تور برزیل 97

جاذبه های گردشگری برزیل

اگر به دنبال کشوری بی نظیر و بکر برای مسافرت رفتن هستید، برزیل یکی بهترین پیشنهادات ما به شما است.

جاذبه های گردشگری برزیل brazil1

تور برزیل جزو محبوب ترین تورهای مسافرتی است که تعداد زیادی از مردم دنیا آرزوی سفر به این کشور رویایی را دارند. ولی آژانس ارمغان آفاق ایرانیان این سفر را برای شما آسان می کند.

برزیل پهناور ترین کشور در قاره آمریکای جنوبی است که بیش از نیمی از قاره را در بر گرفته است. کشور برزیل با کشور های گوناگونی نظیر اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه، بولیوی، پرو، کلمبیا، ونزوئلا، سورینام و گویان فرانسه همسایه است.در این کشور فوتبال و کارناوال هایی که سالانه انجام می شود شهرت بسیاری دارد.

جاذبه های گردشگری برزیل brazil

از جاذبه های گردشگری و مناطق دیدنی برزیل می توان آبشارهای سر به فلک کشیده ، تالاب پر از حیات وحش ، بیابان های بکر و جنگل های انبوه آمازون که هنوز هم چندین قبایل جدا از هم و بدون هر گونه ارتباط با تمام نقاط جهان در آن زندگی می کنند، را نام برد.

آبشار ایگواسو

آبشار ایگواسو brazil این آبشار بین مرز کشور آرژانتین و برزیل واقع شده است طول آن ۲۷۰۰متر در سال ۱۵۴۱ توسط کاشف اسپانیایی “آلوار نونز کابزا د واکا” کشف شده است. آیا می دانستید این آبشار سه برابر از آبشار نیاگارا بزرگ تر می باشد و حتی نیز از آبشار زیبای ویکتوریا در آفریقا نیز پهناورتر است.

در مرز بین آرژانتین و برزیل قرار دارد. ایگواسو به معنای آب بزرگ می باشد که با طول ۲۷۰۰متر در سال ۱۵۴۱توسط کاشف اسپانیایی “آلوار نونز کابزا د واکا” کشف شد. شاید برایتان جالب باشد که این آبشار سه برابر از آبشار نیاگارا بزرگ تر می باشد و حتی از آبشار معروف ویکتوریا در آفریقا نیز وسیع تر است.بزرگی آب آبشار در فصل های پرباران به ۱۲,۷۵۰ مترمکعب بر ثانیه خواهد رسید که این آب به رود پارانا میریزد. همچنین این آبشار در سال ۲۰۱۱ به عنوان یکی از هفت عجایب طبیعی دنیا انتخاب شد. همچنین این آبشار در میراث طبیعی جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

از دیگر زیبایی های آن می توان وجود گونه های گیاهی متنوع از جمله بگونیا، ارکیده و نیز پرندگانی با پرهای رنگی درخشان و هزاران پروانه است و این دو پارک نیز به منظور حفاظت از پوشش گیاهی، حیات وحش و مناظر زیبای منطقه ایجاد شده‌اند.

پارک عمومی PARQUE LAGE

پارک عمومی لیج، یکی از زیباترین پارک های دنیا محسوب می شود زیرا عمارت های قدیمی در داخل این پارک به زیبایی بنا شده است. این پارک در محوطه جاردیم بوتانیکو در پای کوه کورکووادو و در قسمت شرقی پارک ملی تیجوکا واقع شده است. پارک لیج نفیس و مرموز به شکل باغ ها و پارک های انگلیسی می باشد که یک عمارت درون آن قرار گرفته است. و نیز این عمارت دور تا دور یک استخر ساخته شده و از کاشی و مرمر ایتالیایی برای کف و دیوارهای آن استفاده شده است.

 

جاذبه های گردشگری برزیل brazil

سواحل ریودوژانیرو

دیدن این سواحل زیبا حتی برای توریست های دنیا دیده هم بسیار جذاب و رویایی خواهد بود. زیرا بسیار عریض، تمیز ، مجهز و پوشیده از شن های سفید است.

جاذبه های گردشگری برزیل brazil

بندرگاه ریودوژانیرو توسط کوه های کله قندی، کوه های کورکوادو و تپه های تیجوکا احاطه شده و همه این چشم اندازهای زیبا، ریودوژانیرو را به یکی از عجایب هفتگانه طبیعی دنیا تبدیل کرده است. ریودوژانیرو شهر بسیار بزرگی است که چشم اندازها، فستیوال ها، رستوران ها و تأسیسات اقامتی منحصربفرد و زیبایی را در خود جای داده است. سواحل مناسب برای شنا، موج سواری، تفریح شروع می شوند، که معروف ترین آنها لمه، کوپاکابانا،
آرپوادور، ایپانما، لبلون و بارا دا تیجوکا می باشند. تور برزیل از مشهد که ارمغان آفاق ایرانیان ارائه می دهد شامل بازدید از این تئاتر می شود.

تئاتر آمازوناس

تئاتر آمازوناس، یکی از زیباترین سالن‌ های تئاتر جهان است در شهر مانائوس، مرکز ایالت آمازوناس برزیل و بزرگترین شهر ناحیه آمازون در شمال شرق کشور برزیل واقع شده است. این تئاتر در مرکز جنگل های بارانی برزیل نزدیک کناره رودخانه آمازون، یکی از عجیب ترین سالن های تئاتر و خانه های اپرا قرار دارد. تئاتر آمازوناس، یکی از زیباترین سالن‌ های تئاتر جهان است که در مرکز جنگل های بارانی برزیل نزدیک کناره رودخانه آمازون، یکی از عجیب ترین سالن های تئاتر و خانه های اپرا قرار دارد.

تئاتر آمازوناس از زیبایی های برزیل brazil

یکی دیگر از زیبایی های این مجموعه در بیرون از ساختمان آن، گنبد این بنای زیبا با ۳۶۰۰۰ کاشی سرامیکی طرح دار با رنگ پرچم ملی برزیل نمایان است.

ساحل ایپانما

ساحل ایپانما در برزیل brazil

ساحل ایپانما، منبع الهام بخش خوبی برای شاعران و هنرمندان است. این ساحل زیبا دارای پلاژ‌های ساحلی زیبا یکی از از اصلی‌ترین مراکز شلوغ شهر ریو محسوب می شود. این منطقه به دلیل داشتن منازل و خانه های بسیار گران قیمت و زیبا، اکثر ساکنین آن ثروتمند و غنی محسوب می شوند.

این ساحل به دلیل وجود گالری‌های آوانگارد، کتاب‌ فروشی‌ها و سینماهای و شن های سفید آن بسیار مشهور شده است. از اقامت گاه های گران آن  میتوان “فازانو” و “ایپانما پلازا” هر دوی این هتل‌ها به ساحل و مراکز خرید نزدیک هستند. فازانو اقامتگاه ستاره‌هایی چون مدونا، بیانسه و جان تراولتا بوده است. یک گزینه پنج ستاره دیگر که به اندازه موارد قبلی گران نیست.

کارناوال ریو

کارناوال برزیل، کارناوال ریو بزریل بزرگترین کارناوال دنیا، نمایشی از فرهنگ و سبک زندگی برزیلی ها است. سالانه در برزیل تعداد زیادی کارناوال برگزار میشود که از باشکوه ترین و مشهور ترین آن ها که از جذاب ترین رویدادهای هنری نیز می باشد، جشن کارناوال ریو است.  جشن‌های تمرینی و مقدماتی کارناوال، از اواخر سپتامبر شروع می‌شوند. ماه‌های آبان و آذر، گروه‌های مختلف سامبا، با لباس‌های اصلی تمرین می‌کنند که خود این تمرین‌ها هم تماشایی‌اند.

کارناوال ریو از جاذبه های برزیل

جهت رزرو تور برزیل با دفتر ارمغان آفاق ایرانیان تماس حاصل نمایید .

۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱   — ۷۲۳۷۸۰۰ ۰۹۱۵

همکاران ما