفته است و هر ساله پذیرای تعداد زیادی گردشگران از کشورهای اروپایی، آسیای و حتی آفریقایی و آمریکایی نیز است. یکی از زیبا ترین هتل های این شهر هتل جی پی پالاس است. با ما همراه باشید تا راهنمای مناسبی برای سفر به این شهر و اقامت در این هتل زیبا باشیم.

هتل جی پی پالاس

هتل جی پی پالاس آگرا

در صورتی که به دنبال آن هستید که با شما مانند افراد مشهور رفتار کنند و خودتان نیز رفتار سلبریتی داشته باشید پیشنهاد ارمغان برای شما رزرو هتل خارجی جی پی است.

این هتل دارای خدمات منحصر به فرد و استثنایی برای مسافران است از جمله نمایشگاه زمین بازی و تراس، پارکینگ خصوصی رایگان، رستوران های زیبا و بسیاری موارد دیگر که به آن اشاره می کنیم.

این هتل در منطقه  تاج گنج در آگرا قرار گرفته است. و حدود ۲٫۵ کیلومتر تا تاج محل فاصله مکانی دارد که شما می توانید از خدمات حمل و نقل هتل با هزینه ای مجزا استفاده کنید.

هتل جی پی پالاس

همه ی اتاق های این هتل دارای یک تلویزیون و تختخواب هستند و همچنین برخی از اقامتگاه ها دارای یک محل نشیمن برای راحتی شما هستند و نیز  هر اتاق دارای یک حمام خصوصی است.

از دیگر خدمات هتل می توان به پاسخگویی ۲۴ ساعته پذیرش آن اشاره کرد که کارکنان آن به دو زبان انگلیسی و هندی صحبت می کنند.
و همچنین این هتل نیز اجاره ماشین را به خاص برای مسافران خود  را ارائه می دهد.

ما به شما تضمین می دهیم در این هتل اقامتی خوب و لذت بخشی را در این هتل در کنار عزیزان خود تجربه خواهید کرد با ما همراه باشید تا بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارائه دهیم.

تور هند از مشهد یکی از پر فروش ترین و پر درخواست ترین تورهای خارجی از مشهد است که آژانس های مختلف گردشگری برای این کشور خدمات متفاوتی به مسافران مشهدی ارائه می دهند. از این رو آژانس ارمغان در صدد است تا بهترین خدمات و با کیفیت ترین خدمات را با قیمتی استثنایی به شما ارائه دهد با ما همراه باشید.

 

همکاران ما