تور مکزیک 97

کشور مکزیک که در قاره آمریکای جنوبی واقع شده است یکی از پر طرفدار ترین کشور ها برای سفر گردشگران سفر دوست به مسافرت است در این مقاله قصد داریم از جاذبه های گردشگری این کشور برای شما بیشتر بگوییم تا بتوانید به راحتی مقصد خود را برای سفر انتخاب کنید، برای تور مکزیک با ارمغان همراه باشید.

mexico-cityتور مکزیک

مکزیک مهد تمدن

به جرات می توان گفت که کشور مکزیک مهد تمدن آزتک یکی از مهم ترین تمدن های باستانی محسوب می شود. به گونه ای که اولین آثار بدست آمده از انسان که متعلق به ۴۰ هزار سال پیش می شود. فرهنگ مردم
تور مکزیک خیلی نزدیک به مردم شاد اسپانیا است و می توان گفت مردم مکزیکی جزو شاد ترین مردم جهان نیز هستند.

تور مکزیک mexico city

جاذبه های مکزیکو سیتی

مکزیکوسیتی پایتخت کشور مکزیک یکی از باشکوه ترین و جذاب ترین شهر های جهان است که با فرهنگ و تمدن خاصی آمیخته شده است و یکی دیگر از نکات مهم این شهر آن است که جزو پر جمعیت ترین و بزرگترین شهر های جهان محسوب می شود.

جاذبه های مکزیکو سیتی Mexico City

در این شهر زیبا می توان گفت حدود هزارو پانصد اثر تاریخی موجود است و تعداد بسیار زیادی موزه و مناطق باستان شناسی وجود دارد که توجه هر توریستی را به خود جذب می کند.

گوادالاخارا مکزیک

گوادالاخارا مکزیک Guadalajara Mexico

گروه موسیقی بی نظیر ال ماریاچی در شهر گوادالاخارا متولد شده است که دارای محبوبیت خاصی در سطح جهان است به همین دلیل می توان گفت این شهر دارای فرهنگ معتبری است.

جاذبه های گوادالاخارا مکزیک

از دیگر جاذبه های آن می توان به وجود معماری های زیبا، پارک های بسیار زیبا و پر گل و خوشمزه ترین غذای های مکزیکی اشاره کرد که هر کدام جذابیت خاص خود را برای مسافران و توریست ها خواهد داشت.

آکاپولکو در مکزیک

آکاپولکو در مکزیک

شهر آکاپولکو در کشور مکزیک در سواحل اقیانوس آرام قرار گرفته است این شهر بیشتر برای حمل و نقل و کشتی گردشگری مورد استفاده قرار می گیرد. به گونه ای که می توان گفت آکاپولکو بزرگترین ساحل را در کشور مکزیک برای توریست های دریا دوست و طبیعت دوست دارد.

آکاپولکو در مکزیک

این شهر را  می توان گفت یکی از مراکز اصلی برای گردشگران و علاقه مندان به گونه های مخلف تفریح و خوش گذرانی برای تمامی مردم قاره  ایالات متحده و یا حتی کره زمین مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو مهم ترین تجارت مردم آکاپولکو گردشگری است.

موریلیا

موریلیا

شهر تاریخی موریلیا مشهور ترین بناهای تاریخی را در خود جای داده است و از آجر های صورتی رنگ پوشیده شده است که به همین دلیل تواسته است قلب توریست ها را مجذوب خود کند این شهر در یونسکو به ثبت رسیده است.

با کمک خدماتی که شرکت ارمغان آفاق ایرانیان به شما ارائه می دهد می توانید بهترین لحظات و ثانیه ها را برای خود و اطرافیان خود رقم بزنید.

 

برای خرید تور مکزیک از مشهد با ما تماس بگیرید .

تلفن : ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱   — ۳۷۲۳۷۸۰۰ ۰۵۱

ایمیل : info@armaghantravel.com

همکاران ما