جزییات تور

تور مالزی از تهران – شرایط تور مالزی از مشهد ✔ تور کوالالامپور ارزان

مالزی در جنوب شرقی آسیا واقع شده و پایتخت آن، شهر کوالالامپور است. یکی از محبوب ترین نقاط گردشگری دنیا کشور مالزی می باشد. این کشور به علت برخورداری از جاذبه های طبیعی، جنگل های سرسبز و انبوه و ساحل متعدد که برای ورزش هایی مانند غواصی مناسب است، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری دنیا به شمار می آید. با ارمغان همراه باشید تا جاذبه‌های تور مالزی را بهتر بشناسید.

صفر تا صد تور کوالالامپور ارزان

کشورهایی که در قسمت شرقی جنوب آسیا قرار دارند، خوش مسیرتر و پرطرفدارتر هستند. در واقع کوالالامپور همان مقصدی است که می توان برای سفرهای نوروزی انتخاب کرد. برای همین جای تعجب نیست که تور کوالالامپور لنکاوی و تور کوالالامپور پنانگ در بین تورهای آسیایی از همه پرطرفدارتر باشد. به همین خاطر به ترکیب تور کوالالامپور با لنکاوی، تور کوالا لنکاوری گفته می شود. همچنین به ترکیب تور کوالالامپور با پنانگ، تور کوالالا پنانگ در لیست تورهای منحصربه‌فرد قرار می گیرد. با ارمغان همراه باشید تا از جزئیات دقیق اطلاعات پروازی رفت و برگشت به کوالالامپور مطلع شوید.

تور مالزی کوالالامپور

?اطلاعات پرواز مستقیم ایران به کوالالامپور

برای رزرو تور کوالالامپور می توانید مبدا تور خارجی را خودتان انتخاب کنید. مشهد و تهران، دو مبدا اصلی برای آغاز سفر به کوالا هستند. در اصل، درخواست‌های متعدد مسافران و گردشگران باعث شده است که شهر مشهد به نقطه آغازین تور کوالالامپور تبدیل شود. خوشبختانه سفر کردن از مشهد به کوالالامپور برای گردشگران مشهدی و سایر شهرها فراهم شده است.

رزرو تور کوالالامپور از تهران

برای رزرو تور کوالالامپور از تهران می بایست ابتدا چند روز پیش، بلیط هواپیما مشهد به تهران را دریافت کنید و مقدمات سفر به کوالا را بچینید. همکاران ما در ارمغان همواره آماده هستند تا بلیط لحظه آخری مشهد تهران را به گردشگران ارائه کنند. بعد از اینکه بلیط هواپیما داخلی را از همکاران ما رزرو کردید، نوبت به رزرو تور کوالالامپور می رسد. عموما پرواز کوالالامپور از ۲ ایرلاین معروف صورت می گیرد. عمان ایر و هواپیمایی ماهان، همان ۲ شرکت هواپیمایی ایرانی هستند که پرواز هوایی مسیر تهران به کوالالامپور را ارائه می کنند. ساعت‌های پرواز تهران به کوالالامپور عمان ایر در همه روزهای هفته تکرار می شوند. اما پروازهای مشهد به کوالالامپور با عمان ایر فقط در بعضی از روزهای هفته ارائه می شوند.

تور مالزی کوالالامپور

پرواز دو مسیره تهران به کوالالامپور با عمان ایر✈

برای اینکه از جزئیات دقیق مسیرهای پروازی خارجی کوالالامپور اطلاع پیدا کنید، با ما همراه باشید. شما عزیزان لازم است این نکته را بدانید که پرواز تهران به کوالالامپور، مستقیم نیست و در دسته پرواز خارجی چند مسیره قرار می گیرند. مسیر پروازی تهران به کوالالامپور به این شکل است که ابتدا از فرودگاه امام خمینی به سمت فرودگاه مسقط عمان پرواز می کنید، پس از طی ۲ ساعت و ۳۵ دقیقه در فرودگاه مسقط عمان فرود می آیید. سپس از فرودگاه مسقط عمان، حدودا ۷ ساعت طول می کشد تا با پرواز عمان ایر به فرودگاه کوالالامپور در مالزی برسید. با توجه به این موضوع، در پرواز تهران به کوالالامپور، اگر تهران را مبدا تور کوالالامپور قرار دهیم؛ تقریبا ۱۰ ساعت و ۳۰ دقیقه بر فراز آسمان‌های آبی، پرواز خواهید داشت. همچنین اگر مایل نیستید که از تور تهران به کوالالامپور برای سفر خود به مالزی استفاده کنید، می توانید که بلیط هواپیما خارجی را آنلاین و با کمترین نرخ رزرو کنید.

حتما بخوانید: نمایندگی هواپیمایی عمان ایر در مشهد

پرواز دو مسیره مشهد به کوالالامپور با عمان ایر✈

پرواز مشهد به کوالالامپور در سال‌های اخیر، محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگران پیدا کرده است. به همین خاطر، این امر را ضروری می دانیم تا به بررسی و شرح پرواز مشهد کوالالامپور بپردازیم. گفتنی است این نوع پرواز فقط در سه روز از هفته مانند شنبه، یکشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه آماده ارائه خدمات پرواز هوایی است. برای آغاز سفرتان به کوالالامپور، باید به فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد بروید. سپس سوار هواپیمای ایرلاین عمان ایر شوید و پس از ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه در فرودگاه مسقط عمان پیاده شوید و خودتان را برای پرواز بعدی از فرودگاه مسقط عمان تا فرودگاه کوالالامپور مالزی در ۷ ساعت آماده کنید. اگر بخواهیم بگوییم که در کل، چند ساعت بر فراز ابرها هستید؛ قریب به ۱۰ ساعت در آسمان پرواز می کنید. بعلاوه اگر می خواهید که تک نفری و با هواپیما به کوالالامپور سفر کنید، بلیط هواپیما به کوالالامپور را در کمترین زمان و با بهترین ساعت‌های پروازی رزرو کنید.

چند کیلو بار می توانیم در پرواز با عمان ایر حمل کنیم؟

عمان ایر یک شرکت هواپیمایی ملی در کشور عمان است که مانند هر شرکت هواپیمایی دیگری، مقررات حمل بار مجاز دارد. درست است که به کوالالامپور سفر می کنید و دل‌تان می خواهد که چمدان را پر از سوغات‌های محبوب کوالالامپور کنید، اما همچنان شما موظف هستید که قوانین و مقررات الزامی حمل بار در عمان ایر را رعایت کنید. شما می توانید برای چمدان‌ها را حداکثر تا ۳۰ کیلوگرم پر کنید. البته مقدار بار مجاز در هواپیمایی عمان ایر به کلاس‌های پرواز هم بستگی دارد. در کلاس پروازی اکونومی عمان ایر، حداکثر دو قطعه بار با مجموع ۳۰ کیلوگرم بهمراه داشته باشید. در ملاس تجاری و فرست کلاس، مجموع باری که مجاز هستید تا حمل و نقل کنید؛ در کل ۵۰ کیلوگرم است.

تور مالزی کوالالامپور

چرا قیمت تور لحظه آخری کوالالامپور ارزانتر است؟

تور لحظه آخری کوالالامپور که معمولا یک هفته قبل از آغاز سفر به کوالالامپور روی سایت‌ه  آژانس‌های هواپیمایی درج می شود. آژانس ارمغان هم بنا به درخواست‌های شما عزیزان، آفر تور لحظه آخری کوالالامپور را درج می کند. در بین تور های خارجی که مسافران، آنها را برای سفرهای نوروزی انتخاب می کنند؛ تور مالزی با کوالالامپور و تور هند با دهلی یا آگرا و جیپور، ترکیب می شوند. خوبی تورهای خارجی ترکیبی این است که زیبایی‌ها و جاهای دیدنی بیشتری را در طول سفرتان خواهید دید. همچنین لازم است بدانید که تور کوالالامپور با لنکاوی ترکیب می شود و تور کوالا لنکاوی از بهترین تور خارجی ارزان است که فرصت حضور شما را در فستیوال‌ها و مراکز خرید مهیا می کند.

تور مالزی کوالالامپور

✔مقایسه دقیق تور کوالالامپور یا پرواز کوالالامپور

تور کوالالامپور با پرواز کوالالامپور قطعا تفاوت‌هایی دارد که پیش از رزرو آنها، حتما باید به این نکات توجه داشته باشید. یکی از راه‌های دسترسی به پاسخ سوالات مربوط به انتخاب تور کوالالامپور یا پرواز کوالالامپور، پرسش از افراد کثیرالسفر می باشد. استفاده از تجربیات کسانی که وضعیتی شبیه به شما داشته اند، بسیار به شما کمک می کند. اگر می خواهید بلیط هواپیما خارجی دریافت کنید، کلیک کنید و با ۳ کلیک بلیط هواپیما خارجی را بهترین ساعت پروازی رزرو کنید.

تور مالزی کوالالامپور

برای مثال اگر می خواهید برای خرید و فروش در بازارهای مالزی، به کوالالامپور سفر کنید؛ رزرو جداگانه هواپیما مالزی و هتل مالزی برای شما به صرفه تر است. اما اگر می خواهید برای ماه عسل یا تفریح در فصل تابستان، به مالزی سفر کنید؛ تور کوالالامپور برای سفر شما مناسب تر است. با ارمغان همراه باشید تا درباره تور کوالالامپور ارزان و سفر به مالزی بیشتر آشنا شوید.

یکی دیگر از راه‌هایی که شما می توانید از آن استفاده کنید، استفاده از مشاوره رایگان تورهای کوالالامپور است. شما می توانید فرم درخواست تور را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

تور مالزی

آیا می توان بیمه مسافرتی آنلاین کوالالامپور و مالزی خرید؟

خوشبختانه در وبسایت ارمغان، امکان خرید آنلاین بیمه مسافرتی نیز وجود دارد. وقتی وارد وبسایت خرید آنلاین بیمه مسافرتی می شوید، باید اطلاعاتی را که در ادامه به شما گفته می شود، وارد کنید.

خرید بیمه مسافرتی آنلاین برای سفر به کوالالامپور در مالزی

  1. کشور مقصدتان را انتخاب کنید. (سه حرف اول کشور مقصد را بنویسید و در تب پایین روی آن کلیک کنید.)
  2. تاریخ دقیق شروع سفرتان را درج کنید. (روز، ماه و سال سفرتان را حتما مشخص کنید.)
  3. مدتی را که قرار است به کشور مقصد سفر کنید، انتخاب کنید. (بازه زمانی مدت سفر بر اساس تعداد روز، ماه و سال می باشد.)
  4. تعداد مسافرانی را که در برنامه‌های سفر شما هستند، انتخاب کنید و از صحت آن مطلع باشید
  5. اکنون به تعداد مسافرانی که در طول سفر، همراه شما هستند؛ تاریخ دقیق تولد را وارد کنید.
  6. در مرحله آخر، کافی است که روز دکمه “جستجوی بیمه” کلیک کنید
  7. با طی کردن این مراحل و پس از کلیک بر روی دکمه جستجو، در کمترین زمان می توانید که قیمت بیمه‌های مسافرتی خودتان و همراهان‌تان را ببینید و سپس بصورت آنلاین وجه بیمه مسافرتی را پرداخت کنید

پلاک ترانزیت خودرو کوالالامپور یا اجاره ماشین در کوالالامپور؟

خیابان‌های بزرگ و گسترده کوالالامپور در مالزی، گردشگران را ترغیب می کند تا با ماشین‌ها و اتومبیل‌های لوکس به گردش و گشت و گذار در مالزی بپردازند. البته این را هم بگوییم که اجاره اتومبیل در مالزی به استان یا شهر خاصی، اختصاص پیدا نمی کند. با توجه به گسترش استفاده از اینترنت و بالا رفتن تعداد خریدهای اینترنتی در کل جهان، امکان خرید و اجاره اتومبیل در مالزی برای توریست‌ها فراهم شده است. بدون شک همکاران ما در ارمغان آفاق ایرانیان می توانند بهترین خدمات گردشگری نظیر اجاره اتومبیل در مالزی را به شما ارائه کنند. لازم است بدانید که روند اجاره ماشین در مالزی یا اجاره اتومبیل در کوالالامپور، اصلا طولانی نیست و شما معطل نخواهید شد. از طرفی خیال‌تان کاملا راحت باشد که خیابان‌ها و بزرگراه‌های کوالالامپور بسیار امن هستند. برای همین به راحتی می توانید در خیابان‌های کوالالامپور و مالزی برانید.

هر آنچه که باید درمورد پلاک ترانزیت در کوالالامپور بدانید

بعضی از افراد علاقه‌ی خاصی به حمل و نقل با ماشین شخصی خود در طول سفر خارجی‌شان دارند. خدمات گردشگری صدور پلاک بین المللی ترانزیت خودرو در ارمغان از وِیژگی‌های بسیار خوبی است که سبب شده تا ارمغان در بین آژانس‌های مشهدی بدرخشد. گرفتن مدرک معتبر برای گشت و گذار با ماشین شخصی‌تان در سطح بین المللی از نکات مثبت انتخاب آژانس ارمغان است. در ضمن لازم است بدانید که صدور گواهی نامه بین المللی در بازه زمانی کمتر از ۱۵ دقیق انجام می شود و زمان تلف شده‌ای بابت صدور گواهی نامه نخواهید داشت.

سفر با تور مالزی | تا به حال به کشور تضادها سفر کرده اید؟

این سوال شما را به شرکت در چالش سفر به مالزی با تور مالزی از تهران دعوت می کند. غیر از این سوال، جاذبه‌های گردشگری کشور مالزی بهانه‌ی شما را برای سفر به کشور تضادها یا همان کشور مالزی جور می کند. جاذبه‌های طبیعی، آسمانخراش‌های لوکس، رستوران‌های معروف و چشم انداز زیبای سواحل مالزی در لیست جاذبه‌های گردشگری مالزی قرار می گیرند که باید در تور مالزی آنها را دید و لذت برد. با ارمغان همراه باشید تا ۷ جاذبه گردشگری مالزی را بشناسید.

تور مالزی

جزیره پانگکور مالزی

جزیره پانگکور در مالزی در لیست جاذبه‌های طبیعی مالزی قرار می گیرد. طبیعت گردی در مالزی یکی از اصول سفر می باشد. خوب است بدانید که کشور مالزی صدها جزیره و مکان طبیعی دارد که می توان جزو گزینه‌های سفر به مالزی باشد. نام این جزیره در مالزی از کلمه تایلندی برگرفته شده است و معنای آن جزیره زیبا می باشد. در سفر به مالزی با ارمغان همراه باشید تا جزیره چشم نواز پانگکور را بهتر بشناسید.

جزیره پانگکور در واقع یک جزیره کوهستانی است که برای رسیدن به آن باید مسیری دایره‌ای شکل را بپیمایید. هتل‌های بین المللی و استراحتگاه‌های ساحلی داخل این جزیره وجود دارند تا اگر خواستید شب را در این جزیره بمانید و شب زنده داری کنید، مکانی مناسب برای استراحت و آرامش داشته باشید. اگر تعطیلات نوروز یا تعطیلات تابستان را برای سفر مالزی با تور مالزی از تهران انتخاب می کنید، با شلوغی و ازدحام گردشگران مواجه خواهید بود. جزیره پانگکور هم در این ایام، دور از شلوغی نیست. از این رو پیشنهاد ما اقامت در هتل‌های بین المللی پانگکور است.

یکی دیگر از مزیت‌های انتخاب جزیره پانگکور این است که در کنار جزایری نظیر پنانگ و لنکاوی واقع شده است. به احتمال زیاد شنیده اید که بعد از تور مالزی، تور کوالا لنکاوی و تور کوالا پنانگ از محبوبیت بسیاری برخوردار است. اگر می خواهید که در تور مالزی از جزایر پنانگ و لنکاوی هم بازدید کنید، انتخاب جزیره پانگکور بسیار مناسب است.

تور مالزی

طبیعت گردی در جزیره پانگکور مالزی

اگر گردشگری کم سن و سالی هستید، مناسب ترین وسیله برای طبیعت گردی در جزیره پانگکور اجاره موتور سیکلت می باشد. چون کرایه موتور سیکلت در جزیره پانگکور از نظر اقتصادی به‌صرفه تر است. نکته‌ای که می بایست برای کرایه ماشین در این جزیره به آن توجه باشید این است که سراغ شرکت‌های معتبر اجاره خودرو بروید. غیر از کرایه موتور سیکلت، اجاره خودرو در مالزی هم گزینه بسیار ایده آلی است. چون سربالایی‌های فراوانی برای رفتن به پانگکور وجود دارد. با همه‌ی این تفاسیر، هیچ چیز از حذابیت‌های گشت و گذار در جزیره سر سبز پانگکور کم نمی کند.

تور مالزی

لیست تفریحاتی که می توانید در جزیره پانگکور انجام دهید

  • فعالیت‌های آبی هیجان انگیز نظیر غواصی، جت اسکی و تفریح با قایق موزی از رایج ترین تفریحات در جزیره پانگکور می باشد.
  • اگر دوست دارید که شکم گردی را در بهترین مکان مالزی تجربه کنید، شایسته ترین انتخاب شما همین جزیره پانگکور می باشد.
  • یکی از متداول ترین سرگرمی‌های مردم مالزی در پانگکور، ماهی گیری می باشد. شما می توانید یک تور ماهی گیری به همراه قایق محلی رزرو کنید و با خیالی راحت در جزیره پانکگور ماهی گیری کنید.
  • جنگل نوردی و تپه نوردی هم از امتیازات ویژه دیگری است که می توانید در لیست کارهایی که باید در طبیعت پانگکور انجام بدهید، ثبت کنید.
تور مالزی

بهترین زمان سفر به پانگکور چه فصلی است؟

محدودیت زمانی بخصوصی برای گشت و گذار در جزیره پانگکور وجود ندارد. در همه ایام سال می توانید بلیط تور مالزی از تهران را دریافت کنید و برای طبیعت گردی در پانگکور برنامه ریزی کنید. شما می توانید از کوالالامپور به جزیره پانگکور بلیط تهیه کنید. چون جزیره پانگکور دارای فرودگاه می باشد. اجاره ماشین در مالزی برای رفتن از کوالالامپور به جزیره پانگکور گزینه دیگری است.

تور مالزی

پنانگ | شهری با غذاهای بهشتی در مالزی

به احتمال زیاد عنوان بالا را در صحبت‌های افرادی که به مازی سفر کرده اند، شنیده اید. برای کشف یک شهر با غذای بهشتی باید به دنبال پاسخ “پنانگ کجاست؟” باشیم. به راستی چه جاذبه‌هایی در پنانگ وجود دارد؟

برای آغاز سفرنامه به پنانگ باید از شهری به نام جورج تاون شروع کنیم. جورج تاون یکی از میراث‌های جهانی یونسکو است. جورج تاون همان پایتخت جزیره پنانگ می باشد که فرهنگ و معماری منحصربه‌فرد آن زبانزد مردم جهان می باشد. تپه پنانگ، اسنیک، کک لوک سی، دهانیکارما بورمسی و جاده ساحلی گورنی از جاذبه‌های دیدنی پنانگ در مالزی است. پنانگ آنقدر جاذبه دارد که می توان در تک تک خیابان‌های پنانگ، غذاهای خیابانی لذیذ پیدا کرد.

تور مالزی

برای رفتن به پنانگ لازم نیست که مسیرهای دور و درازی را طی کنید. اگر از مسیرهای زمینی لذت بیشتری می برید، اجاره خودرو در مالزی یا سفر با قطار و اتوبوس از گزینه‌های پیش روی شما است. اگر بین کرایه خودرو در مالزی یا انتخاب سفر با قطار و اتوبوس دچار تعلل هستید، زمان طی کردن این مسافت با ماشین شخصی کمتر از قطار و اتوبوس خواهد بود.

تپه پنانگ یکی از گردشگری ترین مناطق جزیره پنانگ می باشد. قله‌های سرسبز تپه پنانگ بسیار معروف هستند، بطوری که می توان از بالا ترین نقاط این تپه، جورج تاون و پل پنانگ را تماشا کنید و لذت ببرید. برای لذت بیشتر از سفرتان به مالزی می توانید قطارهای برقی یا تله کابین‌ها را انتخاب می کنید. شاید بعضی از مسافرانی که در سفر به مالزی این جزیره را انتخاب کردند، بگویند که جزیره پنانگ کمی گرم است. در ارتفاعات بالای این جزیره می توانید هوایی دلپذیر را تنفس کنید.

مالاکا شهر اروپایی در مالزی است

شاید باور این موضوع کمی سخت باشد، اما همه چیز واقعیت دارد. ایالت و تنگه مالاکا یکی دیگر از میراث‌های جهانی یونسکو است. طراحی‌های داخلی این شهر بگونه‌ای است که گردشگران با ورود به این شهر، احساس دیوانگی می کنند. ساختار این شهر همانند شهرهای رنگی ایتالیا و یونان است. برخی دیگر نیز معتقدند که ایالت مالاکا شباهت بسیاری به شهر آمستردام دارد.

درست است که ایالت مالاکا کوچک است، اما مکان‌هایی مانند کلیسای مسیح، شهرک پرتغالی‌ها، قلعه هلندی و بسیاری از جاذبه‌های دیگر در ایالت مالاکا وجود دارند. فاصله این شهر توریستی از کشور سنگاپور ۲۴۰ کیلومتر و از کوالالامپور ۱۴۵ کیلومتر می باشد. موقعیت ویژه این ایالت باعث شده است تا مالاکا به شلوغ ترین و پر جاذبه ترین شهر در مالزی تبدیل شود. تنگه مالاکا در فصل‌های پر گردشگر خیلی شلوغ می شود. پیشنهاد ارمغان برای تردد از کوالالامپور به مالاکا کرایه ماشین در مالزی است. اگر می خواهید در مالزی ماشین اجاره کنید، فرم درخواست آنلاین را در ارمغان پر کنید تا در اسرع وقت و در کمترین زمان با شما تماس گرفته شود. لازم است بدانید که برای استراحت در مالاکا می بایست زودتر از شروع سفرتان به مالزی برای رزرو هتل مالاکا اقدام کنید.

تور مالزی

به دنبال مسیرهای طبیعت گردی مالزی هستید؟

مالزی کشوری است که طبیعت نفسگیر و جنگل‌های انبوه آن، زبانزد بسیاری از توریست‌ها و جنگل نوردان می باشد. وقتی با از تهران با تور مالزی سفر می کنید، از چشم اندازهای خیره کننده در مالزی نمی توان دست کشید. طبیعت چشم نواز این کشور بگونه‌ای است که خاطرات فراموش نشدنی و به‌یادماندنی از سفر به مالزی ثبت می کنید. ارمغان را همراهی کنید تا با مسیرهای طبیعت گردی در شهر تضادها آشنا شوید.

تور مالزی

تپه بوکیت تابور

مسیر شرقی و مسیر غربی بهترین مسیر برای رفتن به تپه بوکیت تابور هستند. این تپه معروف از شهر کوالالامپور هم دیده می شود. بهترین زمان برای تماشای تپه بوکیت تاور از کوالالامپور، هنگام طلوع و غروب خورشید می باشد. منطقه حفاظت شده‌ای در اطراف بوکیت تابور وجود دارند که برای بازدید از آنها می توانید از آن دیدن کنید.

تور مالزی

ساحل میمون

همانطور که گفتیم، از پنانگ بعنوان شهر غذاهای بهشتی در مالزی یاد می شود. ساحل میمون به دلیل ماکاک‌هایی که در نزدیکی این سواحل زندگی می کنند، با این نام خوانده می شوند. این ساحل در پارک ملی پنانگ قرار دارد و شما می توانید این مسیر را پیاده روی کنید یا با قایق‌هایی که در آنجا هستند، تردد کنید. پیشنهاد ارمغان برای گشت و گذار در ساحل میمون این است که حتما یک شب را در کنار این ساحل بگذرانید و شب را با صدای امواج دریا به صبح برسانید.

تور مالزی

بلند ترین کوه مالزی به نام گونونگ کینابالو

کوه گونونگ نه تنها در مالزی بلکه در آسیا از نظر ارتفاع در جایگاه سوم قرار دارد. پارک ملی کینابالو همانند جورج تاون و تنگه مالاکا به ثبت جهانی در یونسکو رسیده است. وجود کوه گونونگ در کنار این پارک ملی، زیبایی‌ها و مناظر خیره کننده گونونگ را دو چندان کرده است. شاید برای‌تان این سوال پیش آمده باشد که چه مدت برای کوهنوردی این کوه مرتفع در مالزی لازم است! باید بگوییم که تجربه‌ها حاکی از این است که دو روز کامل برای فتح کامل کوه گونونگ لازم می باشد.

جنگل بوکیت ناناس

جنگل بوکیت ناناس یکی دیگر از مسیرهای طبیعت گردی منتخب می باشد که می بایست در لیست گشت و گذار در مکان‌های طبیعی مالزی قرار بدهید. جنگل بوکیت ناناس این فرصت را برای گردشگران فراهم می کند تا بدون خارج شدن از شهر بتوانید خوش بگذارنید و بگردید. شما می توانید برای رفتن به این جنگل، پیاده روی کنید یا بدوید.

تور مالزی

مالزی ، نیرومندی در یکپارچگی

آشنایی با کشور مالزی به این معناست که شما شیفته آن خواهید شد. کشوری با فرهنگ ها و مذهب های مختلف، جایی که هندی ها، چینی ها، مالایی ها و قوم های دیگر در کنار هم با خوبی و خوشی در حال زندگی هستند. این چند قومیتی بودن باعث شده که غذاهای این کشور بی نظیر باشد. جشنواره های زیادی در این کشور برگزار می شود که همین ها باعث می شود که این کشور بسیار جذاب و هر ساله گردشگران زیادی با تور مالزی به این کشور سفر کنند. مردم مالزی بسیار خون گرم و صمیمی هستند.

کشور مالزی جزو کشورهای آسیای جنوب شرق می باشد و از کشور های مدرن به حساب می آید. پایتخت مالزی شهر زیبای کوالالامپور می باشد.شهر زیبای کوالالامپور در ساحل غربی شبه جزیره مالزی قرار دارد. کوالالامپور ترکیبی از فرهنگ و سنت‌های قدیمی و بافت مدرن شهری است و بیش از ۴۰ خط هوایی دارد. این شهر، سرویس حمل و نقل داخل و بیرون شهری خوبی دارد و می توان از انواع وسایل نقلیه همچون مترو، اتوبوس، قطار یا تاکسی استفاده کرد.

در کوالالامپور، در کنار ساختمان هایی با قدمت صدساله می توانید آسمان خراش های مدرن را نیز ببینید. این موضوع باعث می شود که گردشگران تمایل داشته باشند تا مجدد به این کشور سفر کنند. آب و هوای کوالالامپور گرمسیری است. هوای گرم این شهر با باران های سنگین همراه است و دمای هوا گاهی به بیش از ۳۵ درجه می رسد. کوالالامپور یکی از دیدنی ترین شهرهای دنیا به شمار می رود.

با مسافرت به کوالالامپور در تور مالزی می توان از هر ساعت اقامت خود در آن شهر زیبا لذت برد. محله چینی ها، روستای فرانسوی، پارک دریاچه، موزه ملی، برج های دوقلوی پتروناس و… همه جاذبه های بسیار زیبای این شهر هستند.

پارادوکس های جالبی در این کشور وجود دارد. خانه های چوبی در کنار آسمان خراش های سر به فلک کشیده یا هتل های لوکس پنج ستاره در منار صخره های قدیمی. این ها همه جذابیت هایی که هر گردشگری دوست دارد آنها را بازدید کند. برای یک تعطیلات عالی سرشار از شگفتی، فرهنگ التقاطی و جاذبه‌های طبیعی الآن وقتش است جایی که باید بروید، تورمالزی است.

کشف سرزمین تنوع جذاب

مالایی‌ها، چینی‌ها، هندی‌ها و گروه‌های قومی زیاد دیگر چندین نسل در مالزی زندگی کرده‌اند. تمام این فرهنگ‌ها بر هم تأثیر گذاشته و فرهنگی واقعاً مالزیایی خلق کرده‌اند. بزرگترین گروه قومی در مالزی عبارتند از مالایی‌ها، چینی‌ها و هندی‌ها. در صباح و ساراواک، گروه‌های بومی با فرهنگ و میراث منحصر به فرد خود، به وفور پیدا می‌شود.

تور مالزی از مشهد

آب و های مالزی

از ماه می تا سپتامبر بادهای موسمی از سمت مغرب به شهرهایی مانند کوالالامپور می وزد. کوالالامپور اغلب روزهای سال بارندگی دارد و ماه می معمولا خشک ترین ماه سال می باشد . منطقه بورئو دارای آب و هوایی استوایی بوده و ایالت ساراواک میان ماه اکتبر و فوریه یک فصل بارانی دارد.

پیشنهاد می کنیم همه غذاهای مالزی رو تست کنید. از طعم های جدید و بی نظیر غذاهای مالزیایی لذت ببرید زیرا اغلب غذاها، میوه ها و سبزی های موجود در مالزی به راحتی در سایر کشورهای دنیا یافت نمی گردد. به همین دلیل بیشتر رستوران‌ها در مالزی تا پاسی از شب باز هستند و پذیرای توریست‌ها می باشند. غذاهای غربی نیز در اغلب رستوران‌ها و اقامتگاه‌ها طبخ می شوند.

مراکز خرید مالزی

مالزی یکی از بهترین مقصدها برای خرید کردن است هر نوع محصولی با تنوع های فراوان از برندهای داخلی گرفته تا برندهای بین المللی از اجناس گران قیمت و لوکس گرفته تا اجناس ارزان قیمت در مراکز خرید وجود دارد. در اینجا چند نمونه از مراکز خرید معروف مالزی را به شما معرفی خواهیم کرد.

مرکز خرید سوریا Suria KLCC

این مرکز تجاری بزرگ در در برج های دو قلو پتروناس ( دومین برج بلند دنیا ) قرار دارد . در هر ۶ طبقه ی موجود در این مجتمع تجاری از محصولات و اجناس شرکت های معتبر دنیا همچون Calvin Klein ، Polo ، Marks ، Co یافت می شود و بازدید از این اجناس برای همه توریست ها جذاب است .

در این مرکز تجاری استخر کوچک ، پارکی با منظره ی زیبا و فواره های قشنگ و مکان های مناسبی برای استراحت وجود دارد که توریست ها می توانند با نوشیدن فنجانی چای یا قهوه و صرف یک وعده ناهار یا شام خوش طعم ضمن خرید کردن از حضور در این مرکز خرید لذت ببرند .

مرکز خرید سوریا Suria KLCC

مرکز خرید بزرگ میدولی MidValley Megamall

در بیرون از شهر کوالالامپور و در کنار اتوبان سید پوترا یکی از بزرگترین و معروف ترین مراکز خرید آسیا به نام مگامال میدولی قرار دارد . این مرکز خرید شامل ۵ طبقه بوده و مهم ترین فروشگاه های آن فروشگاه زنجیره ای جاسکو و کافور ، فروشگاه های زنجیره ای مترو جایا و همچنین این مرکز میزبان فروشگاه های تخصصی لباس و مد ، محصولات کامپیوتری ، کتاب فروشی ، سالن بولینگ ، سینما و مرکز بدن سازی می باشد . تعدادی از بزرگترین طراحان ساعت و جواهر دنیا در این مرکز شعبه دارند .

مرکز خرید بزرگ میدولی MidValley Megamall

در این مرکز خرید دو سالن غذاخوری بزرگ قرار دارد که انواع غذاهای بین المللی نیز در منوی آن وجود دارد . با این تفاسیر می توان گفت که امکانات ویژه این مجتمع بزرگ تجاری شرایط خرید خاطره انگیزی را برای کلیه بازدیکنندگان محلی و توریست های بین المللی رقم میزند .
برخی از امکانت مرکز خرید میدولی عبارتند از : سالن های غذاخوری مک دونالد ، کی اف سی ، استارباکس ، کینگ برگر ، مالایی ، گیم نت ، سینما سه بعدی ، هتل ، هتل آپارتمان و امکانات بانکی .

هتل های مالزی

یکی از مهمترین دغدغه های شما عزیزان برای سفر به مالزی انتخاب هتلی مناسب است که با نیازها و استاندارهای شخصی شما همخوانی داشته باشد . شرکت خدمات هوایی ارمغان آفاق ایرانیان به شما عزیزان این امکان را می دهد که متناسب با خواسته خود بهترین هتل را انتخاب نمایید . در اینجا چند نمونه از بهترین هتل های مالزی را معرفی خواهیم کرد . با ما همراه باشید .

هتل برجایا تایمز اسکوئر (Berjaya Times Square hotel)

هتل اسکوئر دسترسی مستقیم به مرکز خریدی بزرگ و پارکی تفریحی دارد . هتل اسکوئر دارای یک استخر بزرگ و سونا به همراه سالن ورزشی کاملا مجهز و دو زمین مخصوص اسکوآش می باشد . منطقه ی تجاری و مراکز خرید شهر در اطراف هتل اسکوئر جای گرفته اند . ایستگاه قطار مونوریل KL Sentral حدود ۶ دقیقه و فرودگاه بین المللی شهر کوالالامپور حدود چهل و پنج دقیقه تا هتل فاصله دارند .

هتل برجایا تایمز اسکوئر (Berjaya Times Square hotel )

اتاق های بزرگ با امکانات مدرن دارای سیستم های صوتی و تصویری کامل ، تلویزیون ، چای / قهوه ساز ، یخچال کوچک و حمام اختصاصی می باشند . از امکانات تکمیلی هتل می توان به مرکز تجاری با سرویس منشی خصوصی ، ماشین های کرایه ای ، پارکینگ رایگان و زمین بازی مخصوص کودکان اشاره کرد . غذاهای آسیایی و آمریکایی در رستوران Big Apple با منظره ای از آسمان شهر می توان اشاره کرد .

در لژ Broadway انواع اسنک و کوکتل های لذیذ سرو می شوند . رستوران Fourteenth ( فورتینس ) نیز تجربه ای فراموش نشدنی از غذاهای عالی به همراه منظره ای از شهر به مهمانان ارائه می دهد .

هتل ۵ ستاره هیلتون کوالالامپور (Hilton Hotel Kuala Lumpur)

هتل ۵ ستاره هیلتون کوالالامپورهتلی پنج ستاره، زیبا و باورنکردنی که برای گذراندن اقامتی زیبا در مالزی بسیار مناسب است. این هتل ۵ ستاره هیلتون کوالالامپور دقیقا روبروی موزه ملی کوالالامپور است وبه بازارهای مرکز شهر بسیار نزدیک است.  آبگرم و استخر، و ۱۰ گزینه های ناهار خوری جزو ویژگی هایی است که هتل هیلتون ارائه می دهد.

هتل 5 ستاره هیلتون کوالالامپور (Hilton Hotel Kuala Lumpur)

اتاق های مدرن هتل ۵ ستاره هیلتون کوالالامپور آنها را از دیگر هتلهای کوالالامپور متمایز میکند.امکانات اتاقها شامل تلویزیون های صفحه تخت کابلی و دی وی دی و … مجهز شده است،از دیگر امکانات هتل هیلتون حمام سنگ مرمر لوکس آن است. این هتل ۵ رستوران دارد و میهمانان به راحتی میتوانند از انواع غذاهای محلی و بین المللی لذت ببرند.وجود کلاس کیک بوکسینگ و باشگاه ورزشی و بدن سازی یکی دیگر از مزایای هتل ۵ ستاره هیلتون کوالالامپور است.

  • آدرس: No.3 , Jalan Stesen Sentral, Kuala Lumpur Sentral, 50470 Kuala Lumpur
  • Tel: 03-2264 2264
  • Fax : 03-2274 9725
  • E-mail: kuala-lumpur@hilton.com
  • www.hilton.com.my

تور لحظه آخری مالزی

تور لحظه آخری چیست؟ اصطلاح تور لحظه آخری هم مانند بلیط چارتر است و به همدیگر ربط دارد. دقیقا دلیل اینکه تور لحظه آخری نسبت به زمان های عادی قیمت کمتری دارند همین است: آژانسی که رزرو پرواز خارجی و هتل و تمام امکانات را چارتر کرده است؛ می خواهد تحت هر شرایطی صندلی های هواپیما و اتاق های هتلی که اجاره کرده به فروش برسد. (قیمت پایین می آید تا مشتری تور مالزی از مشهد را بخرد)

سوالات متداول تور کوالالامپور

برای سفر با تور کوالالامپور چه مدارکی مورد نیاز است؟

برای تجربه یک سفر رویایی با تور کوالالامپور باید مدرک شناسایی خودتان بعلاوه پاسپورت با اعتبار حداقل۷ ماه بهمراه داشته باشید.

چه زمانی برای رزرو تور کوالالامپور باید اقدام کرد؟

اگر می خواهید از آفر تور کوالالامپور و تخفیف‌های ویژه تور مالزی بهره مند شوید، یک ماه زودتر از آغاز سفر به کوالالامپور، تور کوالالامپور را رزرو کنید. البته می توانید از یک هفته قبل نیز برای تور ارزان کوالالامپور با تماس بگیرید.

تور خارجی کوالالامپور با ارمغان چه مزیت‌هایی دارد؟

خدمات گردشگری ارمغان آفاق ایرانیان بسته به مقصد توریست‌ها در ایام سال متفاوت است. با رزرو تور کوالالامپور می توانید از خدمات گردشگری ارمغان نظیر ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری در کوالا و پنانگ یا گشت شهری در کوالا و سنگاپور، بیمه مسافرتی، هتل خارجی لوکس و هتل ارزان کوالالامپور بهمراه صبحانه و خدمات cip تا فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران بهره مند شوید.

ارزانترین زمان مناسب برای رزرو تور کوالالامپور ارزان چه فصلی است؟

میانه‌ی فصل بهار تا پایان فصل تابستان، پیشنهادهای تخفیف دار تور ارزان کوالالامپور بسیاری هستند که با توجه به تاریخ دلخواه‌تان ارائه می شود.

فستیوال‌ها و جشنواره‌های کوالالامپور در چه فصلی برگزار می شوند؟

اگر می خواهید برای جشنواره‌های معروف به کوالالامپور سفر کنید، فصل زمستان و ابتدای بهار، بهترین زمان سفر به کوالالامپور هستند.

برای خرید از مراکز تجاری معروف کوالالامپور به چه فروشگاه‌های مراجعه کنم؟

پاویلیون، برجایا تایمز اسکوئر، مگامال، استارهیل گالری و گاردنر مال از بهترین مراکز خرید معروف کوالالامپور هستند.

آیا امکان رزرو هتل‌های لوکس کوالالامپور وجود دارد؟

بلی. شما می توانید هتل خارجی کوالالامپور را در کمترین زمان و بصورت آنلاین از وبسایت ارمغان رزرو کنید. همچنین شما عزیزان می توانید با شماره تلفن ۰۵۱۳۷۲۳۷۸۰۰ تماس حاصل فرمایید و از مشاوره‌های رایگان رزرو هتل های چند ستاره کوالالامپور بهره مند شوید.

برای رزرو تور مالزی با ارزان ترین قیمت با ما تماس بگیرید

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

همکاران ما