جزییات تور

برترین خطوط هوایی جهان در سال گذشته

در پاریس شرکت تحقیقاتی هوایی Skytrax از جوایز سالانه برترین خطوط هوایی را در میان ۱۰۰ شرکت برگزیده رونمایی کرد. مسافران زیادی هر سال از سراسر جهان در بزرگ ترین نظر سنجی رضایت مسافر شرکت می کنند و در مورد برندگان جایزه Skytrax تصمیم می گیرند.

خطوط هوایی قطر (QATAR AIRWAYS)

این شرکت هواپیمایی در طول مدت نسبتا کمی به بیش از ۱۴۰ مقصد در جهان گسترش پیدا کرده و با ارائه‌ی خدمات عالی برنده‌ی جایزه بهترین خطوط هوایی در جهان شده است. شبکه‌ی هواپیمایی قطر شبکه‌ی بیزینس و مقاصد گردشگری خود را در سراسر اروپا، خاورمیانه، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه، آمریکای شمالی و جنوبی گسترش داده است. این شرکت یکی از اعضای اتحاد هواپیمایی جهانی oneworld می‌باشد. ضمنا این خطوط بار هوایی نیز ارائه می دهد.

31

خطوط هوایی سنگاپور  (SINGAPORE AIRLINES)

خطوط هوایی سنگاپور یکی از محترم‌ترین نام‌های تجاری گردشگری در سراسر جهان می‌باشد. این شرکت که یکی از جوانترین ناوگان هواپیمایی در جهان را در اختیار دارد، مقاصد گردشگری در شش قاره جهان را با ارائه‌ی استانداردهای بالای مراقبت و خدمات به مشتریان پوشش می‌دهد.

32

خطوط هوایی کاتای پاسیفیک (CATHAY PACIFIC AIRWAYS)

این شرکت که در سال ۲۰۱۴ بعنوان برترین خطوط هوایی انتخاب شد. جایزه‌ی جهانی بهترین خطوط هوایی را برای چهارمین بار دریافت کرد که بیش از هر خط هواپیمایی دیگر موفق به دریافت این جایزه شده است. این ایرلاین همچنین یکی از اعضای اتحاد هواپیمایی جهانی oneworld می‌باشد. گروه کاتای پاسیفیک بیش از ۱۵۰ هواپیما برای ۱۳۰ مقصد در جهان دارد.

33

خطوط هوایی ترکیش (TURKISH AIRLINES)

این شرکت در سال ۱۹۳۳ با یک ناوگان متشکل از تنها پنج فروند هواپیما تاسیس شد. در حال حاضر ۲۶۱ هواپیمای (باری و مسافربری) به بیش از ۲۴۳ شهر مقصد در سراسر جهان دارد. ترکیش ایرلاینز عضو ائتلاف Star Alliance نیز می‌باشد.

34

هواپیمایی امارات (EMIRATES)

شرکت هواپیمایی امارات در سال ۱۹۸۵ با دو هواپیما آغاز به کار کرد و در حال حاضر بیش از ۲۳۰ فروند هواپیما به مقصد ۱۴۰ شهر در بیش از ۸۰ کشور جهان دارد. شبکه هواپیمایی امارات به‌طور مداوم در حال گسترش است و هر هفته ۱۵۰۰ پرواز از شهر دبی به شش قاره سفر می‌کنند.

35

خطوط هوایی اتحاد (ETIHAD AIRWAYS)

خطوط هوایی اتحاد کار خود را نوامبر ۲۰۰۳ با هدف ارائه‌ی بهترین مهمان نوازی عربی آغاز کرد. این خط هوایی ۱۱۷ فروند ایرباس و بوئینگ به مقاصد خاورمیانه، اروپا،آسیا، استرالیا و آمریکا دارد.

36

خطوط هوایی ANA ALL NIPPON

این خط هوایی ژاپنی سیزدهمین ایرلاین بزرگ درجهان از نظر درآمد در سال ۲۰۱۳ بوده است. خطوط هوایی ANA ALL NIPPON در سال ۱۹۵۲ تاسیس شده و به ۷۲ مقصد خارجی و ۱۱۵ مقصد داخلی با ۲۴۰ فروند هواپیما پرواز انجام می‌دهد. آنا بزرگترین مشتری و اپراتور هواپیمای Boeing 787 نیز می‌باشد.

37

Garuda اندونزی

ایرلاین ملی کشور اندونزی که یکی از جوانترین ناوگان‌های هوایی در آسیا را دارد، میانگین سن هواپیماهای آن در دسامبر ۲۰۱۴، ۴٫۰۲ سال بوده است. این خط هوایی شامل ۱۴۵ فروند هواپیما می‌باشد و مهمان‌نوازی و فرهنگ مردم اندونزی را به مسافران سراسر جهان ارائه می‌دهد.

38

خط هوایی EVA

این شرکت دومین خط هوایی بزرگ کشور تایوان است که به بیش از ۴۰ مقصد در آسیا، استرالیا، اروپا و آمریکای شمالی پرواز دارد. در ژوئن ۲۰۱۳ عضور ائتلاف Star Alliance شده است. شعار این شرکت Sharing the World, Flying Together می‌باشد.

39

هواپیمایی QANTAS

شرکت خطوط هوایی QANTAS هواپیمایی کشور استرالیا می‌باشد. این خط هوایی به بیش از ۲۰ مقصد داخلی و ۲۱ مقصد بین‌المللی در آفریقا، آمریکا، آسیا، اروپا و اقیانوسیه پرواز دارد و یکی از برترین خطوط هوایی جهان به حساب می آید.

40

همکاران ما