تور هنگ کنگ

شهر هنگ کنگ در جنوب کشور چین واقع شده است که یکی از کشور های آسیایی است که در حال پیشرفت سریع و روز افزون بی وقفه است. به گونه ای که می توان گفت یکی از مهم ترین مناطق اقتصادی و سرمایه گذاری و تجارت جهان محسوب می شود.

هنگ کنگ
هنگ کنگ با جمعیت حدود ۷ میلیون نفر جزو پرتراکم ترین کشور های جهان است. و به دلیل وجود بندرگاه طبیعی عمیق در این شهر بندرگاه کشتی‌های بزرگ باربری بین‌المللی است.

هنگ کنگ دارای جاذبه های گردشگری متنوعی برای توریست ها خواهد داشت از جمله این جاذبه ها می توان به وجود ساختمان های آسمان خراش، قدمت طولانی و سنت های کهن و نیز غذاهای متنوع و رنگارنگ و ساختار شهری بسیار رنگی و شاد از جاذبه های این شهر زیبا و دوست داشتی و شلوغ است.

هنگ کنگ

زبان رایج که اکثر مردم اینجا به آن صحبت می کنند  انگلیسی و چینی است که همانطور که می دانید زبان چینی از سخت ترین زبان های دنیا محسوب میشود. و نیز دین اکثر افراد آن بودایی و مسیحیت است.

سفر به هنگ کنگ برای افرادی که بسیار ماجراجو و کجکاو هستند قطعا بسیار جالب خواهد بود و باعث برانگیخته شدن بیشتر حس اکتشاف و کنجکاوی آن ها خواهد شد. یکی از نکات قابل توجه آن سینمای اکشن و پلیسی آن است این سینما محل ظهور بازیگرانی چون بروسلی نیز بوده است.

هنگ کنگ

با وجود تمام مواردی که گفته شد بازهم این شهر زیبایی های خاص خود و انرژی بی نظیری دارد که هیچ گاه از امنیت آن کم نشده است و حتی می توان گفت از امن ترین شهر های جهان نیز است.

هنگ کنگ

از دیگر جاذبه های این شهر که برای گردشگران می تواند جذاب باشد وجود گشت و گذار در معابد، بازارهای تجاری عظیم و ترکیب بافت روستایی، مدرن و دریایی آن است.

جاذبه های هنگ کنگ

به غیر از جاذبه های مدرن و زیبای این شهر می توان به طبیعت بکر و دست نخورده آن اشاره کرد که دریای بی نظیر آن کاملا آرامش بخش و خاطره انگیز خواهد بود برای شما.

غذاهای هنگ کنگ

غذاهای  این شهر به دلیل قیمت مناسب طمع و مزه ی بی نظیر آن و خوشمزه و تازه بودن آن ها از شهرت جهانی بر خوردار هستند به همین دلیل آشپزهای هنگ کنگی از محبوبیت و شهرت خاصی نیز برخوردار هستند و نکته فابل توجه این غذا ها سالم بودن و مفید بودن آن ها برای افراد است که خود دلیل بسیار مهمی برای انتخاب نوع غذا خواهد بود.

تور هنگ کنگ

مطمئن باشید در صورتی که با ارمغان تور هنگ کنگ را انتخاب کنید هیچ گاه از سفر به این شهر زیبا پشیمان نخواهید شد و سفر بی نظیر برای شما رقم خواهد خورد.

 

همکاران ما