تور فلورانس ایتالیا

فلورانس یکی از زیباترین شهرهای کشور ایتالیا در اروپا است که به دلیل ظهور رنسانس در این شهر جزو برترین و زیباترین شهرهای تاریخی جهان محسوب می شود دارای جاذبه های معماری‌ و موزه ها و گالری های بی نظیر است که هر گردشگری را راضی می کند و خاطرات خوشی را می تواند برای توریست ها ایجاد کند.

فلورانس
فلورانس به دلیل اینکه خاستگاه رنسانس ایتالیایی است می توان آثار هنری فوق العاده و بی نظیری را در آن مشاهده کرد که برای هر مسافر و بازدید کننده ای که هنر دوست و عاشق باشد جذاب خواهد بود. رنسانس دوره ی جنبش فرهنگی، انقلاب علمی و پیشرفت چشم گیر در اروپا است که شروع آن از فلورانس بوده است.

فلورانس خاستگاه رنسانس

یکی از مزیت های این شهر آن است که در مرکز فلورانس تقریبا تمامی آثار معماری و هنر شهر به صورت فشرده در کنار هم قرار گرفته اند که به راحتی گردشگران می توانند با قدم زدن زدن اکثر آثار را نیز مشاهده کرد.

فلورانس

شما می توانید با هزینه ای کمتر از شهرهای گران قیمت اروپا به این شهر سفر کنید. البته ناگفته نماند که با توجه به هر منطقه این شهر ممکن است که قیمت آن متفاوت باشد. یکی دیگر از جاذبه های آن غذاهای خوشمزه و لذیذ آن است برای توریست ها می تواند جذاب باشد.

 

فلورانس

فلورانس مرکز پادشاهی کشور ایتالیا نیز بوده است هنرهایی که بسیار با اهمییت است برای این شهر هنر معماری و تندیس گری است که بسیار پر رنگ تر از سایر هنرها است. به جرات می توان گفت فلورانس مهم ترین مرکز هنری اروپا تبدیل شده است از این رو توریست ها علاقه ی زیادی به دین آن دارند.

فلورانس

آب و هوای اینجا مرطوب و نیمه گرمسیری به گونه ای است که نزدیک به هوای مدیترانه ای نیز است اگر برای سفر می خواهید این شهر را انتخاب کنید تابستان های آن گرم و داغ و زمستان های نیمه معتدل و خنکی دارد.

فلورانس

گالری اوفیتزی فلورانس

گالری اوفیتزی معروف ترین و پربازدید ترین موزه در ایتالیا است. این موزه برای برای تاریخ دوستان اروپایی بسیار با ارزش و مهم خواهد بود تا بتوانند از آن بازدید کنند و تاریخ رنسانس را بهتر درک کنند و آثار هنرمندان بزرگی چون داویینچی، رافائل، میکل آنژ و بسیار هنرمندان به نام جهان را مشاهده کنند و لذت ببرند.

گالری اوفیتزی فلورانس

با کمک امکانات و خدماتی که ارمغان آفاق ایرانیان به شما ارائه می دهد می توانید در تور فلورانس لحظات خیلی خوب و خاطره انگیزی برای خود رقم بزنید.

برای دیدن این همه زیبایی با ما تماس بگیرید

تلفن : ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱   — ۷۲۳۷۸۰۰ ۰۹۱۵

ایمیل : info@armaghantravel.com

همکاران ما