پروازهای داخلی قشم ایر

پروازی امن با هواپیمایی قشم ایر

هواپیمایی قشم ایر از جمله هواپیمایی مهم ایران به شمار می آید. این هواپیمایی از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را با نام تجاری فراز قشم آغاز نمود. از سال ۱۳۷۵ با اجاره هواپیماهای غول پیکر کار خود را در مسیرهای تهران-قشم، تهران-دبی و دیگر شهرهای ایران آغاز کرد. هواپیمایی قشم ایر علاوه بر پروازهای داخلی و زیارتی توانست به مسیرهای دبی،شارجه،منامه پرواز خارجی داشته باشد و هر روزه  مسیرهای خود را افزایش دهد.

شرکت صنایع غذایی فراز نمونه قشم از تاریخ هفتم خردادماه سال  ۱۳۹۱ فعالیت رسمی خود را جهت ارائه سرویس کترینگ فرودگاهی، به طور همزمان در دو شهر تهران و قشم آغاز کرده است. این مجموعه با هدف ارائه خدمات کترینگ فرودگاهی در سطح بین المللی تاسیس شده و از ابتدا همواره اعتلای نامی معتبر و ملی در عرصه ای جهانی و هم تراز با برندهای مطرح جهانی در صنعت کترینگ، از دغدغه های اصلی مدیران ارشد این مجموعه بوده است. در ابتدا جهت آگاهای بیشتر عزیزانی که آشنایی کمتری با خدمات کترینگ فرودگاهی دارند، وظیفه خود دانسته که به معرفی مختصری از صنعت کترینگ بپردازیم.

شرکت کترینگ فراز قشم با آگاهی کامل از شرح وظایف محوله و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا در بخش سخت افزار و نرم افزار های مرتبط  با این صنعت و پیروی از استانداردهای جهانی و بهره وری از پرسنل ایرانی متخصص، آگاه، مجرب و دلسوز، آماده ارائه کلیه خدمات سرویس کترینگ فرودگاهی در اسرع وقت و بالاترین کیفیت میباشد.

این هواپیمایی در زمان بابک زنجانی در اوج قرار داشت و با وارد کردن هواپیماهای جدید و به کارگیری نیروی کار جوان محبوبیت خود را ارتقاء دهد و مقاصد جدیدی به مقاصد خود بیفزاید. در همین زمان بود که شرکت کیترینگ قشم ایر شروع به کار کرد و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شد. برای رزرو پرواز خارجی قشم ایر می توانید با ما همراه باشید.

لیست قیمت های مصوب پروازهای داخلی قشم ایر از مقصد مشهد به شرح زیر می باشد:

قشم ایر

همکاران ما