بزرگترین فروشگاه جهان با تم موضوعی در دبی

تور دبی

تور دبی از مشهد

ماجراجو و گردشگر عرب به نام ابن بطوطه مردی با اعتقادات قوی دینی و فردی فرانگر بود. وی در سن ۲۰ سالگی سفرهای خود را شروع کرد و خیلی زود به دانشی در حد یک محقق بزرگ رسید که فکر بسیار بازی داشت. فروشگاه ابن بطوطه در خیابان شیخ زاید واقع شده است. امروزه فروشگاه ابن بطوطه به عنوان بزرگترین فروشگاه جهان با تم موضوعی اولین مجموعه خریدی است که پس از گذشت نزدیک به ۶ قرن از زمانی که او شهرت خود را به دست آورد، با الهام گرفتن از زندگی این ماجراجوی عرب بنا شده است.

هر قسمت از این فروشگاه بزرگ با تم خاصی (اندلس،تونس،مصر،ایران،هند و چین) طراحی شده است که بیانگر معماری خاص این کشور ها می باشد. این بخش ها به خوبی تاریخ و فرهنگ غنی این ماجراجوی عرب را  که قرن ها پیش به اقصی نقاط جهان سفر کرده بود را میدهد. در ضمن این بخش ها دقیقا بیانگر مکان هایی است که وی به آنجا سفر کرده است.

حیاط مربوط به ایران

بزرگترین فروشگاه جهان با تم موضوعی در دبی

حیاط مربوط به هند

4948820854_18e017979e_b

حیاط مربوط به چین

732438418Actual2_ibn_battuta2

حیاط مربوط به تونس

100318-112653_ 1849_50D

حیاط مربوط به اندلس

Andalusia-Court-Ibn-Batutta-Mall-Dubai

حیاط مربوط به مصر

57656808

فروشگاه ابن بطوطه دارای جوی است که گردشگران از تمامی فرهنگ ها در آن احساس خوبی دارند و به لطف معماری بخش های مختلف به خوبی گردشگران را جذب می کند. این فروشگاه با داشتن بیش از ۲۷۰ مغازه،۵۰ رستوران،سینمایی با ۲۱ صفحه نمایش و بیشتر از ۴۵۰۰ فضای پارکینگ بزرگترین فروشگاه جهان است. مساحت این فروشگاه ۵۲۱/۰۰۰ متر مربع است.

در سال ۲۰۱۳ شرکت نخیل برای گسترش فضای این فروشگاه بزرگ اقدام کرده است که می خواهد فضایی حدود ۲۸/۰۰۰ متر مربع اضافه کند که ۱۵۰ مغازه اضافه خواهد شد.

 

جهت خرید تور دبی با دفتر ارمغان تماس حاصل نمایید .

تلفن : ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱   —  ۷۲۳۷۸۰۰ ۰۹۱۵

ایمیل : info@armaghantravel.com

 

همکاران ما