جزییات تور

یک روز عالی در مسکو | تور مسکو

اگر قصد خرید تور روسیه را دارید، خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم. این مطلب در مورد تور مسکو و اینکه در یک روز در مسکو چه اتفاقات جالب و هیجان انگیزی در کشور روسیه در انتظار شماست را برایتان می نویسیم.

شاهزاده یوری با گفتن “پیش من بیا برادرم، به مسکو بیا!.” ، متحدانش را به پیش خود فرا خواند و از آنجا به بعد تاریخچه‌ی شهر مسکو در سال ۱۱۴۷ میلادی آغاز شد.

در آن زمان شهر مسکو یک قطعه زمین مثلثی شکل با چند قلعه و واقع بر بالای یک تپه بود. این قلعه اولین جایی بود که در آن جا سکونت برقرار شد و مراسم‌های مهم در میدان بیرونی آن برگزار می‌شد، این قلعه امروزه کاخ کرملین و آن میدان تشریفاتی میدان سرخ می‌باشد. امروزه این منطقه قلب جغرافیایی، تاریخی و معنوی مسکو محسوب می‌شود و مکانی ایده‌ال برای شروع روز خود در مسکو!

 ۸ صبح

از میدان سرخ شروع کنید، در این میدان سنگفرش شده‌ی بزرگ چندین آثار تاریخی و شگفتی های معماری وجود دارد. چرخی در میدان بزنید، به آرامگاه لنین بروید ، ویترین مغازه‌های State Department Store GUM را تماشا کرده و به کلیسای سنت باسیل سر بزنید. از دیگر مناطق می‌توان به باغ الکساندر و مراسم تعویض نگهبان آرامگاه سرباز گمنام اشاره کرد.

۱۰ صبح

بقیه صبح خود را در کاخ کرملین بگذرانید، کلیساهای درون کاخ در قرن پانزدهم ساخته شده‌اند. در کلیسای Assumption نقاشی‌های دیواری رنگارنگ و زیبایی وجود دارد.

ظهر

در قسمت جنوب غربی کرملین، کلیسای جامع و قدیمی Christ the Saviour قرار دارد. استالین کلیسای اصلی را که به مناسبت گرامیداشت روز پیروزی بر ناپلئون بنا نهاده شده بود را در قرن نوزدهم خراب کرده است. این بنای جدید به‌مناسبت ۸۵۰‌امین سالگرد مسکو در سال ۱۹۹۷ ساخته شده است.

پلی بر روی رودخانه‌ی مسکو قرار دارد که با قدم زدن بر روی آن می‌توانید از منظره‌ی شهر لذت ببرید. قبلا در انتهای پل کارخانه‌ی شکلات‌سازی Red October قرار داشته است. کارخانه در حال حاضر محل موسسه‌ی معماری Strelka ، رسانه و طراحی است که میزبان سخنرانی ها، کارگاه های آموزشی، نمایش فیلم و کنسرت می‌باشد.

۲ بعدازظهر

برای نهار به پاتوق Kvartira 44 به معنای آپارتمان شماره ۴۴ بروید. این رستوران دنج مانند یک آپارتمان قدیمی شهر مسکو می‌باشد. این بازگشتی به دوره اتحاد جماهیر شوروی است، که درآن زمان بهترین غذاها در خانه‌ها پخته می‌شد.

43

۴ بعدازظهر

به Art Muzeon که موزه‌ی تاریخ و هنر است بروید. این پارک مجسمه، مجموعه ای از مجسمه های اتحاد جماهیر شوروی است که پس از فروپاشی شوروی در سال ۱۹۹۱  از پایه‌ها و مکان‌های خود جدا شده بودند. آثار مجسمه‌سازهای معاصر نیز در کنار این‌ها قرار دارد.

44

۶ بعدازظهر

ما در حال گذران تور مسکو در کشور روسیه هستیم. از خیابان عبور کرده و وارد پارک گورکی شوید که در ورودی آن پرچم‌های رنگارنگ و چرخ‌وفلک قدیمی قرار دارد. می‌توانید از وسایل بازی شهربازی پارک لذت برده و بستنی بخورید.

45

 ۸ شب

شب هیجان انگیز خود در مسکو را در Bolshoi Theatre پرزرق و برق بگذرانید. و در کافه‌های منطقه ی Ritz-Carlton انواع تفریحات و غذاهای سبک برای شما فراهم است.

تور مسکو

تور مسکو

برای اطلاع از پکیج های تور مسکو با ما در ارتباط باشید

 

همکاران ما