جزییات تور

دیدنی های آفریقا | تور آفریقا

اگر قصد رفتن به آفریقا | تور آفریقا را دارید خواندن این مطلب حتما به شما کمک میکند

ژوهانسبورگ گاهی با نام شهر طلایی شناخته می شود چرا که معادن طلای بزرگی را در خود جای داده. ژوهانسبورگ با اینکه شهر جوانی است و حدود ۱۲۰ سال پیش در سال ۱۸۸۶ بنیانگذاری شده، اما متفاوت تر از شهرهای دیگر است و ثروت قابل توجهی دارد. امروزه شهر ژوهانسبورگ پایتخت اقتصادی آفریقای جنوبی است و پس از شهرهای قاهره در مصر و شهر لاگوس در نیجریه، بزرگترین شهر قاره ی آفریقا می باشد. در حقیقت شاخص رشد این شهر به حدی زیاد است که پیش بینی می شود به زودی در لیست ۱۰ تا از بزرگترین شهرهای جهان قرار بگیرد.

دیدنی های ژوهانسبورگ

Panorama : بلندترین ساختمان آفریقای جنوبی که با رفتن به پنجاهمین طبقه می توان مناظری زیبا از شهر ژوهانسبورگ را نظاره کرد.

Lion Park : پارک وحشی زیبا که در آنجا میتوان از نزدیک با زندگی شیرها آشنا شد.

Sun City : یکی از زیباترین و دیدنی ترین مناطق ژوهانسبورگ با سرگرمی های فراوان

Lesedi Cultural Village : دهکده ای زیبا در شهر ژوهانسبورگ و آشنایی با فرهنگ زیبای آنها.

Gold Reef City : معدن توریستی استخراج طلا و آشنایی با سبک زندگی و فرهنگ شهر ژوهانسبورگ در سالهای ۱۹۰۰ میلادی

Suikerbosrand Nature Reserve : شامل دو منطقه، با چشم اندازی بسیار زیبا.

The Bunny Park : پارک وحشی بسیار زیبا با گونه های مختلفی از حیوانات.

Johannesburg Planetarium : رصدخانه زیبای شهر ژوهانسبورگ با دیدنی هایی از ستارگان و کهکشان ها.

Johannesburg Zoo : باغ وحشی بسیار زیبا و دیدنی.

Bruma Lake : در این منطقه می توان از پارکها، مراکز خرید زیبا و ارزان قیمت آن دیدن کرد.

پارک ملی کروگر: صحراگردی با دوربین معمولی

تمام جهانگردانی که به آفریقا مسافرت می‌کنند حتماً باید تجربه یک صحرانوردی یا سافاری داشته و حیات‌وحش این قاره همچون شیرها و فیل‌ها را از نزدیک تماشا کنند. این صحرا‌نوردی دقیقاً همان چیزی است که می‌توان در پارک ملی کروگر آنرا مشاهده کرد.

پنج خط بزرگ این تور طبیعت‌گردی به نام‌های بوفالو، کرگدن، ‌شیر، فیل و پلنگ، ‌بخش‌های اصلی آن به شمار می‌روند. علاوه بر این پنج حیوان گردشگران می‌توانند ۱۳۰ گونه پستاندار ۴۸۰ گونه ماهی، ۱۱۴ نوع خزنده و ۴۶۸ نمونه از پرندگان مختلف را نیز در این سفر مشاهده کنند. از اینرو به هیچ عنوان تعجب نکنید و دوربین‌های خود را به همراه داشته باشید.

سان سیتی

حدود ۲ ساعت فاصله از پروتوریا تا سان سیتی است شهر رویا.شهر خواب و خیال.شهر بازی و سرخوشی و فارغ بودن از این جهان.انگار در دنیای دیگری هستی.

سان سیتی در واقع یک شهر نیست بلکه مجتمع بسیار بزرگ توریستی مانند نمک آبرود است که در یک پروژه عظیم به صورت یک شهرک تفریحی در آمده است یکی از مکانهای تفریحی آن entertainment center است که در واقع محلی سرپوشیده و شامل امکانات مختلف تفریحی از جمله:کازینو-شهربازی کودکان-سالن کنسرت-سینما- انواع رستورانهای بین المللی-مراکز خرید صنایع دستی-و سالنهای بازیهای گروهی مانند :بینگو میباشد.بینگو مانند دبلنا است که شما در یک سالن ۱۰۰ نفره نشسته و گروهی دبلنا بازی میکنید.

کوهستان صاف؛ زیباترین منظره کیپ‌تاون

این کوهستان، مشهورترین کوهستان آفریقا است که حدود ۱۰۸۶ متر ارتفاع داشته و در کیپ‌تاون قرار دارد. صخره‌های سنگی و عمودی، دیواری بلند را روی جلگه صاف آن ایجاد کرده‌اند. این کوه که از پرجمعیت‌‌ترین و پربازدید‌کننده‌ترین مناظر کیپ‌تاون محسوب‌ می‌شود گونه‌های مختلفی از گیاهان را در خود جای داده است.

از بالای کوه می‌توان مناظر زیبایی از مرکز شهر، کوهستان‌های اطراف و اقیانوس را به خوبی مشاهده کرد علاوه بر آن از آنجایی که این منطقه به یکی از دلخواه‌ترین جاذبه‌های تفریحی شهروندان آفریقایی تبدیل شده، ‌می‌توان گونه‌ای از فرهنگ ساکنان آفریقای جنوبی را نیز در آن دید. با این وجود حتی اگر شما علاقه‌ای به صعود به ارتفاعات کوه به صورت پیاده ندارید می‌توانید سوار بر تله‌کابین‌هایی که هر شش دقیقه به نوک قله سفر می‌کنند، این تفریح را انجام دهید.

برای دیدن این همه زیبایی با ما تماس بگیرید

تلفن : ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱   –   ۰۸۸۳۲۸۷ ۰۹۱۵

ایمیل : info@armaghantravel.com

 

همکاران ما